Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate

Numarul unic de identificare pentru noile case de marcat. Cererea de atribuire se poate depune online

Data aparitiei: 23 Iulie 2018
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Numarul unic de identificare pentru noile case de marcat. Cererea de atribuire se poate depune online
case de marcat electroniceanafspv

Cererea de atribuire a numarului unic de identificare a aparatului fiscal din aplicatia informatica a ANAF se poate depune si online prin intermediul serviciului SPV. Formularul poarta denumirea de C801 si poatete fi consultat mai jos.
 

Soft A (varianta PDF) – publicat in data de 16 iulie 2018

Soft J (varianta Java) - publicat in data de 16 iulie 2018


Va reamintim ca cererea de atribuire a numarului unic de  identificare a apararului fiscal trebuie sa fie insotita de urmatoarele documente (in copie certificata cu originalul):


• factura si documentul de plata care atesta achizitionarea aparatului de marcat electronic fiscal;

• contractul de vanzare-cumparare cu plata in rate sau dupa caz, contractul de leasing financiar incheiat cu clauza expresa privind asumarea obligatiei partilor ca, la expirarea contractului de leasing, se transfera utilizatorului dreptul de proprietate asupra aparatului;



• procesul-verbal de sigilare a memoriei fiscale si a aparatului de marcat electronic fiscal;

• actul de identitate a reprezentantului legal inscris in cerere, precum si a actul de identitate cu care se legitimeaza imputernicitul, daca este cazul;

• certificatul de garantie al aparatului de marcat electronic fiscal.
 

Conformitatea cu originalul a copiilor se efectueaza de catre utilizator prin inscrierea mentiunii ”conform cu originalul” si prin semnatura acestuia.
 

De asemenea, la cerere se mai anexeaza:

• declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind adresa de la locul unde va fi instalat aparatul de marcat electronic fiscal sau, dupa caz, privind desfasurarea activitatii in regim ambulant ori in regim de taxi, precum si, daca cererea a fost depusa prin imputernicit,

•  imputernicirea in original.

• In situatia in care aparatul de marcat electronic fiscal este utilizat in activitatea de taximetrie, la cerere se anexeaza si declaratia pe propria raspundere a utilizatorului privind numarul de inmatriculare al autovehiculului pe care se va instala aparatul de marcat electronic fiscal, insotita de copia autorizatiei taxi.
 

ATENTIE!

In ceea ce priveste cererile comunicate in format Pdf inteligent, prin intermediul serviciului SPV, documentele se transmit in copie prin atasarea in fisier.

In cazul in care, datele din cererea depusa prin intermediul serviciului Spatiul Privat Virtual (SPV) sunt eronate sau aparatele de marcat electronice fiscale – pentru care se solicita emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare – nu figureaza inregistrate in evidenta Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, solicitantul (utilizatorul AMEF) primeste un mesaj de informare de tipul: seria de fabricatie nr… numarul/data autorizatiei de distributie nu figureaza inregistrata/este eronata! Contactati distribuitorul autorizat/corectati seria si/sau numarul/data autorizatiei de distributie, reveniti cu cerere.

Pentru a depune o noua cerere si a obtine prin intermediul SPV certificatul pentru aparatele de marcat electronice fiscale care nu au fost identificate in evidenta ANAF, solicitantul verifica datele inscrise in cerere si...

– daca au fost eronate, le indreapta prin transmiterea unei cereri corect completate;
– daca datele au fost corecte, contacteaza operatorul economic care a comercializat aparatul/aparatele si ii solicita sa transmita formularul „F4101”.

Indiferent de formatul in care este completata si de modalitatea de transmitere a cererii, in vederea emiterii certificatului, se efectueaza verificari in baza date cu privire la existenta informatiilor despre aparatul de marcat electronic fiscal (figureaza/nu figureaza in evidentele ANAF) si starea solicitantului (figureaza/nu figureaza radiat in evidentele Oficiului National al Registrului Comertului, se afla/nu se afla in stare de inactivitate temporara declarata la ONRC si/sau in stare de inactivitate fiscala).

In cazul cererilor depuse prin intermediul serviciului Spatiul Privat Virtual, emiterea certificatului de atribuire a numarului unic de identificare se efectueaza automat si acesta este comunicat solicitantului prin intermediul SPV (conform ghidului publicat de ANAF). Il puteti consulta aici. >>






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X