Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

ANAF asteapta raportarile lunare din noile case de marcat. Au fost publicate aplicatiile pentru validare!

ANAF asteapta raportarile lunare din noile case de marcat. Au fost publicate aplicatiile pentru validare!
anafnoile case de marcatcertificat digital

ANAF a publicat in data de 10 septembrie doua aplicatii pentru validarea fisierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale: declaratiile A4200 si A4203.  Utilizatorii noilor case de marcat electronice fiscale au obligatia sa transmita catre ANAF lunar, pana la data de 20 a lunii pentru luna anterioara, anumite date din casa de marcat. Fisierele XML ce contin aceste date sunt exportate de pe aparatul de marcat electronic fiscal pe un mediu de stocare extern.

Prin intermediul programului de asistenta de pe site-ul ANAF, aceste fisiere sunt validate si atasate unui fisier PDF. Fisierul PDF cu XML atasat, semnat cu certificat digital calificat se comunica organului fiscal prin mijloace electronice de transmitere la distanta.

A4200 - aplicatie pt. validarea fisierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, continand registrul rapoartelor Z si bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curenta, prevazut in sectiunea II.12 din anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.

In acest moment declaratia A4200 poate contine doar fisiere pt. AMEF-urile de uz general (avand indicativul A4203), urmand ca in termenul cel mai scurt sa fie extinsa si la AMEF-uri pt. case de schimb valutar (A4201) sau instalate pe taxiuri (A4202).

Soft J >>>

Structura XML >>>

Instructiunile de depunere pot fi accesate aici >>>


A4203 - aplicatie pt. validarea fisierelor XML create de aparatele  de marcat electronice fiscale altele decat cele utilizate in activitatea de schimb valutar sau in activitatea de taximetrie  (inclusiv cele utilizate in aeroporturi), continand bonurile fiscale (sectiunea II.3) si raportul Z (sectiunea II.7) pentru o zi fiscala, in conformitate cu anexa nr. 2 la OPANAF nr. 146/2018.

Soft J >>>

Structura XML >>>
 

Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Validarea fisierelor respective se realizeaza printr-un program numit DUKIntegrator.

 DUKIntegrator este un program pus la dispozitie de ANAF pentru validarea fisierelor, impachetarea lor intr-un document PDF si semnarea electronica a documentului, in vederea depunerii lui pe portalul e-guvernare. Acest program este utilizat din 2011 pentru depunerea tuturor declaratiilor electronice ale ANAF.

Programul DUKIntegrator se descarca de pe portalul ANAF (www.anaf.ro), sectiunea Servicii online / Descarcare declaratii.

In cadrul instructiunilor se face o recomandare pentru contribuabilii care nu au java instalat pe PC sau care au instalate versiuni mai noi si intampina dificultati la semnarea electronica a documentului PDF in sensul descarcarii de la adresa:

 https://static.anaf.ro/static/DUKIntegrator/DUKIntegrator.htm
 

Atentie, pastrati fisierele extrase de pe AMEF si intr-un loc de stocare alternativ. Exista posibilitatea, desi nu am intalnit-o in cursul testelor, ca in cazul unor erori, in cursul prelucrarii, anumite fisiere sa se piarda.”, atentioneaza ANAF in cadrul instructiunilor.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafnoile case de marcatcertificat digital

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 Septembrie 2018


Votati articolul "ANAF asteapta raportarile lunare din noile case de marcat. Au fost publicate aplicatiile pentru validare!":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 23 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Revin in legatura cu Subiectul: ?reincadrarea salariatilor - din 01.07.2017 ? + ?..?

Intrebare: Revin in legatura cu Subiectul:
?reincadrarea salariatilor - din 01.07.2017 ? + ?..?


Scuze, dar nu stiu .... ce incadrare aproba Consiliul Judetean ?

Trebuie modificata Organigrama ? In ce sens ?
pentru ca doar ingrijitorii fac parte din compartimentul administrativ,
in timp ce casiera face parte din compartimentul financiar-contabil,
iar secretara si juristul fac parte din compartimentul juridic, secretariat ....

In cazul de fata, sa inteleg ca doar ingrijitorii
fac parte din Personalul administrativ ?
Casiera, secretara si juristul din ce categorie de personal fac parte ?

Onstitutia noastra este ordonator de credite,
in timp ce Consiliul Judetean este ordonator principal de credite.

Va rog frumos sa imi spuneti ce rol si ce trebuie sa faca cele 2 institutii in cazul de fata, pentru ca nu am inteles in Legea 153 /2017
cum trebuie procedat.

Am citit inca o data art.11 alin.1 din Legea nr,153 /2017
si acolo se spune ca
pentru personalul contractual din cadrul familiei ocupa?ionale "Administra?ie"
din serviciile publice din subordinea Consiliului Judetean
salariile de baz? se stabilesc prin hot?rrea Consiliului Judetean.
Daca institutia noastra este doar un muzeu judetean
aflat in subordinea Consiliului Judetean,
va intra si institutia noastra in acea categorie, ca si serviciu public din subordinea Consiliului Judetean sau nu ?
Este atat de dificil !......

Va rog mult de tot sa ma ajutati sa ma lamuresc cum se procedeaza.

Raspuns: Incadrarea in organigrama este clara. Avand in vedere faptul ca organigrama este aprobata de CJ,...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 Septembrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016