Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Ce masuri vrea ANAF sa ia pentru reducerea birocratiei

Ce masuri vrea ANAF sa ia pentru reducerea birocratiei
anafcontribuabilispatiul privat virtualobligatii fiscale

ANAF anunta printr-un comunicat ca, din ianuarie 2018, contribuabilii pot opta pentru a fi instiintati cu privire la modul in care a fost efectuata stingerea obligatiilor fiscale, prin depunerea unei cereri in acest sens la A.N.A.F. Astfel, A.N.A.F. comunica debitorului modul in care a fost efectuata stingerea obligatiilor fiscale cu cel putin 5 zile inainte de urmatorul termen de plata a obligatiilor fiscale. In vederea reducerii corespondentei dintre contribuabili si A.N.A.F., legiuitorul a intentionat ca instiintarile privind stingerea obligatilor fiscale sa fie comunicate doar contribuabililor care opteaza pentru acest serviciu.
 

Avantajele pe care le ofera utilizarea aplicatiei Spatiu Privat Virtual (S.P.V.) sunt:

- economisirea timpului;

- reducerea cheltuielilor cu deplasarea;

- protejarea mediului incojurator prin scaderea numarului consumabilelor necesare in procesul de tiparire a documentelor.
 

Aplicatia S.P.V. poate fi utilizata gratuit, aceasta fiind disponibila 24/24 si ofera contribuabililor posibilitatea de a comunica on-line cu administratia fiscala, fiind disponibile decizii de impunere, decizii referitoare la obligatii de plata accesorii, acte de executare silita, certificate de atestare fiscala, adeverinte de venit, informatii cu privire la obligatiile de plata, informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, notificari, instiintari, noutati legislative, etc.


Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili

Vezi detalii

Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale
Examenul de consultant fiscal 2018. Grile si temeiuri legale

Vezi detalii

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor

Vezi detalii



Sursa: ANAF

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafcontribuabilispatiul privat virtualobligatii fiscale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 05 Martie 2018


Votati articolul "Ce masuri vrea ANAF sa ia pentru reducerea birocratiei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Amortizarea cheltuielior de constituire

Intrebare: Dragii mei,
Va rog sa ma lamuriti si pe mine intr-o problema.
Din septembrie anul trecut cand s-a infiintat firma in cauza am inceput sa fac amortizarea cheltuielior de constituire in valoare lunara de 53 lei (un an). Pana in luna martie 2014 am facut inregistrarea 6811=2801 53 lei si totul a fost bine. La inchiderea fiecarei luni a fost preluata bine: adica pe 6811 am avut-o pe rulaje curente iar pe 2801 mi-a scazut-o normal. Din martie programul numai face asa. Fac aceeasi inregistrare adica 6811=2801 53 lei si imi inregistreaza in 6811 pe rulaje curente aceasta suma dar si pe debit la total rulaje iar in 2801 nu-mi apare deloc. Va rog sa ma ajutati in aceasta problema. Trebuie sa fac bilantul. Programul in care lucrez este Saga. Nu stiu cum sa fac sa se inregistreze corect ca pana acum. Societatea este cu impozit pe venit si din aprilie cu tva normal. Se depune trimestrial.
Multumesc!



Raspuns: Din cate ati relatat problema este de inregistrare a cheltuielii cu amortizarea 6811=2801 Dupa ce...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 05 Martie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Te simti norocos?

Apasa START pentru a alege CADOUL tau!