Daca primele trei greseli pe care le fac multi contabili in social media au vizat notiuni mai generale, urmatoarele trei pe care vi le propunem ating subiecte importante care influenteaza castigurile lunare si numarul de clienti pe care veti reusi sa ii atrageti prin social media.
Cititi aici Partea I: 3 greseli pe care le fac contabilii in social media!
Iata care sunt, asadar, urmatoarele trei greseli asupra carora am considerat potrivit sa ne oprim printr-o analiza detaliata a modului in care va puteti promova cu succes in social media, fara a face greseli:
1. Nu sufocati persoanele care va urmaresc pe pagina de Facebook cu reclame (fie ca au dat Like paginii, fie ca au ales sa va urmareasca pagina pe care ati creat-o pentru profesia dumneavoastra)!
Vorbim aici de reclame care pot anunta oferte, pot promova lucrari de specialitate, anunturi de recrutare sau alte subiecte din domeniul fiscal-contabil. Selectati cu grija ceea ce postati, promovati continutul care e util (sfaturi utile, explicatii privind modificarile legislative, solutii contabile etc.) si care ii ajuta pe clientii dumneavoastra sau pe cei care va pot deveni clienti. Nu uitati ca 3-4 postari pe pagina de Facebook, la interval de aproximativ doua ore, reprezinta modul optim de a publica in social media. Cu cat aveti mai multe postari intr-o zi, cu atat va scade vizibilitatea pe paginile celorlalti prieteni din lista sau in fluxul de stiri al celor care va urmaresc pagina!
2. Nu intrati intr-o rutina a postarilor.
Pentru ca social media sa nu devina o sarcina dificila pentru dumneavoastra, fiti cat mai creativ si alternati continutul, tinand cont si de luna in care va aflati. Fiti la curent inclusiv cu noutatile internationale si aratati celor din domeniul dumneavoastra ca sunteti un profesionist care tine pasul cu noutatile si care poate rezolva problemele celor mai noi afaceri de pe piata!
Daca observati ca un anumit tip de continut, promovat o perioada de vreme, nu functioneaza, atunci nu mai insistati si gasiti un alt tip de continut. Atentie! Nu amestecati ceea ce alegeti sa impartasiti pe contul personal cu ceea ce promovati pe contul profesional (retetele de mancare, stirile politice sau sportive, articolele care nu sunt din domeniu etc. ar trebui, cel mai bine promovate numai pe contul personal). Fiti atenti la ceea ce atrage cel mai mult, la articolele care primesc cele mai multe click-uri, like-uri si share-uri si concentrati-va atentie pe acest tip de continut!
3. Nu pierdeti prea mult timp incercand sa gasiti reteta potrivita in social media.
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Contractul de mandat Optimizare fiscala Avantaje si dezavantaje
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Nu exista o retete universal valabila. Sunt persoane pentru care LinkedIn functioneaza foarte bine, asa cum exista oameni care vor alege intotdeauna canalul de socializare Facebook. Nu va temeti de provocarile pe care credeti ca o pagina de Facebook vi le poate aduce. Puteti sa o creati si sa incepeti pur si simplu sa va faceti cunoscut in mediul online. Nu aveti nimic de pierdut, iar daca va doriti clienti noi in acest an, o astfel de promovare este mai mult decat necesara. Va puteti ruga si clientii mai vechi si multumiti de munca dumneavoastra sa va scrie pe pagina cateva marturii care sa ateste aprecierea pe care o au fata de dumneavoastra, in calitate de profesionist!
Nu uitati ca va asteptam si in Grupul Contabililor din Romania unde zi de zi discutam despre cele mai importante stiri si subiecte din domeniul fiscal-contabil, alaturi de alti 5.100 de membri!