Pentru a alege calea optima de dezvoltare a afacerii, ne bazam intotdeauna pe informatii de calitate. Managementul performant al arhivei poate aduce economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii, daca este gandit si aplicat corect pe baza unei solutii adaptate companiei.
Evaluarea arhivei este o analiza care poate oferi informații vitale in demersul de a cauta noi metode de optimizare a bugetului si a fluidiza circuitul documentelor.
Aceasta poate avea loc la sediul firmei sau in locul unde este depozitata arhiva de documente si este realizata de un specialist in arhivistica. Cu acest prilej veti primi consultanta legata de conformitatea activitatii de arhivare cu normele în vigoare iar datele oferite va ajuta sa faceti o analiza comparativa a costurilor aferente arhivarii interne vis-a-vis de externalizarea acestei activitati catre o firma specializata.
Informatiile primite in urma evaluarii arhivei sunt extrem de utile deoarece puteti identifica noi modalitati de a face economii considerabile pe termen lung, reorientand resursele companiei spre zonele esntiale pentru dezvoltarea si cresterea afacerii.
Desigur, fiecare firma decide varianta optima de organizare a arhivei in functie de obiective si resurse dar este bine sa nu neglijam ceea ce urmarim in permanenta:
• economii la bugetul companiei
• dezvoltarea si cresterea activitatii
• eficientizarea timpului de lucru al angajatilor
• respectarea legislatiei in vigoare
Enumeram doar cateva din beneficiile parteneriatului cu SDA- Servicii de Depozitare si Arhivare, firma acreditata in managementul profesional al arhivei:
Manualul Contabilului Incepator - stick USB
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
◦ optimizarea utilizarii spatiului si a costurilor legate de depozitarea arhivei
◦ eficientizarea timpului de lucru al angajatilor
◦ siguranta fizica a documentelor si securitatea informatiei
◦ accesul facil și rapid la documente
◦ optimizare logistica datorita depozitelor de arhiva localizate in Bucuresti si Brasov
◦ consultanta pentru alegerea pachetului de servicii potrivit
SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare ofera, la nivel national servicii personalizate de management al arhivei si sustine de 15 ani companiile sa-si reduca costurile prin solutii de arhivare si depozitare personalizate. Compania dispune de toate autorizatiile emise de către Arhivele Naționale și este certificata conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SR ISO/IEC 27001.