email
MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf

Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate (F4102) este dinsponibil incepand cu data 11 iunie. Acesta este disponibil in format editabil pe site-ul ANAF, sectiunea Servicii online – Declaratii electronice – pozitia 05 Descarcare declaratii.
 

Poate fi descarcat si de aici: varianta PDF – soft A >>
                                          varianta Java – soft J >>
                                           structura XML >>
 


Cine trebuie sa trimita formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate?


Formularul F4102 se transmite de catre distribuitorul autorizat sau unitatea de service acreditata, (in functie de cine instaleaza casa de marcat) organului fiscal competent in termen de 2 zile lucratoare de la data intocmirii sau, dupa caz, primirii „Declaratiei de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale”. Formularele completate si validate, in format PDF cu fisier XML atasat, se transmit organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta si pot contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale.


Cum se procedeaza pentru transmiterea formularului: ghid pas cu pas

1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica  conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditati. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditati, este stabilit si publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale pe site-ul  www.mcsi.ro.

2. Instalati programul Adobe Reader.

3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).

4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).

5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale).

6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).

7. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru depunerea declaratiilor. Dupa acest termen puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere declaratii. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului „Depunere declaratii”. Daca intampinati probleme la depunerea declaratiilor, va rugam sa trimiteti mesajul de eroare prin formularul de contact.

8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF).

9. Descarcati formularele electronice.

10. Completati formularele de declaratii.

11. Transmiteti declaratiile.

12. Examinati starea declaratiilor transmise https://www.anaf.ro/StareD112/.

 


 
Sursa: patronatcasedemarcat.ro


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

Atentie: ANAF a dat STARTUL controalelor in 2022!


Puteti sa demonstrati realitatea incontestabila a tranzactiilor dvs.?

Descoperiti acum modelele documentelor justificative pe care NU le reglementeaza NIMENI si NIMIC! Dar LE CER toti inspectorii fiscali!

Lucrarea Documente (suplimentare) obligatorii in caz de control va ofera acum colectia de acte si documente justificative pe care niciun inspector nu se asteapta sa le prezentati ca argument indestructibil in favoarea dvs.

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 19 Iunie 2018


Votati articolul "ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate":
Rating:

Nota: 4.29 din 5 din 7 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Alte articole publicate in data de 19 Iunie 2018 ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2022 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT Raportul Special
"MONOGRAFIILE CONTABILE 2022: Noutati legislative + TOP 6 Cazuri Practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X