Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice

semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Aparitia semnaturii electronice in urma cu cativa ani a redus semnificativ efortul de a depune rapoarte la ghiseele autoritatilor publice, procedura rezumandu-se la doar cateva click-uri.

Practic, activitatea tuturor contabililor, administratorilor, medicilor si farmacistilor, juristilor, a fost eficientizata, accelerandu-se de asemenea intregul proces de preluare si prelucrare a datelor.

Cel mai important aspect atunci cand va alegeti furnizorul de semnatura electronica este sa verificati daca este autorizat/acreditat.

AlfaSign - parte din Alfatrust Certification, este prestator de servicii electronice de incredere Acreditat conform cerintelor noului Regulament eIDAS (910/2014) si respecta standardele tehnice elaborate de Institutul European de Standarde in Telecomunicatii (ETSI).

Vestea buna este ca AlfaSign ofera clientilor sai o promotie speciala la reinnoirea certificatului digital. Astfel, acestia pot beneficia de reinnoire la pretul de numai 27 Euro pe an.

Pentru realizarea procedurii de reinnoire a semnaturii electronice, este necesar ca utilizatorul sa aiba in posesia sa dispozitivul criptografic si sa cunoasca PIN-ul dispozitivului.

Certificatul reinnoit va contine exact aceleasi informatii ca si certificatul vechi. In cazul in care posesorul certificatului doreste sa modifice una din informatiile din certificat, acesta va apela la procedura de reinnoire offline, prin curier.

Prestatorul de servicii electronice ofera de asemenea semnaturi electronice si pentru urmatoarele categorii:

Semnatura Electronica pentru Medici si Farmacisti 
Semnatura Electronica pentru SEAP
Semnatura Electronica pentru ANAF

Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR
Caiet de practica pentru stagiarii CECCAR


Semnatura Electronica pentru Platforma MySMIS
 

Mai multe detalii despre Semnatura Electronica gasiti aici.
 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 03 Noiembrie 2017


Votati articolul "Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Donatie societate pentru acoperire pierdere.

Intrebare: Buna ziua,
in baza unui contract, administratorul unei societatii (platitoare de tva si impozit venit 1%) a donat o suma de bani din contul 4551 unde creditase aceeasi societate, pentru acoperirea pierderii , am pus suma respectiva in contul 758 si am impozitat aceea suma cu 1% impozit venit la aceea data.Am gresit cu ceva ?
Multumesc.

Raspuns: Problema mea este daca aceea suma (380000 lei) intra in calculul veniturilor, pentru a trece de la...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 03 Noiembrie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016