Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas

semnatura electronicafurnizor semnatura electronica acreditatsemnatura digitalaalfa sign

Unul dintre cele mai importante topicuri dezbatute de contabili pe grupuri si forumuri de specialitate se refera la semnatura electronica si la procedurile necesare pentru schimbarea furnizorului de certificat digital.

 

Nu doar ca este extrem de importanta si utila, insa semnatura electronica a devenit ca si obligatorie pentru profesionisii care activeaza ca medici, contabili, consultanti fiscali, farmacisti sau juristi.

 

Emiterea semnaturii electronice se poate face rapid, aceasta fiind valabila timp de un an. Din diverse motive, o persoana poate sa aleaga reinnoirea certificatului digital la un alt furnizor, fiind necesara o procedura mai mult decat simpla. In plus, inregistrarea la ANAF se poate face online, fara sa mai fie nevoie de deoplasare la sediul organului fiscal pentru depunerea formularului 150 sau a altor documente.

 

Am cerut informatii despre etapele necesare pentru reinnoirea certificatului digital in cazul in care se schimba furnizorul de semnatura electronica direct de la sursa: expertii AlfaSign - furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

 

Asadar, am aflat ce trebuie sa faca, exact, o persoana care vrea sa isi schimbe furnizorul de certificat digital calificat

"Pentru schimbarea furnizorului de certificat digital calificat sunt necesari doar doi pasi. Procedura este foarte simpla si persoana in cauza poate avea un certificat digital nou in cel mult 24 de ore. Primul pas este instalarea driverelor, necesare utilizarii dispozitivului e-token primit de la noul furnizor.

 

Al doilea si practic ultimul pas consta in transmiterea online a declaratiilor fiscale in sistemul ANAF. Clientul trebuie sa descarce, completeze si semneze documentul de confirmare. Documentul salvat este transmis catre noul furnizor, care il verifica, semneaza si transmite inapoi clientului. In final, clientul il incarca online pe platforma ANAF si in termen de maxim 24 ore primeste ok-ul pentru depunerea declaratiilor", au explicat in exclusivitate pentru Contabilul.ro specialistii AlfaSign, furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

 

Acum ca am inteles cat de simplu este sa ne schimbam furnizorul de semnatura electronica, trebuie sa acordam mare atentie acestui aspect: Noul furnizor de semnatura electronica trebuie sa fie in mod obligatoriu ACREDITAT, pentru a ne asigura ca functionam corect si legal.

 

Pentru consultanta pas cu pas privind schimbarea furnizorului de semnatura electronica puteti accesa www.alfasign.ro sau suna la numarul de telefon: 0374.109.859

 

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Mai 2017


Votati articolul "Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cum sa facem un salariat sa restituie banii

Intrebare: Buna ziua !

Este vorba despre un litigiu de munca privind salariul.
Institutia publica vrea sa recupereze suma de bani
Incasata de un salariat.

Va rog din tot sufletul sa ne ajutati sa descâlcim problema.

Daca in urma unui proces, un salariat a castigat la Tribunal, la Fond,
acordarea unui alt salariu, mai mare, decat cel stabilit de angajator,
iar angajatorul a fost obligat la plata unor diferente de bani,

iar daca la Apel, in urma rejudecarii cauzei,
institutia a castigat definitiv procesul,
astfel incat, cu alte cuvinte, hotararea a fost desfiintata,
iar instanta a recunoscut ca
institutia daduse salariatului-reclamant un salariu corect,

1. - acest lucru inseamna ca partile au fost repuse in situatia anterioara ?

2. - odata ce la Apel, institutia nu a cerut si intoarcerea executarii,
adica, odata ce nu a cerut si obligarea salariatului
la plata sumelor de bani primite in baza hotararii de Fond - care a fost desfiintata,
si daca salariatul a fost Notificat de institutie sa restituie suma de bani,
iar salariatul a primit Notificarea, dar nu a raspuns si nu a restituit suma,

ce cale va trebui sa aleaga institutia ? ?din urmatoarele situatii:

1. - institutia va trebui sa dea in judecata pe salariat,
adica sa faca o actiune civila având ca obiect pretentii,
pentru restituirea sumei de bani -
pentru ca este o plata nedatorata ?
In acest caz, salariatul spune ca:
?Se readuce in discutie fondul cauzei, solutionat la Apel
si ca institutia nu mai poate face o actiune in pretentii ? obligatia de plata pentru salariat de restituire a sumei de bani.?
?.dar, avand in vedere situatia de fata, salariatul are sau nu dreptate ? ?..
sau
2. - institutia are la indemana o alta actiune pentru ceea ce ii este datorat ?
si care anume ?
sau
3. - institutia va trebui sa ceara executarea silita a hotararii de Apel ?
si sa apeleze la un executor judecatoresc ?
daca la Apel, institutia nu a cerut si intoarcerea executarii ?

4. - de la ce data institutia trebuie sa ceara restituirea sumei,
de la data hotararii /data la Fond, cand a ramas definitiva ?
sau
de la data hotararii /data la Apel, cand hotararea de la Fond a fost desfiintata ?
Salariatul spune ca institutia nu a procedat la inceperea vreunei forme de punere in executare ??
si ca executarea a devenit prescrisa ?

Salariatul refuza sa restituie de buna voie sumele de bani
pentru ca le-a primit in baza hotararii de Fond, care a fost definitive si executorie de drept?
?. or, hotararea a fost desfiintata ?.

Acesta mai spune ca angajatorul i-a dat banii in baza unei hotarari judecatoresti, in mod benevol ??!
invocand art.1 si 2 din Legea nr.124/2014.
?. or, hotararea de fata nu se incadreaza
in situatiile de exonerare de la plata prevazute in Legea nr.124/2014.
ci, instant de Fond a considerat ca angajatorul i-a acordat un salariu mai mic
la angajarea salariatului in anul 2013 !....
iar instant de Apel a corectat greseala, desfiintand hotararea de Fond.



Raspuns: Nu aveti cum sa-l obligati. Suma platita in plus daca nu se poate recupera pe cale amiabila sau prin...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau
MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI