email
E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sprijin ANAF: Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica

ghid anafasistenta contribuabiliindrumaretelefon uniccall-center anaf

Agentia Nationala de Administrare Fiscala informeaza contribuabilii ca pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica au posibilitatea de a apela la Call-center, la numarul unic de telefon 031 403 91 60.

Prin intermediul acestui numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a obtine telefonic, informatii generale in domeniul fiscal precum si informatii cu privire la aspecte in domeniul tehnologiei Informatiei (IT).

Apeland la acest numar de telefon, contribuabilii au posibilitatea de a selecta tipul de informatii pe care le solicita prin intermediul urmatoarelor taste:

- tasta 1 - persoane fizice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal:

- tasta 2 - persoane juridice - destinata indrumarii si asistentei in domeniul fiscal;

- tasta 3 - persoane fizice si juridice - destinata asistentei in domeniul Tehnologiei Informatiei (IT).

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul fiscal, contribuabilii vor selecta tasta 1 sau tasta 2, in functie de categoria de contribuabili din care fac parte (fizica sau juridica).

Agentii Call-center ofera contribuabililor informatii cu caracter general in legatura cu modul in care acestia trebuie sa procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligatii fiscale. Informatiile oferite contribuabililor prin intermediul Call-center-ului se refera la impozitele, taxele, contributiile sociale si alte venituri bugetare administrate de Agentia Nationala de Administrare Fiscala.

In cazul in care in timpul convorbirii telefonice se constata ca problematica fiscala solicitata prezinta un grad ridicat de complexitate si dificultate, agentii Call-center pot indruma contribuabilii catre celelalte modalitati de acordare a asistentei:

- prin -email (prin intermediul formularului de asistenta de pe site-ul Agentiei, www.anaf.ro sau accesand urmatorul link: www.anaf.ro/arondare)
- in scris
- sau la sediul organului fiscal.

Pentru a beneficia de indrumare si asistenta in domeniul IT, contribuabilii vor selecta tasta 3. Agentii din Call-center ofera informatii tehnice cu privire la:

- erori tehnice la completarea declaratiilor;
- erori tehnice la depunerea declaratiilor;
- erori la prezentarea certificatului, in vederea autentificarii pe site-ul Agentiei;
- erori la autentificarea in Spatiul Privat Virtual (SPV);
- erori la generarea cererilor si descarcarea mesajelor primite in SPV;
- erori la accesarea oricarei sectiuni a site-ului ANAF.

In situatia in care, in timpul convorbirii telefonice se constata ca problemele tehnice/erorile nu se pot solutiona telefonic, agentii Call-center pot indruma contribuabilii sa solicite asistenta prin e-mail, la adresa: admin.portal@mfinante.ro sau sa se deplaseze la sediul organului fiscal.

Astfel, in momentul apelarii numarului unic de telefon 031 403 91 60, contribuabilii sunt rugati sa asculte mesajul de inceput si sa aleaga tasta corespunzatoare in functie de tipul de informatii pe care doresc sa le solicite.


Sursa: ANAF


de Miruna Petrache

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

Atentie: ANAF a dat STARTUL controalelor in 2022!


Puteti sa demonstrati realitatea incontestabila a tranzactiilor dvs.?

Descoperiti acum modelele documentelor justificative pe care NU le reglementeaza NIMENI si NIMIC! Dar LE CER toti inspectorii fiscali!

Lucrarea Documente (suplimentare) obligatorii in caz de control va ofera acum colectia de acte si documente justificative pe care niciun inspector nu se asteapta sa le prezentati ca argument indestructibil in favoarea dvs.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ghid anafasistenta contribuabiliindrumaretelefon uniccall-center anaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 28 Decembrie 2015


Votati articolul "Sprijin ANAF: Ghid util pentru a beneficia de indrumare si asistenta telefonica":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 28 Decembrie 2015 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Atentie, contabili!
Sistemele e-Factura si e-Transport vin cu noi OBLIGATII fiscale!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X