Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Modificari aduse Ordinului MFP nr.103/2016 privind scutirea de TVA: tabel comparativ

Modificari aduse Ordinului MFP nr.103/2016 privind scutirea de TVA: tabel comparativ
tvacod fiscallivrari de bunuri

Ordinul nr. 2148/2020 a modificat Ordinul MFP nr.103/2016 privind aprobarea Instructiunilor de aplicare a scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru anumite operatiuni din prevazute la art. 294 si 296 din Codul fiscal.

 

Ordinul MFP nr. 2148/2020 a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 628/17.07.2020 si a intrat in vigoare de la 17 iulie 2020.
Reprezentantii DGRFP Brasov au elaborat un tabel comparativ care prezinta modificarile aduse Ordinului MFP nr.103/2016 de Ordinul nr. 2148/2020.

 

Modificari aduse Ordinului MFP nr.103/2016: tabel comparativ

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 1 alin. (3) lit. f):

f) furnizorul mentionat la lit. d), care realizeaza operatiunile mentionate la lit. e), este denumit exportator.
(lit. d): prin furnizor se intelege orice persoana impozabila care realizeaza o livrare de bunuri conform art. 270 din Codul fiscal, respectiv producatorul bunurilor sau proprietarul bunurilor ori persoana impozabila care actioneaza in nume propriu, dar in contul altei persoane impozabile, in sensul art. 270 alin. (2) din Codul fiscal)


 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 1 alin. (3) se modifica lit. f):

f) exportator in sensul TVA, denumit in continuare exportator, este considerat furnizorul mentionat la lit. d), care realizeaza livrarile
mentionate la lit. e), precum si persoana care transporta bunuri in afara Uniunii Europene, in lipsa unei tranzactii comerciale.
(lit. e): sunt considerate exporturi livrarile de bunuri prevazute la art. 294 alin. (1) lit. a) si b) din Codul fiscal si acestea reprezinta livrarile de bunuri care sunt transportate de pe teritoriul Uniunii Europene, astfel cum este definit la art. 267 din Codul fiscal, in afara Uniunii Europene. Exporturile au locul livrarii in Romania conform prevederilor art. 275 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal, daca transportul bunurilor incepe din Romania si se termina in afara teritoriului Uniunii Europene, indiferent daca iesirea de pe teritoriul Uniunii Europene are loc prin punctele vamale apartinand autoritatii vamale a Romaniei sau ale altui stat membru. Sunt de asemenea considerate exporturi si bunurile care sunt transportate din Romania in afara Uniunii Europene, in lipsa unei tranzactii comerciale, cum ar fi de exemplu: transportul unui stoc de bunuri din Romania intr-o tara terta in vederea efectuarii de activitati economice, livrarile de bunuri care necesita instalare realizata de furnizor sau de alta persoana in contul sau, pe teritoriul unui stat din afara Uniunii Europene).
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 1 alin. (4):

(4) Pentru acele operatiuni care prin natura lor nu permit operatorilor economici sa fie in posesia documentelor de justificare a scutirii in momentul faptului generator, prezentarea documentelor pentru justificarea scutirii de taxa se va face in termen de maximum 90 de zile calendaristice de la data la care a intervenit faptul generator de taxa pentru operatiunea in cauza.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 1 se modifica alin. (4):

(4) Prezentarea documentelor pentru justificarea scutirii de taxa se va face in termen de maximum 150 de zile calendaristice de la data la care a intervenit faptul generator de taxa pentru operatiunea in cauza.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 2 alin. (2):

(2) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal se justifica de catre exportator cu urmatoarele documente:
a) factura, care trebuie sa contina informatiile prevazute la art. 319 alin. (20) din Codul fiscal, sau, daca transportul bunurilor nu presupune o tranzactie, documentele solicitate de autoritatea vamala pentru intocmirea declaratiei vamale de export;

b) unul dintre urmatoarele documente:

1. certificarea incheierii operatiunii de export de catre biroul vamal de export sau, dupa caz, notificarea de export certificata de biroul vamal de export, in cazul declaratiei vamale de export pe cale electronica; sau
2. exemplarul 3 al documentului administrativ unic, folosit ca declaratie de export pe suport hartie, certificat pe verso de biroul vamal de iesire.


Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 2 se modifica alin. (2):

(2) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. a) din Codul fiscal se justifica de catre exportator cu urmatoarele documente:
a) factura, care trebuie sa contina informatiile prevazute la art. 319 alin. (20) din Codul fiscal;
b) unul dintre urmatoarele documente:

1. certificarea incheierii operatiunii de export de catre biroul vamal de export sau, dupa caz, notificarea de export certificata de biroul vamal de export, in cazul declaratiei vamale de export pe cale electronica; sau
2. exemplarul 3 al documentului administrativ unic, folosit ca declaratie de export pe suport hartie, certificat pe verso de biroul vamal de iesire;
sau
3. in cazul produselor accizabile deplasate in regim suspensiv de accize utilizand EMCS, raportul de export inaintat expeditorului prin care se atesta faptul ca produsele accizabile au parasit teritoriul UE.

La art. 2 dupa alin. (2) se introduc trei noi alineate, alineatele (3)-(5): (3) In cazul in care furnizorul nu este stabilit in Uniunea Europeana si nu poate avea calitatea de exportator din punct de vedere vamal, pentru justificarea scutirii de TVA este necesar ca acesta sa detina declaratia vamala de export, in care datele sale de identificare si seria si/sau numarul facturii emise de acesta pentru livrarea bunurilor transportate in afara Uniunii Europene sa fie mentionate in caseta 44.

(4) In cazul in care furnizorul este stabilit in Uniunea Europeana, dar nu are calitatea de exportator din punct de vedere vamal, pentru justificarea scutirii de TVA este necesar ca acesta sa detina declaratia vamala de export, in care datele sale de identificare si seria si/sau numarul facturii emise de acesta pentru livrarea bunurilor transportate in afara Uniunii Europene sa fie mentionate in caseta 44.

(5) In situatia in care iesirea bunurilor de pe teritoriul Uniunii Europene nu poate fi justificata cu documentele prevazute la alin. (2) lit. b), exportatorul poate sa dovedeasca iesirea efectiva a bunurilor de pe teritoriul Uniunii Europene prin alte mijloace de proba, astfel cum s-a pronuntat Curtea de Justitie a Uniunii Europene in Cauza C-275/18 «Milan Vins.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 3 alin. (2):

(2) Scutirea de taxa pe valoarea adaugata prevazuta la alin. (1) se justifica de furnizorul care realizeaza livrarea cu documentele prevazute la art. 2 alin. (2).

 Exemplu: Societatea A, stabilita si inregistrata in scopuri de TVA in Romania, livreaza piese de schimb catre societatea B, stabilita si inregistrata in scopuri de TVA in Spania. Societatea B nu este stabilita in Romania. Conditia de livrare a bunurilor este ex-works, transportul bunurilor fiind in sarcina societatii B, care transporta piesele de schimb din Romania in Canada, bunurile fiind ulterior livrate de catre societatea B catre societatea C stabilita in Canada. Formalitatile vamale de export sunt realizate in Romania, declaratia vamala de export fiind intocmita pe numele societatii B din Spania, care este mentionata ca si
expeditor/exportator in cadrul declaratiei vamale. Intrucat exportul bunurilor in Canada este realizat de societatea B din Spania, aceasta justifica scutirea de TVA cu documentele prevazute la alin. (2). Societatea B din Spania are obligatia inregistrarii in scopuri de TVA in Romania conform art. 316 alin. (4) din Codul fiscal. Livrarea efectuata de societatea A catre societatea B este o livrare locala, taxabila in Romania conform regulilor generale.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 3 se modifica alin. (2):

(2) Scutirea de taxa pe valoarea adaugata prevazuta la alin. (1) se justifica de furnizorul care realizeaza livrarea potrivit art. 2 alin. (2)-(5).
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 4 alin. (1)

(1) Sunt scutite de taxa, potrivit prevederilor art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, prestarile de servicii, inclusiv transportul si serviciile accesorii transportului, altele decat cele scutite conform art. 292 din Codul fiscal, legate direct de exportul de bunuri.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 4 se modifica alin. (1):

(1) Sunt scutite de taxa, potrivit prevederilor art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, prestarile de servicii, inclusiv transportul si serviciile accesorii transportului, altele decat cele scutite conform art. 292 din Codul fiscal, legate direct de exportul de bunuri. Sunt considerate legate direct de exportul de bunuri serviciile care contribuie la realizarea efectiva a unei operatiuni de export si care sunt furnizate direct exportatorului sau destinatarului bunurilor exportate, astfel cum s-a pronuntat Curtea de Justitie a Uniunii Europene in Cauza C-288/16 «L.Č.» IK.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 4 alin. (2) lit. b):

(2) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru serviciile de transport de bunuri legate direct de exportul de bunuri, se justifica de prestator in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania, in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal, si daca aceasta ar fi fost persoana obligata la plata taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu se aplica o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica scutirea de taxa sunt:
...
b) contractul incheiat cu beneficiarul;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 4 alin. (2) se modifica lit. b):

(2) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru serviciile de transport de bunuri legate direct de exportul de bunuri, se justifica de prestator in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania, in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal, si daca aceasta ar fi fost persoana obligata la plata taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu se aplica o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica scutirea de taxa sunt:
 ...
b) contractul incheiat cu beneficiarul, care poate fi exportatorul sau destinatarul bunurilor;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 4 alin. (6) lit. a):

(6) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru serviciile accesorii transportului legat direct de exportul de bunuri, se justifica de catre prestatorul serviciilor, in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal si daca acesta ar fi fost persoana obligata la plata
taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu ar fi aplicata o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica scutirea de taxa sunt:

 a) contractul incheiat cu beneficiarul;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 4 alin. (6) se modifica lit. a):

(6) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru serviciile accesorii transportului legat direct de exportul de bunuri, se justifica de catre prestatorul serviciilor, in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal si daca acesta ar fi fost persoana obligata la plata taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu ar fi aplicata o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica scutirea de taxa sunt:

a) contractul incheiat cu beneficiarul, care poate fi exportatorul sau
destinatarul bunurilor;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

Art. 4 alin. (8) lit. a):

(8) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru alte prestari de servicii legate direct de exportul de bunuri, se justifica de catre prestatorul serviciilor, in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal si daca acesta ar fi fost persoana obligata la plata taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu se aplica o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica scutirea
de taxa sunt:

 a) contractul incheiat cu beneficiarul;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

La art. 4 alin. (8) se modifica lit. a):

(8) Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. c) din Codul fiscal, pentru alte prestari de servicii legate direct de exportul de bunuri, se justifica de catre prestatorul serviciilor, in masura in care locul prestarii serviciilor este considerat a fi in Romania in conformitate cu prevederile art. 278 din Codul fiscal si daca acesta ar fi fost persoana obligata la plata taxei conform art. 307 alin. (1) din Codul fiscal, in cazul in care nu se aplica o scutire de taxa. Documentele pe baza carora se justifica
scutirea de taxa sunt:

a) contractul incheiat cu beneficiarul, care poate fi exportatorul sau destinatarul bunurilor;
 

Ordinul MFP nr.103/2016 INAINTE

 (1) Sunt scutite de taxa, potrivit prevederilor art. 294 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal, prestarile de servicii efectuate in Romania asupra bunurilor mobile achizitionate ori importate in vederea prelucrarii in Romania si care ulterior sunt transportate in afara Uniunii Europene de catre prestatorul serviciilor sau de catre client, daca acesta nu este stabilit in Romania, ori de alta persoana in numele oricaruia dintre acestia. Scutirea de taxa pe valoarea adaugata prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal se aplica prestarilor de servicii de prelucrare si in cazul in care prestatorul de servicii care efectueaza aceste servicii in baza unui contract incheiat cu un client nestabilit in Romania achizitioneaza sau importa bunuri in vederea incorporarii in produsul prelucrat ori in vederea utilizarii in legatura directa cu produsele prelucrate. Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal se aplica pentru prestarile de servicii pentru care locul prestarii se considera in Romania, conform prevederilor art. 278 din Codul fiscal, si se justifica cu documentele prevazute la alin. (3) sau (4), dupa caz. Orice bun incorporat in produsul prelucrat, ambalajele sau alte bunuri utilizate in legatura directa cu produsul prelucrat sunt accesorii serviciilor realizate si nu vor fi tratate ca livrari de bunuri, ci ca fiind parte a serviciului prestat.

(2) In cazul bunurilor importate in Romania in vederea prelucrarii, calitatea de importator o poate avea, conform titlului VII din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 1/2016, fie proprietarul bunurilor, fie persoana impozabila inregistrata conform art. 316 din Codul fiscal, care importa bunuri in Romania in regimul vamal de perfectionare activa in sistem de rambursare, prevazut la art. 114 paragraful 1 lit. (b) din Regulamentul (CEE) nr. 2.913/92 al Consiliului din 12 octombrie 1992 de instituire a Codului Vamal Comunitar, in vederea prelucrarii, cu conditia ca bunurile rezultate ca urmare a acestor operatiuni sa fie reexportate in afara Uniunii Europene sau sa fie achizitionate de catre persoana impozabila respectiva. In situatia in care bunurile rezultate in urma prelucrarii nu sunt reexportate in afara Uniunii Europene, prestatorul de servicii care a importat bunurile in Romania in vederea prelucrarii pierde dreptul de deducere a taxei pe valoarea adaugata aferente importului, cu exceptia cazului in care achizitioneaza bunurile rezultate in urma prelucrarii sau refactureaza valoarea bunurilor importate in vederea prelucrarii si taxa pe valoarea adaugata aferenta catre proprietarul bunurilor, caz in care refacturarea intregii valori a bunurilor este avuta in vedere doar in scopul taxei pe valoarea adaugata, neimplicand existenta unei tranzactii comerciale. In situatia in care locul prestarii este considerat a fi in Romania conform prevederilor art. 278 din Codul fiscal, daca bunurile rezultate in urma prelucrarii nu sunt reexportate in afara Uniunii Europene, prestarile de servicii de prelucrare nu sunt scutite de taxa pe valoarea adaugata. Daca serviciile sunt prestate catre un beneficiar persoana impozabila, stabilit in alt stat membru, locul prestarii se considera in statul membru in care este stabilit beneficiarul conform art. 278 alin. (2) din Codul fiscal si in conditiile stabilite prin normele de aplicare a acestui articol, serviciile fiind neimpozabile in Romania. Totusi, prestatorul nu are obligatia de a depune declaratia recapitulativa prevazuta la art. 325 din Codul fiscal, daca prestarea de servicii este scutita de TVA in statul beneficiarului.

 (3) Scutirea de taxa prevazuta la alin. (1), pentru prelucrarea bunurilor mobile corporale achizitionate din Romania sau din alte state membre ori importate de catre clientul care nu este stabilit in Romania, se justifica de prestatorul serviciilor cu urmatoarele documente:

 a) contractul incheiat cu clientul care nu este stabilit in Romania;
 b) factura pentru serviciile de prelucrare efectuate;
 c) copie de pe unul dintre urmatoarele documente:

 1. certificarea incheierii operatiunii de export de catre biroul vamal de
export sau, dupa caz, notificarea de export certificata de biroul vamal de
export, in cazul declaratiei vamale de export pe cale electronica; sau
 2. exemplarul 3 al documentului administrativ unic, folosit ca declaratie de export pe suport hartie, certificat pe verso de biroul vamal de iesire.
(4) Scutirea de taxa prevazuta la alin. (1), pentru prelucrarea bunurilor
mobile corporale importate de catre prestatorul de servicii, se justifica de prestator cu urmatoarele documente:
 a) contractul incheiat cu clientul care nu este stabilit in Romania;
 b) factura pentru serviciile prestate;
 c) autorizatia de perfectionare activa in sistem de rambursare;
 d) declaratia vamala pentru regimul vamal de perfectionare activa in
sistemul de rambursare;
 e) dovada exportului/reexportului bunurilor rezultate in urma prelucrarii, care confirma ca acestea au parasit teritoriul vamal comunitar, reprezentata de unul dintre urmatoarele documente:
 1. certificarea incheierii operatiunii de export de catre biroul vamal de
export sau, dupa caz, notificarea de export certificata de biroul vamal de
export, in cazul declaratiei vamale de export pe cale electronica; sau
 2. exemplarul 3 al documentului administrativ unic, folosit ca declaratie de export pe suport hartie, certificat pe verso de biroul vamal de iesire.

 Exemplul 1: A factureaza catre B servicii de confectionare produse textile, materiile prime fiind achizitionate din Franta de catre client, respectiv de B.

A este o persoana impozabila stabilita in Romania, iar B este o persoana impozabila stabilita in Elvetia. Locul prestarii serviciilor fiind in Romania conform art. 278 alin. (6) din Codul fiscal, deoarece beneficiarul este o persoana impozabila stabilita in afara Uniunii Europene, A trebuie sa justifice scutirea de TVA, intrucat ar fi avut obligatia platii taxei daca operatiunea nu ar fi fost scutita de taxa.

 Exemplul 2: A factureaza catre B servicii de confectionare produse textile, materiile prime fiind achizitionate din Franta de catre client, respectiv de B. A este o persoana impozabila stabilita in Romania, iar B este o persoana impozabila stabilita in Italia. Locul prestarii serviciilor se considera a fi in Italia, conform art. 278 alin. (2) din Codul fiscal si in conditiile stabilite prin normele de aplicare a acestui articol, serviciile fiind neimpozabile in Romania. Desi operatiunea reprezinta o prestare intracomunitara de servicii, prestatorul nu are obligatia de a depune declaratia recapitulativa prevazuta la art. 325 din Codul fiscal, daca prestarea de servicii este scutita de TVA in statul beneficiarului, respectiv in Italia.
 

Ordinul MFP nr.103/2016 DUPA

Art. 6 se modifica:

(1) Sunt scutite de taxa, potrivit prevederilor art. 294 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal, prestarile de servicii efectuate in Romania asupra bunurilor mobile achizitionate ori importate in vederea prelucrarii in Romania si care ulterior sunt transportate in afara Uniunii Europene de catre prestatorul serviciilor sau de catre client, daca acesta nu este stabilit in Romania, ori de alta persoana in numele oricaruia dintre acestia.

Scutirea de taxa pe valoarea adaugata prevazuta la art. 294 alin. (1) lit.

e) din Codul fiscal se aplica prestarilor de servicii de prelucrare si in cazul in care prestatorul de servicii care efectueaza aceste servicii in baza unui contract incheiat cu un client nestabilit in Romania achizitioneaza sau importa bunuri in vederea incorporarii in produsul prelucrat ori in vederea utilizarii in legatura directa cu produsele prelucrate. Scutirea de taxa prevazuta la art. 294 alin. (1) lit. e) din Codul fiscal se aplica pentru prestarile de servicii pentru care locul prestarii se considera in Romania,
conform prevederilor art. 278 din Codul fiscal, si se justifica conform prevederilor alin. (3). Orice bun incorporat in produsul prelucrat, ambalajele sau alte bunuri utilizate in legatura directa cu produsul prelucrat sunt accesorii serviciilor realizate si nu vor fi tratate ca livrari de bunuri, ci ca fiind parte a serviciului prestat.

 

Continuarea tabelului comparativ AICI >>>

 

de Ioana Andreea Pavel

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tvacod fiscallivrari de bunuri

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 23 Iulie 2020


Votati articolul "Modificari aduse Ordinului MFP nr.103/2016 privind scutirea de TVA: tabel comparativ":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 3 voturi


Alte articole publicate in data de 23 Iulie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016




Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2020 - ATENTIE la monografiile contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Noutati in Codul Fiscal 2020 - 11 Monografii Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X