Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Declaratii si formulare

Documentele pentru somaj tehnic, prevazute in OUG nr. 111/2021, au fost oficializate

Data aparitiei: 21 Octombrie 2021
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Documentele pentru somaj tehnic, prevazute in OUG nr. 111/2021, au fost oficializate
somaj tehnicOUG 111/2021indemnizatie

Prin Ordinul 947/2021 au fost aprobat modelul documentelor prevazute la art. 2 alin. (1) din OUG nr. 111/2021 pentru reluarea decontarii somajului tehnic. 

Actul normativ reglementeaza modelele cererilor, declaratiei pe propria raspundere si listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de plata indemnizatiei. 

Angajatorii care doresc sa aplice vor trebui sa depuna documentele necesare in acest sens. De aceasta indemnizatie vor beneficia atat salariatii angajatorilor pe perioada intreruperii temporare a activitatii, total sau partial, cat si cei a caror activitate a fost suspendata ca urmare a anchetei epidemiologice efectuata de DSP. Exceptia o reprezinta angajatii aflati in concediu medical si care primesc indemnizatia de asigurari sociale aferenta, potrivit OUG 111/2021

Pentru solicitarea indemnizatiei, firmele depun, prin posta electronica, la agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, precum si a municipiului Bucuresti in raza carora isi au sediul social o cerere semnata si datata de reprezentantul legal insotita de o declaratie pe propria raspundere si de lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de aceasta indemnizatie, asumata de reprezentantul legal al angajatorului. 

Citeste si: Formularele prin care parintii pot solicita zile libere platite de la angajator

Ordinul nr. 947 - modelul documentelor pentru somaj tehnic

ANEXA nr. 1

 

Angajator ..............................................................................


Adresa sediu social ..............................................................
CUI/CIF .................................................................................
Cont bancar nr. .....................................................................
Telefon ..................................................................................
E-mail ...................................................................................
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti


CERERE

 


Subsemnatul/(a), ..................................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului .............................., cu sediul social in localitatea ......................, str. .............................. nr. ......., judetul ............................/municipiul ....................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru un numar de ......... persoane, in suma totala de .................. lei brut, aferenta perioadei .......................... .

Anexez prezentei:

1. declaratie pe propria raspundere privind intreruperea temporara a activitatii, total sau partial, in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei (anexa nr. 1, care face parte integranta din prezenta cerere);
2. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2, care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ................................
Data ..........................................


Anexa nr. 1
la cerere

 

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/(a), ................................, in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................., CUI/CIF .................., cu sediul social in localitatea ...................., str. ......................... nr. ........., judetul .............../municipiul .............., sectorul ......, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca activitatea*) ............................................., cod CAEN**) ............................................., pe care o desfasor in localitatea/localitatile ........................, judetul/judetele ................................, este intrerupta temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei, in temeiul***):
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................
.................................................................................
*) Se completeaza activitatea/activitatile intrerupta/intrerupte temporar potrivit art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in contextul cresterii incidentei raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 si al masurilor pentru diminuarea impactului tipului de risc prevazute de hotararile Guvernului pentru prelungirea starii de alerta pe teritoriul Romaniei.
**) Se indica codul/codurile CAEN corespunzator/corespunzatoare activitatii/activitatilor intrerupte.
***) Se indica actele normative emise de administratia publica centrala si/sau hotararile comitetului judetean/al municipiului Bucuresti pentru situatii de urgenta.

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ....................................................
Data ..............................................................


Anexa nr. 2
la cerere

 

LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2


Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:

a) numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021;
b) indemnizatia solicitata*).

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă**)

a

1

             

2

             

....

             

TOTAL

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..................................
Semnatura ...............................................
Data .........................................................

*) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor.


Anexa nr. 2

Angajator ..............................................................................
Adresa sediu social ..............................................................
CUI/CIF .................................................................................
Cont bancar nr. .....................................................................
Telefon ..................................................................................
E-mail ...................................................................................
Catre
Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca a Judetului ................/Municipiului Bucuresti

CERERE


Subsemnatul/(a), ............................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................, cu sediul social in localitatea ......................, str. ............................. nr. ......., judetul ......................./municipiul ..................., sectorul ........, va solicit plata contravalorii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2, pentru un numar de ......... persoane, in suma totala de .................. lei brut, aferenta perioadei .......................... .
Anexez prezentei:
1. declaratie pe propria raspundere privind suspendarea activitatii in baza deciziei emise de catre Directia de Sanatate Publica a Judetului ................../a Municipiului Bucuresti ca urmare a anchetei epidemiologice (anexa nr. 1, care face parte integranta din prezenta cerere);
2. copia deciziei de suspendare a activitatii emise de Directia de Sanatate Publica a Judetului ..................../a Municipiului Bucuresti;
3. lista persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie (anexa nr. 2, care face parte integranta din prezenta cerere).
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura ....................................
Data ..............................................


Anexa nr. 1
la cerere

DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE


Subsemnatul/(a), ............................., in calitate de administrator/reprezentant legal al angajatorului ......................................, CUI/CIF ..................., cu sediul social in localitatea ....................., str. ....................... nr. ......., judetul .................../municipiul ..............., sectorul ........, cunoscand prevederile art. 326 cu privire la falsul in declaratii din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificarile si completarile ulterioare, declar pe propria raspundere ca, drept urmare a anchetei efectuate de Directia de Sanatate Publica (DSP) a Judetului................................/a Municipiului Bucuresti, pe perioada starii de alerta, activitatea a fost suspendata pentru perioada ............................, potrivit Deciziei nr. ......./.................... a DSP .................................... .
Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..........................
Semnatura .........................................
Data ...................................................


Anexa nr. 2
la cerere

LISTA
persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie carora li s-a suspendat contractul individual de munca din initiativa angajatorului in temeiul art. 52 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru care se solicita acordarea sumelor necesare platii indemnizatiei prevazute la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021 pentru stabilirea unor masuri de protectie sociala a angajatilor si a altor categorii profesionale in contextul interzicerii, suspendarii ori limitarii activitatilor economice, determinate de situatia epidemiologica generata de raspandirea coronavirusului SARS-CoV-2


Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:

a) numarul de zile aferente suspendarii contractului individual de munca in perioada prevazuta la art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 111/2021;
b) indemnizatia solicitata*).

Nr. crt.

Numele și prenumele salariatului

CNP

Nivel de educație (ISCED)

Reședința (urban/rural)

Salariul de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat

Data suspendării contractului individual de muncă**)

a

b

1

               

2

               

....

               

TOTAL

 

Numele si prenumele administratorului/reprezentantului legal (in clar) ..................................
Semnatura ...............................................
Data ...........................

*) 75% din salariul de baza, dar nu mai mult de 75% din castigul salarial mediu brut prevazut de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2021 nr. 16/2021.
**) Conform Registrului general de evidenta a salariatilor, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 111/2021.

 

 






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X