Pentru a lua cele mai bune decizii de dezvoltare a afacerii, ne bazam pe informatii de calitate si expertiza profesionistilor. Managementul performant al arhivei poate genera economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii daca este aplicat corect, in baza unei solutii personalizate.
Pastrarea actelor in siguranta este reglementata legal si fiecare companie are libertatea de a alege ce metoda sa folosească in acest sens. Firmele se grupează in doua categorii; cele care isi gestioneaza arhiva in interior, asumandu-si riscuri si costuri suplimentare si cele care apeleaza la serviciile companiilor acreditate sa furnizeze servicii de arhivare.
Va intrebati ce beneficii va aduce un astfel de parteneriat? Iată o serie de argumente care sustin externalizarea arhivarii catre furnizorii autorizati:
- furnizorii autorizati fac investitii semnificative in infrastructura depozitului si sistemul de protectie a documentelor, garantand securitatea pe toata perioada conservarii lor
- depozitarea actelor se face in cutii de carton standardizate si se pastreaza in rafturi special amenajate iar mijloacele de transport sunt securizate si monitorizate prin GPS
- atunci cand exista o buna organizare a evidentelor, accesul la informatie se face cu usurinta, simplificand activitatea de cautare a datelor
- gradul inalt de siguranta oferit prin sisteme de supraveghere video, instalatii de prevenire si stingere a incendiilor sau acces pe baza de card magnetic
- formarea si atestarea personalului se realizeaza prin Facultatea de Arhivistica si prin Scoala Nationala de Perfectionare Arhivistica.
Daca ati ales sa faceti economii substantiale de timp si luati in calcul colaborarea cu o firma specializata, va recomandam urmatoarele criterii cand selectati furnizorul:
- detine toate autorizatiile si certificarile necesare?
- personalul este pregatit si atestat conform normelor in vigoare?
- detine depozite proprii care ofera un grad inalt de siguranta prin investitii in tehnologii ultramoderne de securitate și acces?
De asemenea, viitorul partener trebuie sa fie autorizat de Arhivele Naționale dar sa indeplineasca si alte conditii care stau la baza unui parteneriat de succes; experienta si portofoliul de clienti, depozite proprii în locații diferite, securitatea oferita de facilitatile logistice, certificările conform standardelor de calitate in vigoare.
Acum puteti afla totul despre arhivare in Noul Ghid Gratuit „Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare?”
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Ghidul practic al contabilului din domeniul constructiilor
De 15 ani, SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare ofera, la nivel national, servicii de management al arhivei si sustine organizatiile sa-si reduca costurile prin solutii de arhivare si depozitare personalizate. Compania dispune de toate autorizatiile emise de catre Arhivele Naționale si este certificata conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SR ISO/IEC 27001.