Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON

documente inregistrare tvaformular 010Certificat constatatorformular 099

Dupa data de 1 februarie 2017, odata cu anularea formularului 088, dosarul necesar inregistrarii in scopuri de TVA nu mai este chiar atat de stufos, dar s-au pastrat totusi o parte din documentele cerute anterior. Acestea sunt urmatoarele:

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA prin OPTIUNE

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Cerere de inregistrare in scopuri de TVA (formular 099) - pentru solicitarile de inregistrare in scopuri de TVA conform art. 316, alin. (12), lit. a) din Codul fiscal, adica in cazul solicitarii reinregistrarii in scopuri de TVA ca urmare a anularii codului de TVA de catre autoritatea fiscala, daca inceteaza situatia care a dus la anulare - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
4. Documentele din care rezulta detinerea legala a spatiului/spatiilor cu destinatie de sediu social si/sau sedii secundare declarate - copie;
5. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolului 2 alin. (2) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
6. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
7. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
8. Certificat de inregistrare - copie;
9. Act constitutiv - copie;
10. Balanta de verificare la ultima luna inchisa si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original;
11. Imputernicire pentru depunerea cererii – original;


Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri
Top 50 de situatii in care inspectorii fiscali comit abuzuri

Vezi detalii

PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018
PFA. Contributii, Taxe, Impozite si Deduceri in 2018

Vezi detalii

Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018
Declaratia 101. Ghid de completare si depunere 2018

Vezi detalii



12. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA ca urmare a DEPASIRII plafonului de 220.000 RON

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolul 4 lit. a) si b) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
4. Certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, valabil la data depunerii cererii de inregistrare in scopuri de TVA – original;
5. Certificatul/certificatele constatator(e) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile articolului 15 alin 1 litera b) al legii nr. 359 / 2004 (certificatele constatoare in forma scurta care se emit la infiintarea societatii, anexate la hotararea judecatoareasca de infiintare) – copie;
6. Balanta de verificare la luna depasirii plafonului de 220.000 lei si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original.
7. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
8. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
9. Certificat de inregistrare - copie;
10. Imputernicire pentru depunerea cererii – original
11. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

In ambele situatii prezentate, toate copiile vor fi certificate conform cu originalul, semnate, stampilate si puse in dosar cu sina.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
documente inregistrare tvaformular 010Certificat constatatorformular 099

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Februarie 2017


Votati articolul "Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON":
Rating:

Nota: 4.17 din 5 din 30 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Activitate administrator firma poate fi considerata activitate dependenta

Intrebare: Sunt administratorul unei firme (SRL) si am incheiat un contract de prestari servicii cu o alta firma in care este speciificat ca imi desfasor activitatea la Beneficiar conform unui program de lucru.
Poate fi considerata activitate dependenta? Conform studiului de caz de mai jos reiese ca ar fi activitate dependenta.
http://contabilul.manager.ro/a/13871/studiu-de-caz-activitate-independenta-versus-activitate-dependenta.html

Multumesc anticipat!

Raspuns: Daca prestatia are loc pentru beneficiar in baza unui contract de prestari servicii, este activitate...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 2 + 2 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Robert Gearba vorbeste pe limba lui. Probabil ca el intelege ce spune, probabil ca si alti contabili inteleg. Dar ce nu intelege Robert este ca toti contabilii stiu deja despre ce e vorba. Noi, restul, oamenii care nu ne incuiem capul cu birocratia din sistem, nu intelegem la ce se refera.
Data adaugarii: 01-Iul-2017
Postat de: user
Daca depasesti plafonul de 220000 lei trebuie sa depui aceste acte interment de 10 zile de la incheierea lunii. ANAF-ul tot o adunatura de sclerozati batrini ramine,daca cere certificat constatator de la Registrul Comertului si toate celelalte acte inutile.Nu poate sa si le ia singur da la acei emitenti? Mare lucru nu s-a simplificat.
Data adaugarii: 21-Feb-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Acte necesare cazier judiciar pentru inscrierea in Registrul operatorilor intracomunitari

    • Va informam in randurile urmatoare ce trebuie sa stiti despre obtinerea cazierului judiciar in 2018. Iata care sunt actele necesare si in cat timp se elibereaza certificatul de cazier judiciar. * Daca nu sunteti la curent cu aceasta informatie, aflati ca de la 1 februarie 2017 taxa de 10 Ron pentru eliberarea acestui tip de certificat a fost eliminata. Prevederea este valabila atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice. Astfe...» citeste mai departe aici

  • Ce declaratii se depun pana la 25 martie?

    • Obligatiile fiscale pe care legislatia prevede ca trebuie sa le indeplinim pana pe 25 martie le vom indeplini in acest an pana la 26 martie 2018 intrucât ziua de 25 martie este zi nelucratoare. Va prezentam astfel toate declaratiile fiscale pe care va trebui sa le depunem la Fisc pana la aceasta data: - Notificarea privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare, formular 097. S...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 010 pentru 2018: termen de depunere si instructiuni de completare

    • Ca urmare a modificarilor aduse in 2017 Codului fiscal, societatile care trec de la plata impozitului pe profit la impozitul pe venitul microintreprinderii trebuie sa depuna declaratia 010. Formularul nou a fost aprobat prin Ordinul 3725 / 2017, care inlocuieste vechiul ordin 3698 / 2015.   Ce este declaratia 010?   Formularul 010 reprezinta declaratia de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiun...» citeste mai departe aici

  • Legea Societatilor Comerciale actualizata in 2018. Contraventii si sanctiuni

    • Legea Societatilor Comerciale nr. 82/1991 a fost modificata de mai multe ori pana acum, astfel ca poate fi dificil sa tii pasul cu toate schimbarile legislative. Venim in sprijinul tau si te anuntam de noile reglementari. In forma actualizata a Legii Societatilor Comerciale, urmatoarele fapte sunt considerate contraventii si se sanctioneaza dupa caz: - detinerea, cu orice titlu, de elemente de natura activelor si datoriilor, precum si...» citeste mai departe aici

  • Modificarile la declaratia 600 nu se incheie aici! Iata ce va urma!

    • Intr-un articol anterior va anuntam faptul ca ministrul de Finante, Eugen Teodorovici, a facut o declaratie surprinzatoare in ceea ce priveste solutia pe care a gasit-o pentru controversata declaratie 600. Solutia pe care a gasit-o MFP in acest caz este comasarea a cinci formulare intr-unul singur. Toate cele cinci declaratii se depun in pr...» citeste mai departe aici

  • Surpriza de la ANAF! Persoanele fizice vor avea un formular unic

    • ANAF pregateste o surpriza placuta! Persoanele fizice vor avea un singur formular de completat, a declarat, marti, vicepresedintele Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) Daniel Tudor, intr-o conferinta organizata de PwC Romania. „In legatura cu noua propunere care va fi facuta pe formularul unic pentru persoanele fizice: incercam sa il cream intr-o maniera facila pentru contribuabili. Speram sa fie un formular inteligent. Nu stiu daca vom reusi tehnic sa avem o...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X