email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Detii o casa de marcat electronica? Iata cate formulare trebuie depuse la ANAF!

Detii o casa de marcat electronica? Iata cate formulare trebuie depuse la ANAF!
case de marcatbonuri fiscaleraport zfisiere case de marcat

Daca detii o casa de marcat, atunci trebuie sa fii la curent cu lista de formulare pe care trebuie sa le completezi si sa le transmiti catre ANAF. Acestea sunt opt la numar in prezent, realizate in functie de diferite situatii.
 

Va reamintim cele doua termene pana la care operatorii economici trebuie sa achizitioneze case de marcat cu jurmal electronic sunt 1 septembrie 2018 (contribuabili mari si mijlocii) si  1 noiembrie 2018 (contribuabilii mici). Vestea buna este ca nedotarea cu o casa de marcat electronica a fost inclusa in Legea prevenirii, astfel ca agentii economici nu numai ca sunt iertati la prima abatere, dar primesc si un plan de remediere a situatiei. Despre aceste date am scris mai multe AICI.
 

Dupa ce un operator economic s-a dotat cu case de marcat cu jurnal electronic, trebuie sa utilizeze, in functie de caz, urmatoarele formulare fiscale si sa le depuna apoi la ANAF.
 

Casa de marcat electronica: lista cu formularele fiscale necesare


C801 – Cerere de atribuire a numarului de ordine din Registrul de evidenta a aparatelor de marcat electronice fiscale;

Descarca formularul C801 >>>

 

F4101 – Formular pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale produse, importate sau achizitionate intracomunitar si a aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) adaptate pentru a corespunde prevederilor art. 3 alin. (2) din OUG nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare si care au obtinut avizul tehnic favorabil, in conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017 (anexa 2A);

Descarca formularul F4101 >>>
 

F4102 – Formular pentru inregistrarea aparatelor de marcat electronice fiscale (AMEF) instalate;
 
Descarca formularul F4102 >>>


F4103 – Formular pentru inregistrarea unor schimbari privind starea/situatia aparatelor de marcat electronice (AMEF);

Descarca formularul F4103 >>>
 

F4105 – Notificare privind situatia aparatului de marcat electronic fiscal (Anexa 2E la Metodologia si procedura de inregistrare a aparatelor de marcat electronice fiscale in etapa pre-operationalizare a Registrului), in conformitate cu OPANAF nr.4156/ 28.12.2017;

Descarca formularul F4105 >>>

 

F4109 – Declaratie privind aparatele de marcat electronice fiscale neutilizate;

Descarca formularul F4109 >>>

 

A4200 – Aplicatie pentru validarea fisierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale, continand registrul rapoartelor Z si bonurilor fiscale pentru perioada de raportare curenta, prevazut in sectiunea II.12 din anexa nr. 2 la Ordinul ANAF nr. 146/2018;

Descarca formularul A4200 >>>

 

A4203 – aplicatie pentru validarea fisierelor XML create de aparatele  de marcat electronice fiscale altele decat cele utilizate in activitatea de schimb valutar sau in activitatea de taximetrie (inclusiv cele utilizate in aeroporturi), continand bonurile fiscale (sectiunea II.3) si raportul Z (sectiunea II.7) pentru o zi fiscala, in conformitate cu anexa nr. 2 la Ordinul ANAF nr. 146/2018.

Descarca formularul A4203 >>>

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcatbonuri fiscaleraport zfisiere case de marcat


Data aparitiei: 24 Septembrie 2018

Votati articolul "Detii o casa de marcat electronica? Iata cate formulare trebuie depuse la ANAF!":
Rating:

Nota: 4.07 din 5 din 88 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X