Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

32 de acte administrative si fiscale pot fi trimise electronic de ANAF catre contribuabili. Ordinul 3097/2016

acte administrative transmise electronicanaffiscvarianta electronicatitlu executoriusomatia

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online.   

De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax. Persoanele fizice si juridice trebuie sa adreseze organului fiscal o cerere prin care sa opteze pentru unul dintre mijloacele electronice de comunicare.  

Aceste acte administrative fiscale, comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distanța, sunt valabile si opozabile contribuabililor sau terților fara semnatura olografa si stampila conducatorul organului fiscal, insa vor purta semnatura digitala calificata a institutiei, a anuntat MDRAP.   

Astfel, contribuabilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica.  
Lista documentelor in cauza cuprinde:  

1. Titlul executoriu;  
2. Somatia;  
3. Decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii;  
4. Instiintarea privind stingerea creantelor fiscale;  
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;  
6. Decizia de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti;  
7. Instiintare de compensare;  

Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018


8. Instiintare de restituire;  
9. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor /taxelor datorate de persoanele fizice, in temeiul Legii nr. 227 /2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;  
10. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice, in temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;  
11. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate in cazul contribuabililor persoane juridice;  
12. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate;  
13. Decizia de impunere privind creantele datorate bugetului local in urma inspectiei fiscale;  
14. Decizia de restituire a sumelor de la bugetul local;  
15. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere;  
16. Decizie de instituire a masurilor asiguratorii;  
17. Decizia de ridicare a masurilor asiguratorii;  
18. Adresa de infiintare a popririi;  
19. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii;  
20. Instiintare privind infiintarea popririi;  
21. Proces-verbal de constatare a contraventiei;  
22. Nota de plata;  
23. Extras de rol;  
24. Aviz de inspectie fiscala;  
25. Invitatie;  
26. Certificat de nomenclatura stradala si adresa  
27. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita  
28. Proces-verbal de constatare si declarare a insolvabilitatii  
29. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale si alte venituri datorate bugetului local  
30. Raport de inspectie fiscala  
31. Anexa certificat de atestare fiscala privind verificarea eligibilitatii solicitantilor de fonduri externe nerambursabile  
32. alte acte emise de organul fiscal local.  

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
acte administrative transmise electronicanaffiscvarianta electronicatitlu executoriusomatia

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 08 Decembrie 2016


Votati articolul "32 de acte administrative si fiscale pot fi trimise electronic de ANAF catre contribuabili. Ordinul 3097/2016":
Rating:

Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Impozite si registre necesare PFA programator IT

Intrebare: Daca doresc sa infiintez un pfa pentru programare in domeniul IT ( in sistem real)ce contributii si taxe trebuie sa platesc, ce registre trebuie sa intocmesc ?

Raspuns: Presupun ca vei fi NEplatitor de TVA. Prea putini reusesc sa produca singuri cat sa atinga limita de...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 08 Decembrie 2016 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 5 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016