Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Consilier Noul Cod Fiscal 2017

Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON

documente inregistrare tvaformular 010Certificat constatatorformular 099

Dupa data de 1 februarie 2017, odata cu anularea formularului 088, dosarul necesar inregistrarii in scopuri de TVA nu mai este chiar atat de stufos, dar s-au pastrat totusi o parte din documentele cerute anterior. Acestea sunt urmatoarele:

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA prin OPTIUNE

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Cerere de inregistrare in scopuri de TVA (formular 099) - pentru solicitarile de inregistrare in scopuri de TVA conform art. 316, alin. (12), lit. a) din Codul fiscal, adica in cazul solicitarii reinregistrarii in scopuri de TVA ca urmare a anularii codului de TVA de catre autoritatea fiscala, daca inceteaza situatia care a dus la anulare - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
4. Documentele din care rezulta detinerea legala a spatiului/spatiilor cu destinatie de sediu social si/sau sedii secundare declarate - copie;
5. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolului 2 alin. (2) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
6. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
7. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
8. Certificat de inregistrare - copie;
9. Act constitutiv - copie;
10. Balanta de verificare la ultima luna inchisa si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original;
11. Imputernicire pentru depunerea cererii – original;


Proceduri contabile pentru societati comerciale
Proceduri contabile pentru societati comerciale

Vezi detalii

Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar

Vezi detalii

Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda
Controalele fiscului. Inspectia fiscala si controlul antifrauda

Vezi detalii



12. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

Documente necesare inregistrare in scopuri de TVA ca urmare a DEPASIRII plafonului de 220.000 RON

1. Declaratia de mentiuni pentru persoane juridice formular 010– 2 exemplare, in original;
2. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte daca societatea desfasoara sau nu activitati economice la sediul social, la sediile secundare sau in afara acestora - original;
3. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca administratorii si asociatii nu au comis infractiuni si/sau fapte de natura celor prevazute la articolul 4 lit. a) si b) din OG nr. 39/2015, in cazul in care acestia nu sunt inregistrati fiscal in Romania - original;
4. Certificat constatator detaliat emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile legii nr. 26/1990 privind Registrul Comertului, valabil la data depunerii cererii de inregistrare in scopuri de TVA – original;
5. Certificatul/certificatele constatator(e) emis(e) de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile articolului 15 alin 1 litera b) al legii nr. 359 / 2004 (certificatele constatoare in forma scurta care se emit la infiintarea societatii, anexate la hotararea judecatoareasca de infiintare) – copie;
6. Balanta de verificare la luna depasirii plafonului de 220.000 lei si la 31 decembrie a anului anterior (daca este cazul) – original.
7. Documentele de identitate ale administratorilor si asociatilor - copie;
8. Daca este cazul - documentele care sa ateste tipul de viza si scopul sederii in Romania a administratorilor si asociatilor persoane fizice nerezidente – copie;
9. Certificat de inregistrare - copie;
10. Imputernicire pentru depunerea cererii – original
11. Carte de indentitate persoana imputernicita sa depuna dosarul – copie.

In ambele situatii prezentate, toate copiile vor fi certificate conform cu originalul, semnate, stampilate si puse in dosar cu sina.

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 20 Februarie 2017


Votati articolul "Acte inregistrare in scopuri de TVA in 2017 pentru depasire plafon 220.000 RON":
Rating:

Nota: 4.19 din 5 din 29 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Monografie contabila pentru valorille noi a creditorilor cfc PR

Intrebare: Pentru o societate in procedura de insolventa,dupa aprobarea planului de reorganizare si intrarea pe plan, valorile noi ale debitelor creditorilor din lista creditorilor sunt diferite cu cele din balanta ( inscrise la data intrarii in insolventa). - mai mici. Care este monografia ( procedura de actualizare) a balantei dupa planul de reorganizare aprobat ? Cum se ajunge la valoarea aprobata in conturile creditorilor si a mijloacelor fixe ,care constituie garantii si unde se inregistreaza diferenta dintre valorea initiala ( cea inscrisa de creditor la data intrarii in insolventa ) si valoarea actuala (valoarea aprobata de planul de reorganizare) ? La ce data se face aceasta nota contabila ? ( la data aprobarii planului de reorganizare ?)
Pentru creditorii care aveau contul nesaldat la data intrarii in insolventa si nu s-au inscris la masa credala ( deci nu li se vor da nimic ) , cum se face inregistrarea pentru a anula datoria ?

Raspuns: Speram ca am pus intrebarea clar. Daca s-a intrat pe plan ,el a fost aprobat de Adunarea...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 20 Februarie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 4 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Comentarii articol

Postat de: user
Robert Gearba vorbeste pe limba lui. Probabil ca el intelege ce spune, probabil ca si alti contabili inteleg. Dar ce nu intelege Robert este ca toti contabilii stiu deja despre ce e vorba. Noi, restul, oamenii care nu ne incuiem capul cu birocratia din sistem, nu intelegem la ce se refera.
Data adaugarii: 01-Iul-2017
Postat de: user
Daca depasesti plafonul de 220000 lei trebuie sa depui aceste acte interment de 10 zile de la incheierea lunii. ANAF-ul tot o adunatura de sclerozati batrini ramine,daca cere certificat constatator de la Registrul Comertului si toate celelalte acte inutile.Nu poate sa si le ia singur da la acei emitenti? Mare lucru nu s-a simplificat.
Data adaugarii: 21-Feb-2017
Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Newsletter zilnic GRATUIT

PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

PLANUL DE CONTURI s-a modificat!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"PLANUL DE CONTURI - toate modificarile aparute in 2017"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile