Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2017

Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON

documente inregistrare tvaformular 010Certificat constatatorformular 099

Dupa data de 1 februarie 2017, odata cu anularea formularului 088, dosarul necesar inregistrarii in scopuri de TVA nu mai este chiar atat de stufos, dar s-au pastrat totusi o parte din documentele cerute anterior. Acestea sunt urmatoarele:

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA prin OPTIUNE

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Cerere de inregistrare in scopuri de TVA (formular 099) - pentru solicitarile de inregistrare in scopuri de TVA conform art. 316, alin. (12), lit. a) din Codul fiscal, adica in cazul solicitarii reinregistrarii in scopuri de TVA ca urmare a anularii codului de TVA de catre autoritatea fiscala, daca inceteaza situatia care a dus la anulare - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
4. Documentele din care rezulta detinerea legala a spatiului/spatiilor cu destinatie de sediu social si/sau sedii secundare declarate - copie;
5. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolului 2 alin. (2) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
6. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
7. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
8. Certificat de inregistrare - copie;
9. Act constitutiv - copie;
10. Balanta de verificare la ultima luna inchisa si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original;
11. Imputernicire pentru depunerea cererii – original;


Promotii si politici de discount
Promotii si politici de discount

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii

Vezi detalii



12. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA ca urmare a DEPASIRII plafonului de 220.000 RON

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolul 4 lit. a) si b) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
4. Certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, valabil la data depunerii cererii de inregistrare in scopuri de TVA – original;
5. Certificatul/certificatele constatator(e) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile articolului 15 alin 1 litera b) al legii nr. 359 / 2004 (certificatele constatoare in forma scurta care se emit la infiintarea societatii, anexate la hotararea judecatoareasca de infiintare) – copie;
6. Balanta de verificare la luna depasirii plafonului de 220.000 lei si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original.
7. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
8. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
9. Certificat de inregistrare - copie;
10. Imputernicire pentru depunerea cererii – original
11. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

In ambele situatii prezentate, toate copiile vor fi certificate conform cu originalul, semnate, stampilate si puse in dosar cu sina.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Februarie 2017


Votati articolul "Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON":
Rating:

Nota: 4.17 din 5 din 30 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cat platesc dividentele?

Intrebare: Buna seara.sunt o firma nou infiintata in 2016 neplatitor tva .3 angajati cu norma intreaga.deci 1% la suta impozit pe venit trimestrial+5.5 cas ul.La sf de an mai platesc 5% din totalul incasarilor . (Dividente).aceste dividente le pot diminua daca aduc bonuri cu cheltuieli? Sau ma ajuta doar sa nu am multi bani pe casa? Multumesc frumos

Raspuns: Nu am inteles intrebarea. Daca sunteti microintreprindere aveti impozitare intre 1-3%. Pentru...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Robert Gearba vorbeste pe limba lui. Probabil ca el intelege ce spune, probabil ca si alti contabili inteleg. Dar ce nu intelege Robert este ca toti contabilii stiu deja despre ce e vorba. Noi, restul, oamenii care nu ne incuiem capul cu birocratia din sistem, nu intelegem la ce se refera.
Data adaugarii: 01-Iul-2017
Postat de: user
Daca depasesti plafonul de 220000 lei trebuie sa depui aceste acte interment de 10 zile de la incheierea lunii. ANAF-ul tot o adunatura de sclerozati batrini ramine,daca cere certificat constatator de la Registrul Comertului si toate celelalte acte inutile.Nu poate sa si le ia singur da la acei emitenti? Mare lucru nu s-a simplificat.
Data adaugarii: 21-Feb-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • OANAF 3501/2017: Scapati de lista datornicilor cu o conditie!

    • Noile reglementari aduse de ordinul din decembrie 2017 stabileste ca persoanele juridice si fizice pot sa nu mai fie inscrise pe lista datornicilor publicata de ANAF daca indeplinesc o anumita conditie.    In acest sens, ANAF a publicat recent Ordinul nr. 3501/2017 pentru modificarea Procedurii de publicare a listelor debitorilor care inregistreaza obligatii fiscale restante, precum si cuantumul acestor obligatii, aprob...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala din 6-10 decembrie

    • ANAF a publicat un nou buletin informativ in care a inclus actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitorul Oficial al Romaniei din perioada 6-10 decembrie.    1. Legea nr. 233/2017 privind respingerea Ordonantei Guvernului nr. 14/2015 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 83/2014 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2015, precum si alte masuri in domeniul cheltuielilor publice (...» citeste mai departe aici

  • Retragerea optionala din evidenta platitorilor de TVA. Ce tratament fiscal si contabil se aplica?

    • In analiza de mai jos, vom vedea cum va proceda o societate comerciata platitoare de TVA trimestrial care doreste retragerea optionala din evidenta de platitori de TVA incepand cu anul 2018.  Iata raspunsul specialistului: Pentru retragerea optionala din evidenta platitorilor de TVA, aveti obligatia  completarii si depunerii la organul fiscal a formularului cod 096 „Declaratie de mentiuni privind anularea inregistrarii in scopuri de TVA" pana pe data d...» citeste mai departe aici

  • Noul formular 108: Impozitul pe reprezentanta

    • OpANAF nr. 3391/2017 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 108 Declaratie privind impozitul pe reprezentanta a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 966 din 06.12.2017. Avand in vedere prevederile art. 237 alin. (1) si (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si avizul conform al Ministerului Finantelor Publice comunicat prin Adresa n...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X