email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice

semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit

Aparitia semnaturii electronice in urma cu cativa ani a redus semnificativ efortul de a depune rapoarte la ghiseele autoritatilor publice, procedura rezumandu-se la doar cateva click-uri.

Practic, activitatea tuturor contabililor, administratorilor, medicilor si farmacistilor, juristilor, a fost eficientizata, accelerandu-se de asemenea intregul proces de preluare si prelucrare a datelor.

Cel mai important aspect atunci cand va alegeti furnizorul de semnatura electronica este sa verificati daca este autorizat/acreditat.

AlfaSign - parte din Alfatrust Certification, este prestator de servicii electronice de incredere Acreditat conform cerintelor noului Regulament eIDAS (910/2014) si respecta standardele tehnice elaborate de Institutul European de Standarde in Telecomunicatii (ETSI).

Vestea buna este ca AlfaSign ofera clientilor sai o promotie speciala la reinnoirea certificatului digital. Astfel, acestia pot beneficia de reinnoire la pretul de numai 27 Euro pe an.

Pentru realizarea procedurii de reinnoire a semnaturii electronice, este necesar ca utilizatorul sa aiba in posesia sa dispozitivul criptografic si sa cunoasca PIN-ul dispozitivului.

Certificatul reinnoit va contine exact aceleasi informatii ca si certificatul vechi. In cazul in care posesorul certificatului doreste sa modifice una din informatiile din certificat, acesta va apela la procedura de reinnoire offline, prin curier.

Prestatorul de servicii electronice ofera de asemenea semnaturi electronice si pentru urmatoarele categorii:

Semnatura Electronica pentru Medici si Farmacisti 


Semnatura Electronica pentru SEAP
Semnatura Electronica pentru ANAF
Semnatura Electronica pentru Platforma MySMIS
 

Mai multe detalii despre Semnatura Electronica gasiti aici.
 


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicaalfasigncertificatul digitalcertificatul reinnoit


Data aparitiei: 03 Noiembrie 2017

Votati articolul "Procedura necesara pentru Reinnoirea Semnaturii Electronice":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X