Domeniul contabilitatii nu mai este in 2023 atat de aspru si monoton cum era in trecut. Asta pentru ca si contabilitatea, ca si orice alt domeniu conex, a evoluat si se poate practica in moduri mai creative.
Daca faci parte dintr-o comunitate a contabililor, este imposibil sa nu observi ca orice bun profesionist s-a adaptat si a devenit mult mai creativ in relatia pe care o desfasoara cu clientii ori cu firmele pentru care presteaza servicii de contabilitate externa.
Astfel, in 2023, un expert contabil nu doar ca isi asuma noi roluri pentru o relatie de lunga si buna durata cu clientii sai (devine consultant, partener, chiar prieten), dar are si o multime de tool-uri la dispozitie, care ii fac viata mai usoara daca profita de ele.
Desi cheia succesului consta uneori in perseverenta, munca si cunostinte practice, alteori aceasta este reprezentata de alegerea instrumentelor de lucru potrivite. Din acest motiv, va recomandam 3 instrumente de lucru indispensabile oricarui contabil:
Semnatura Electronica
Semnatura electronica a devenit cea mai rapida si eficienta modalitate de a economisi timp si bani, dar si de a automatiza si oferi valoare legala documentelor intr-un mod simplu, rapid si perfect legal. Asta pentru ca semnatura digitala are aceeasi valoare juridica precum semnatura olografa, conform legislatiei in vigoare.
In plus, semnatura electronica ajuta la reducerea timpilor de asteptare, dar si la micsorarea costurilor datorita pretului redus al acestui serviciu in comparatie cu semnarea olografa a rapoartelor pe suport de hartie.
De asemenea, putem spune ca semnatura digitala este in 2023 un element indispensabil pentru orice firma, deoarece eficientizeaza activitatea de lucru, elimina timpul pierdut la ghisee, reduce costurile asociate cu semnarea olografa a documentelor juridice si asigura securitatea documentelor.
Programe de contabilitate
Sunt extrem de utile pentru principalele necesitati contabile ale unei firme mici si mijlocii, ale unui cabinet de contabilitate sau ale unui contabil independent.
Va reamintim, SAGA este un program de contabilitate integrat pentru principalele necesitati contabile ale unei firme mici si mijlocii, ale unui cabinet de contabilitate sau ale unui contabil independent. Este unul dintre cele mai utilizate si mai facile programe de contabilitate din Romania la ora actuala, avand avantajul versatilitatii si al eficientei in operare.
SAGA foloseste o interfata intuitiva, nefiind necesara o pregatire anterioara, si prezinta numeroase alte avantaje:
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
- Actualizarea rapida la modificarile legislative
- Existenta posibilitatii unui multi-user pentru multi-firme
- Accesarea simultana a acelorasi optiuni de program, prin retea
- Usurinta in asimilare si utilizare
- Manevrabilitate facila
- Rapiditate si robustete
Ghidul „Operare SAGA. Exemple practice si recomandari” contine exemple grafice (print screen-uri din program) si explicatii pentru o multitudine de situatii practice, informatii esentiale pentru obtinerea de rapoarte corecte din punct de vedere contabil si fiscal.
PortalContabilitate - consultanta personalizata
Cum legislatia din Romania trece de cativa ani printr-un proces de continua schimbare, oricine activeaza in domeniul contabilitatii trebuie sa se asigure ca este in permanenta informat atunci cand se schimba ceva.
PortalContabilitate.ro ofera consultanta personalizata abonatilor sai. Aflati raspunsuri la intrebarile dvs. despre contabilitate, impozit pe venit, TVA, fiscalitate, taxe si impozite!
Foto: pixabay.com