email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

La ce etapa a ajuns proiectul ANAF privind o mai buna comunicare intre institutie si contribuabili?

ANAFproiectcomunicarecontribuabilicontribuabiladministratie fiscala


ANAF a publicat un comunicat cu privire la stadiul implementarii proiectului "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice"

Agentia Nationala de Administrare Fiscala implementeaza proiectul "Dezvoltarea unui parteneriat viabil intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si beneficiarii directi ai serviciilor furnizate de aceasta - premisa a eficientizarii sistemului de colectare a veniturilor publice", cod SMIS 31224, in perioada 26.10.1011-25.08.2014.

Proiectul este cofinantat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative 2007 - 2013, la nivelul Axei prioritare 1 - Imbunatatiri de structura si proces ale managementului ciclului de politici publice, Domeniul major de interventie 1.2 - Cresterea responsabilizarii administratiei publice.

Valoarea totala eligibila a proiectului (fara TVA) este de 7.090.815,93 lei, din care:

- 6.027.193,54 lei - valoare eligibila nerambursabila din Fondul Social European;

- 1.063.622,39 lei - cofinantarea eligibila a beneficiarului.

Obiectivul general al proiectului consta in cresterea gradului de conformare voluntara a contribuabililor prin consolidarea civismului fiscal.

Scopul proiectului il reprezinta crearea unui mecanism decizional consultativ pentru activitatea de administrare a veniturilor publice prin dezvoltarea si implementarea unei analize a componentei relationale contribuabil - administratie fiscala, constientizarea si educarea fiscala a contribuabililor si elaborarea si dezvoltarea noilor proceduri si a instrumentelor de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilul.

Prin implementarea proiectului s-au realizat, in principal, rapoartele de analiza si interpretare cantitativa si calitativa de date statistice, manualul de identitate vizuala, a fost reconfigurata sigla institutiei, au fost elaborate proceduri de comunicare in vederea eficientizarii relatiei cu contribuabilii, precum si instruirea unor functionari publici in tehnici de comunicare.

Rezultatele asteptate pentru perioada urmatoare constau in dezvoltarea unei campanii de constientizare si educare fiscala a contribuabililor (media, directa si outdoor), definitivarea consultarii publice pilot si instruirea unor functionari publici, din cadrul grupului tinta, pentru gestionarea campaniei media.

Sursa: ANAF


de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
ANAFproiectcomunicarecontribuabilicontribuabiladministratie fiscala


Data aparitiei: 12 Iunie 2014
Ultima actualizare: 13 Iunie 2014

Votati articolul "La ce etapa a ajuns proiectul ANAF privind o mai buna comunicare intre institutie si contribuabili?":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X