email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce costuri implica gestionarea arhivei prin mijloace proprii?

Ce costuri implica gestionarea arhivei prin mijloace proprii?
arhivare documentegestionare arhiveservicii de arhivare

Pastrarea actelor in siguranta este impusa prin lege, insa fiecare companie are libertatea de a alege ce metoda sa foloseasca in acest sens. Organizatiile se grupează in doua categorii: cele care isi gestioneaza arhiva in interior, asumandu-și riscuri si costuri suplimentare si cele care apeleaza la serviciile companiilor acreditate sa furnizeze servicii de arhivare.

In consecinta, pentru a indeplini cerintele legale, aveti libertatea de a alege intre amenajarea unor spatii proprii in care sa pastrati documentele și externalizarea managementului arhivei catre un furnizor autorizat. Daca optati pentru prima varianta, va recomandam sa luati in calcul urmatoarele aspecte:

  • Investitiile in infrastructura - acestea pot include spatiul fizic dedicat depozitarii arhivei, sistemul antiefractie si de control, sistemul de prevenire a incendiilor, specializarea personalului conform reglementarilor in vigoare. Nu sunt deloc de neglijat cheltuielile recurente cu utiliatile necesare spatiului (incălzire, iluminare, etc), paza umana, intretinere, etc;
  • Gestionarea defectuoasa a arhivei poate duce la deterioarea in timp sau chiar pierderea unor documente esentiale (acte constitutive, financiar-contabile, resurse umane, etc) cu toate riscurile care decurg din aceasta situatie, inclusiv cheltuieli majore neprevazute;
  • Timpul alocat identificarii documentelor atunci când este necesar ceea ce poate cauza decizii intarziate, probleme in onorarea comenzilor si afectarea relatiei cu clientii.

Toate aceste elemente mai putin “vizibile” la prima vedere pot genera reale provocari in activitatea organizatiei dar si cheltuieli semnificative de refacere in caz de pierdere, distrugere sau chiar sustragere. Prin urmare, la nivelul organizatiei este bine sa fie luate toate masurile pentru controlarea si minimizarea riscurilor.

In consecinta, recomandarea expertilor este sa reduceti costurile aferente prin colaborarea cu o companie acreditata. SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare ofera servicii profesionale de management al arhivei unui numar mare de clienti din diverse domenii de activitate.

Enumeram cateva din beneficiile parteneriatului cu SDA- Servicii de Depozitare si Arhivare, companie acreditata in managementul profesional al arhivei:

  • optimizarea utilizarii spatiului si a costurilor legate de depozitarea arhivei
  • eficientizarea timpului de lucru al angajatilor
  • siguranta fizica a documentelor si securitatea informatiei
  • accesul facil și rapid la documente
  • eficientizarea si siguranta logistica datorita depozitelor de arhiva localizate în centrul Romaniei: Bucuresti si Brasov
  • mijloace de transport securizate si monitorizate prin GPS

De 15 ani, SDA- Servicii de Depozitare si Arhivare sprijina companiile sa realizeze un management performant al arhivei si sa-si minimizeze costurile prin solutii de arhivare si depozitare personalizate.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
arhivare documentegestionare arhiveservicii de arhivare


Data aparitiei: 25 Ianuarie 2022
Ultima actualizare: 27 Ianuarie 2022

Votati articolul "Ce costuri implica gestionarea arhivei prin mijloace proprii?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X