email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ordinul 1341/2020: cererea si declaratia pentru solicitarea indemnizatiei pentru zilieri

Ordinul 1341/2020: cererea si declaratia pentru solicitarea indemnizatiei pentru zilieri
zilierioug 1322020indemnizatie

In Monitorul Oficial nr. 844 din 15 septembrie 2020 a fost publicat Ordinul 1341/2020 pentru aprobarea modelului cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei zilierilor pentru care se solicita indemnizatie de la stat. 

Prevederile Ordinului 1341/2020 intra in vigoare de la 18 septembrie 2020.
 

Au mai fost publicate in Monitorul Oficial si documentele necesare pentru profesionisti, lucratori sezonieri si angajatii cu programul de munca redus


Ordinul 1341/2020: continutul actului normativ

Denumirea completa: ORDIN nr. 1.341 din 1 septembrie 2020 pentru aprobarea modelului cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei zilierilor in vederea solicitarii decontarii sumei prevazute de art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca 


Avand in vedere dispozitiile:

– art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca;

– art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 719/2020 pentru aprobarea procedurii de decontare si de plata a sumelor acordate in baza Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca;

– Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,in baza prevederilor art. 15 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 81/2020 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Protectiei Sociale, cu completarile ulterioare,ministrul muncii si protectiei sociale emite urmatorul ordin:

 

Articolul 1

Se aproba modelul cererii si al declaratiei pe propria raspundere pentru persoanele care desfasoara activitati necalificate cu caracter ocazional, potrivit prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, afectate de intreruperea sau restrangerea activitatii ca urmare a efectelor coronavirusului SARS-CoV-2, pentru care beneficiarul de lucrari urmeaza sa beneficieze de decontarea sumei prevazute la art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, prevazut in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.

Articolul 2

(1) Prezentul ordin se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

(2) Prezentul ordin intra in vigoare in termen de 3 zile de la publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I. 


ANEXA

Modelul cererii, al declaratiei pe propria raspundere si al listei zilierilor in vederea solicitarii decontarii sumei prevazute la art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020

Beneficiar de lucrari ………………………

(felul si denumirea)

Adresa sediului social …………………….

Judetul ………...................……………….

CUI …………………......................………

CAEN ………………........................…….

Cont bancar nr. ……………………………

Telefon ……………..................…………..

E-mail …………….................……………. 


CERERE

CatreAGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI …………………/MUNICIPIULUI BUCURESTISubsemnatul(a), …………………………, in calitate de administrator/reprezentant legal al …………………, cu sediul social in localitatea ………………….., str. ………………….. nr. ……….., judetul …...………/sectorul ….., identificat cu CI/BI seria ………… nr. …...., CNP ………………., in conformitate cu prevederile art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca, va solicit decontarea sumei de 35% din remuneratia zilnica acordata pentru un numar de ………………. zilieri, in suma totala de ……………………… lei (brut), pentru perioada ……………….. ca urmare a reducerii temporare a activitatii, determinata de instituirea starii de urgenta/alerta/asediu.Plata se efectueaza in contul nr. ……………. deschis la Banca ………………………. .

Anexez:

[ ] declaratia pe propria raspundere;

[ ] lista persoanelor pentru care solicit decontarea sumei de 35% din remuneratia zilnica acordata.

Data ……………………..

Numele si prenumele (in clar) ………………

Administrator/Reprezentant legalSemnaturaBeneficiar de lucrari ………………………

(felul si denumirea)

Adresa sediului social …………………….

Judetul ………...................……………….

CUI …………………......................………

CAEN ………………........................…….

Cont bancar nr. ……………………………

Telefon ……………..................…………..

E-mail …………….................…………….

 


DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE

Catre

AGENTIA PENTRU PLATI SI INSPECTIE SOCIALA A JUDETULUI …………………/MUNICIPIULUI BUCURESTISubsemnatul(a), …………………………, in calitate de administrator/reprezentant legal al …………………………….., cu sediul social in localitatea …………………………….., str. ……………………. nr. ……………………, judetul/sectorul ………….., identificat cu CI/BI seria ……………….. nr. ……………, CNP ………………., cunoscand prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, declar pe propria raspundere:

[ ] am redus temporar activitatea ca urmare a situatiilor prevazute de art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca;

[ ] in calitate de beneficiar de lucrari nu ma aflu in una dintre situatiile prevazute la art. 7 alin. (1) lit. b) si c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020;

[ ] pentru persoanele pentru care se solicita decontarea sumei nu beneficiez de masurile active de sprijin acordate potrivit art. I si III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 92/2020 pentru instituirea unor masuri active de sprijin destinate angajatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative si nici de masurile de stimulare a angajatorilor finantate din bugetul asigurarilor pentru somaj prevazute de Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, cu modificarile si completarile ulterioare;

[ ] pentru aceste persoane am asigurat plata impozitului pe venit si a contributiei de asigurari sociale datorate bugetului asigurarilor sociale de stat;[ ]datele din lista prezentata sunt corecte.

Data ……………….

Numele si prenumele (in clar) ……………………….

Administrator/Reprezentant legal

Semnatura

 

LISTA ZILIERILOR
pentru care se solicita decontarea sumei prevazute de art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 132/2020 privind masuri de sprijin destinate salariatilor si angajatorilor in contextul situatiei epidemiologice determinate de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru stimularea cresterii ocuparii fortei de munca
pentru luna …………………

Data .......................

CUI …………………..

Administrator/Reprezentant legalNumele si prenumele (in clar) ........................

Semnatura ..................................

 

Nr. crt.

CIF beneficiar lucrari

Numele si prenumele

CNP

Numar de zile lucrate in luna

Remuneratie totala bruta (lei)

Suma solicitata pentru decontare^1)

0

TOTAL

0

0

   

0

1

           

2

           

....

           

TOTAL

     

…………*)


^1) 35% din remuneratia zilnica acordata zilierului, aferenta numarului de zile lucrate de acesta.
*) Total suma ce va fi platita de agentia pentru plati si inspectie sociala.


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
zilierioug 1322020indemnizatie


Data aparitiei: 16 Septembrie 2020

Votati articolul "Ordinul 1341/2020: cererea si declaratia pentru solicitarea indemnizatiei pentru zilieri":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X