Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Studii de caz

Deductibilitatea cheltuielilor de reclama si publicitate. Baza legislativa

Data actualizarii: 18 Mai 2021
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Deductibilitatea cheltuielilor de reclama si publicitate. Baza legislativa
deductibilitate cheltuielicod fiscalimpozit pe profit

Prezentam in continuare mai multe informatii utile despre Deductibilitatea cheltuielilor de reclama si publicitate, cu accent pe cheltuielile facute pentru promovarea pe Facebook. 

Iata care este baza legislativa! 

Evitati nerecunoasterea si amendarea inregistrarilor dvs. fiscal-contabile care nu respecta noile reguli de deductibilitate valabile din 01.01.2021. Consulta Ghidul practic 2021 care contine cele mai noi reguli de deductibilitatea si va ofera siguranta aplicarii corecte a legii!

Deductibilitatea cheltuielilor de reclama si publicitate: raspunsul specialistului

Cheltuielile de reclama si publicitate – inclusiv publicitatea pe Facebook -  sunt deductibile integral la calculul impozitului pe profit conform art. 25, alin. (1) din Codul fiscal:

“(1) Pentru determinarea rezultatului fiscal sunt considerate cheltuieli deductibile cheltuielile efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, inclusiv cele reglementate prin acte normative in vigoare, precum si taxele de inscriere, cotizatiile si contributiile datorate catre camerele de comert si industrie, organizatiile patronale si organizatiile sindicale.

si, mai ales, punctului 13, alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a art. 25, alin. (1) :

“13. (1) In aplicarea prevederilor art. 25 alin. (1) din Codul fiscal, sunt cheltuieli efectuate in scopul desfasurarii activitatii economice, fara a se limita la acestea, urmatoarele:

a)cheltuielile de reclama si publicitate efectuate in scopul popularizarii firmei, produselor sau serviciilor, precum si costurile asociate producerii materialelor necesare pentru difuzarea mesajelor publicitare. Se includ in categoria cheltuielilor de reclama si publicitate si bunurile care se acorda in cadrul unor campanii publicitare ca mostre, pentru incercarea produselor si demonstratii la punctele de vanzare, precum si alte bunuri si servicii acordate cu scopul stimularii vanzarilor;
(…)”



Raspuns oferit pe portalcontabilitate.ro de Anca Ivanov - Expert contabil. 






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X