Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit
"Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Documente utile pentru Asociatiile de Proprietari

Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas

semnatura electronicafurnizor semnatura electronica acreditatsemnatura digitalaalfa sign

Unul dintre cele mai importante topicuri dezbatute de contabili pe grupuri si forumuri de specialitate se refera la semnatura electronica si la procedurile necesare pentru schimbarea furnizorului de certificat digital.

Nu doar ca este extrem de importanta si utila, insa semnatura electronica a devenit ca si obligatorie pentru profesionisii care activeaza ca medici, contabili, consultanti fiscali, farmacisti sau juristi.

Emiterea semnaturii electronice se poate face rapid, aceasta fiind valabila timp de un an. Din diverse motive, o persoana poate sa aleaga reinnoirea certificatului digital la un alt furnizor, fiind necesara o procedura mai mult decat simpla. In plus, inregistrarea la ANAF se poate face online, fara sa mai fie nevoie de deoplasare la sediul organului fiscal pentru depunerea formularului 150 sau a altor documente.

Am cerut informatii despre etapele necesare pentru reinnoirea certificatului digital in cazul in care se schimba furnizorul de semnatura electronica direct de la sursa: expertii AlfaSign - furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

Asadar, am aflat ce trebuie sa faca, exact, o persoana care vrea sa isi schimbe furnizorul de certificat digital calificat

"Pentru schimbarea furnizorului de certificat digital calificat sunt necesari doar doi pasi. Procedura este foarte simpla si persoana in cauza poate avea un certificat digital nou in cel mult 24 de ore. Primul pas este instalarea driverelor, necesare utilizarii dispozitivului e-token primit de la noul furnizor.

Al doilea si practic ultimul pas consta in transmiterea online a declaratiilor fiscale in sistemul ANAF. Clientul trebuie sa descarce, completeze si semneze documentul de confirmare. Documentul salvat este transmis catre noul furnizor, care il verifica, semneaza si transmite inapoi clientului. In final, clientul il incarca online pe platforma ANAF si in termen de maxim 24 ore primeste ok-ul pentru depunerea declaratiilor", au explicat in exclusivitate pentru Contabilul.ro specialistii AlfaSign, furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

Acum ca am inteles cat de simplu este sa ne schimbam furnizorul de semnatura electronica, trebuie sa acordam mare atentie acestui aspect: Noul furnizor de semnatura electronica trebuie sa fie in mod obligatoriu ACREDITAT, pentru a ne asigura ca functionam corect si legal.

Pentru consultanta pas cu pas privind schimbarea furnizorului de semnatura electronica puteti accesa www.alfasign.ro sau suna la numarul de telefon: 0374.109.859

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 19 Mai 2017


Votati articolul "Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas":
Rating:

Nota: 2.5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Marfa pe aviz trimisa clientului care se va factura ulterior este o tranzactie corecta dpdvc?

Intrebare: in luna decembrie s-a livrat catre un client produs finit pe baza de aviz de expeditie .In ianuarie urmeaza sa facturam marfa .Este corecta operatiunea ?

Raspuns: Operatiunea este corecta, daca factura se emite in timpul legal, inregistrarea fiind pe 418 pana in...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 19 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 3 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Trebuie sa depuneti Formularul 200 in anul 2017? Aflati care sunt conditiile ANAF

    • Persoanele fizice nerezidente care datoreaza impozit pe venit pentru anul 2016 si sunt administrate de Administratia fiscala pentru contribuabili nerezidenti, depun formularul 200 "Declaratie privind veniturile realizate din Romania" pana la data de 25 mai 2017, la Administratia fiscala pentru contribuabili nerezidenti din cadrul Directiei generale regionale a finantelor publice Bucuresti. Categoriile de persoane fizice nerezidente administrate de Administratia fis...» citeste mai departe aici

  • Analiza zilei: Noi informatii solicitate prin formularele de inregistrare fiscala

    • Incepand cu 1 februarie 2017 nu se mai depune Formularul 088, formular mult contestat de catre mediul de afaceri.  Formularul a fost eliminat ca urmare a faptului ca:  - pe de o parte, contribuabilii furnizeaza o serie de informatii organelor fiscale prin formularele 010 – "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica", 098 &qu...» citeste mai departe aici

  • Scutirea de TVA pentru cotizatiile platite organizatiilor profesionale

    • In baza art. 292 alin. (1) lit. k) din Codul fiscal si normelor metodologice date in aplicarea acestuia sunt scutite de TVA fara drept de deducere  prestarile de servicii si/sau livrarile de bunuri furnizate membrilor in interesul lor colectiv, in schimbul unei cotizatii fixate conform statutului, de organizatii fara scop patrimonial care au obiective de natura politica, sindicala, religioasa, patriotica, filozofica, filantropica, patronala, profesionala sau civica, precum si obiective d...» citeste mai departe aici

  • Noi modificari pentru zilieri. Analiza zilei cu Irina Dumitrescu

    • Prin Legea 105 publicata in M.OF. nr. 376 din 19 mai 2017 au fost aduse modificari si completari Legii 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri. Confom modificarilor aduse zilierii care presteaza activitati in domeniul cresterii animalelor in sitem extensiv prin pasunatul sezonier al ovinelor, bovinelor, cabalinelor precum si activitati sezoniere in cadrul gradinilor botanice aflate in subordinea universitatilor acreditate pot presta a...» citeste mai departe aici

  • Asociere in participatiune. Cele mai utile aspecte fiscale si contabile

    • In analiza urmatoare, societatile A si B, persoane juridice romane, inregistrate in scopuri de TVA in Romania incheie un contract de asociere in participatie pentru activitatea de comert cu ridicata al unor marfuri comercializate de A (numai anumite produse din totalul marfurilor comercializate de A fac obiectul contractului de asociere, iar vanzarea se face exlusiv catre terti). In cadrul asocierii, A si B pun in comun mijloace fixe si circulante, iar A este administratorul asocierii. ...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificarea Codului Fiscal prin OUG 84".
X