email
MODIFICARILE din Contabilitate in 2021 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"MODIFICARILE din Contabilitate in 2021 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Beneficiarii de microgranturi risca sa le fie contractul reziliat si sa dea banii inapoi statului

Beneficiarii de microgranturi risca sa le fie contractul reziliat si sa dea banii inapoi statului
microgranturidobanziaccesorii

Ministerul Economiei atrage atentia beneficiarilor masurii 1 - microgranturi in privinta unei greseli sesizate de catre bancile partenere. Un numar de beneficiari ai masurii au transferat, in scurt timp de la primire, sumele nerambursabile in conturile personale.

Daca nu sunt respectate prevederile procedurii de implementare, contractul de finantare va fi reziliat si ajutorul de stat acordat va fi recuperat, impreuna cu dobanzile accesorii aferente.  
 

Ministerul Economiei reaminteste beneficiarilor care sunt prevederile procedurii de implementare a masurii 1:

In termen de maxim 90 de zile din momentul platii ajutorului financiar catre beneficiar, acesta are obligatia efectuarii cheltuielilor, din contul distinct deschis la una din bancile partnere in program, numai prin transfer bancar si urmarind sa se incadreze in una sau mai multe din urmatoarele categorii de cheltuieli eligibile

a) cheltuieli privind stocurile de materii prime, materiale, marfuri, precum si alte categorii de stocuri necesare activitatii curente/operationale desfasurate de beneficiari;

b) datorii curente si restante fata de furnizorii curenti, inclusiv fata de furnizorii de utilitati potrivit contractelor incheiate;

c) cheltuieli privind chiria pe baza de contract incheiat, pentru sediul social/punctul de lucru unde se desfasoara activitatea pentru care se solicita finantare;


d) cheltuieli privind achizitia de servicii si reparatii necesare activitatii curente de baza, cu exceptia serviciilor de consultanta, studii si alte categorii de servicii indirecte cu activitatea curenta;

e) cheltuieli privind echipamentele de protectie medicala, inclusiv materiale de dezinfectie pentru protectia impotriva raspandirii virusului SARS-CoV- 2;

f) cheltuieli privind achizitia de obiecte de inventar, inclusiv obiecte de inventar de natura mijloacelor fixe necesare pentru reluarea activitatii curente;

g) cheltuieli privind achizitia de echipamente, utilaje, instalatii, tehnologii, dotari independente necesare pentru reluarea activitatii;

h) cheltuieli privind plata datoriilor catre bugetul statului.
 

ATENTIE! 

Contractul de finantare va fi reziliat si ajutorul de stat acordat va fi recuperat, impreuna cu dobanzile accesorii aferente, si in cazul in care beneficiarul a platit, din contul proiectului, cheltuieli care nu se incadreaza in categoria cheltuielilor eligibile.
 

De asemenea, in acelasi termen de maxim 90 de zile din momentul incasarii ajutorului financiar de catre beneficiar, acesta are obligatia incarcarii in aplicatie a facturilor, documentelor de plata si raportului de progres (Anexa 8), sub sanctiunea recuperarii ajutorului acordat.

de Ghinea Viorica

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
microgranturidobanziaccesorii

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 27 Noiembrie 2020


Votati articolul "Beneficiarii de microgranturi risca sa le fie contractul reziliat si sa dea banii inapoi statului":
Rating:

Nota: 4 din 5 din 10 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Angajare plati conform PV de sedinta ?

Intrebare: Directorul institutiei a convocat la o sedinta
privind efectuarea sau neefectuarea unor plati,
pe contabil, expert achizitii publice si pe salariatul de la Resurse umane.

1.- la orice sedinta trebuie sa se incheie un Proces Verbal de sedinta ?

2.- cine spune ce sa se scrie in PV ?

3.- ce se va scrie in PV ? ...
situatiile discutate, masurile si dispozitiile directorului
date angajatilor, ....?

3. - cine poate sa fie secretarul sedintei ? ... orice salariat ?

4. - directorul poate sa ceara ca unele discutii sau masuri
sa nu se scrie in PV ?

5. - daca un salariat este nemultumit ca
nu se scrie ceva in PV,
ce poate sa faca ?

6. - se poate cere inregistrarea audio a sedintei ?

7. - PV-ul poate fi o dovada /proba despre ce s-a discutat si
ce s-a dispus in sedinta ?

8. - Salariatii sunt obligati sa respecte masurile /dispozitiile
scrise in PV?

9. - La un control al Curtii de conturi,
cine va raspunde
pentru efectuarea sau neefectuarea unor plati ?
Ce salariati ?


Raspuns: Se poate face un proces verbal cu dezbaterile sedintei extraordinare organizate de director, aceasta...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 27 Noiembrie 2020 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user
Intrebare antispam: 9 - 4 =
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016



Subiectele saptamanii

Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2021 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"MODIFICARILE din Contabilitate in 2021 - 9 Proceduri Contabile actualizate la zi"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X