email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice

semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Aparitia semnaturii electronice in urma cu cativa ani a redus semnificativ efortul de a depune rapoarte la ghiseele autoritatilor publice, procedura rezumandu-se la doar cateva click-uri.

Practic, activitatea tuturor contabililor, administratorilor, medicilor si farmacistilor, juristilor, a fost eficientizata, accelerandu-se de asemenea intregul proces de preluare si prelucrare a datelor.

Cel mai important aspect atunci cand va alegeti furnizorul de semnatura electronica este sa verificati daca este autorizat/acreditat.

AlfaSign - parte din Alfatrust Certification, este prestator de servicii electronice de incredere Acreditat conform cerintelor noului Regulament eIDAS (910/2014) si respecta standardele tehnice elaborate de Institutul European de Standarde in Telecomunicatii (ETSI).

Vestea buna este ca AlfaSign ofera clientilor sai o promotie speciala la reinnoirea certificatului digital. Astfel, acestia pot beneficia de reinnoire la pretul de numai 27 Euro pe an.

Pentru realizarea procedurii de reinnoire a semnaturii electronice, este necesar ca utilizatorul sa aiba in posesia sa dispozitivul criptografic si sa cunoasca PIN-ul dispozitivului.

Certificatul reinnoit va contine exact aceleasi informatii ca si certificatul vechi. In cazul in care posesorul certificatului doreste sa modifice una din informatiile din certificat, acesta va apela la procedura de reinnoire offline, prin curier.

Prestatorul de servicii electronice ofera de asemenea semnaturi electronice si pentru urmatoarele categorii:

Semnatura Electronica pentru Medici si Farmacisti 


Semnatura Electronica pentru SEAP
Semnatura Electronica pentru ANAF
Semnatura Electronica pentru Platforma MySMIS
 

Mai multe detalii despre Semnatura Electronica gasiti aici.
 


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit


Data aparitiei: 03 Noiembrie 2017

Votati articolul "Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X