email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate

ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf

Formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate (F4102) este dinsponibil incepand cu data 11 iunie. Acesta este disponibil in format editabil pe site-ul ANAF, sectiunea Servicii online – Declaratii electronice – pozitia 05 Descarcare declaratii.
 

Poate fi descarcat si de aici: varianta PDF – soft A >>
                                          varianta Java – soft J >>
                                           structura XML >>
 


Cine trebuie sa trimita formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate?


Formularul F4102 se transmite de catre distribuitorul autorizat sau unitatea de service acreditata, (in functie de cine instaleaza casa de marcat) organului fiscal competent in termen de 2 zile lucratoare de la data intocmirii sau, dupa caz, primirii „Declaratiei de instalare a aparatelor de marcat electronice fiscale”. Formularele completate si validate, in format PDF cu fisier XML atasat, se transmit organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta si pot contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale.


Cum se procedeaza pentru transmiterea formularului: ghid pas cu pas

1. Obtineti un certificat calificat de semnatura electronica  conform Legii 455/2001 de la unul din furnizorii acreditati. Registrul furnizorilor de servicii de certificare acreditati, este stabilit si publicat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale pe site-ul  www.mcsi.ro.

2. Instalati programul Adobe Reader.

3. Descarcati documentul de confirmare de pe portalul ANAF, completati-l, transmiteti-l pe e-mail la furnizorul certificatului, primiti-l semnat de acesta, apoi transmiteti-l prin portal la ANAF (modulul Declaratii electronice, optiunea Inregistrare certificate calificate).

4. Listati, semnati si stampilati cererea de utilizare a serviciului de depunere electronica (formularul 150).

5. Privind imputernicirea de la contribuabil: in situatia in care titularul certificatului calificat nu are calitatea de reprezentant legal al contribuabilului reprezentat, se prezinta documentul de imputernicire, autentificat de notarul public, din care rezulta dreptul titularului certificatului calificat de a semna declaratiile fiscale pentru contribuabil. Daca exista calitatea titularului certificatului calificat de reprezentant legal al contribuabilului, se prezinta documentul, in original si copie, care atesta aceasta calitate (acest document poate fi Hotararea Adunarii Generale a Actionarilor sau Statutul societatii comerciale).

6. Prezentati documentele la orice unitate fiscala (imputernicirea, actul de identitate, formularul 150).

7. Confirmarea dreptului de utilizare a serviciului se face de regula prin e-mail, pe adresa comunicata in formularul 150, in termen de 4-7 zile lucratoare de la depunerea documentatiei la organul fiscal, neprimirea acesteia de catre contribuabil nu reprezinta un obstacol procedural, tehnic sau de alta natura, pentru depunerea declaratiilor. Dupa acest termen puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere declaratii. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului „Depunere declaratii”. Daca intampinati probleme la depunerea declaratiilor, va rugam sa trimiteti mesajul de eroare prin formularul de contact.

8. Accesati adresa www.e-guvernare.ro Depunere declaratii, Declaratii ANAF (veti fi redirectionat pe portalul ANAF).

9. Descarcati formularele electronice.

10. Completati formularele de declaratii.

11. Transmiteti declaratiile.

12. Examinati starea declaratiilor transmise https://www.anaf.ro/StareD112/.

 


 
Sursa: patronatcasedemarcat.ro


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

Decontarile de la A la Z


Atentie la 5 tipuri de operatiuni de decontare care pun probleme in practica
 1.  Decontarea prin compensare
 2.  Darea in plata in contul dividendelor
 3.  Avantaje in natura sau cheltuieli sociale
 4.  Decontarea achizitiilor/vanzarilor cu plata in rate
 5.  Decontarile din operatiuni in participatie

Lucrarea Decontarile de la A la Z, realizata de reputatul specialist Olga Crevelescu, are marele merit ca grupeaza intr-un singur loc explicatii profesioniste si complete despre toate tipurile de decontari!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case marcat electronicedeclaratii electroniceanaf


Data aparitiei: 19 Iunie 2018

Votati articolul "ATENTIE! Este disponibil formularul pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale instalate":
Rating:

Nota: 4.29 din 5 din 7 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X