Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Firmele si PFA-urile scapa de stampila de la 30 iulie! In ce conditii nu se mai foloseste?

stampilaog 17/2015noutati contabile 2017modificarile codului fiscal 2017

Incepand cu 30 iulie 2017, firmele si PFA-urile scapa de obligatia de a folosi stampila pentru anumite tipuri de contracte.

Reglementarea e adusa de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 49/2017, publicata in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 507 din 30 iunie 2017, urmand sa se aplice incepand cu data de 30 iulie 2017.

Potrivit noilor prevederi, "persoanele fizice, persoanele juridice de drept privat, precum si entitatile fara personalitate juridica nu au obligatia de a aplica stampila pe declaratii, cereri, contracte sau orice alte documente sau inscrisuri depuse la institutiile sau autoritatile publice ori emise sau incheiate in relatia cu institutiile sau autoritatile publice".

Se modifica astfel reglementarile mai vechi aduse initial de Ordonanta Guvernului nr. 17/2015 in care nu erau clarificate tipurile de documente pentru care nu va mai fi necesara stampila in ce priveste achizitiile publice.

Asadar, de la 30 iulie 2017, nu va mai fi obligatyorie folosirea stampilei de catre firme si PFA-urile pe contractele incheiate, depuse sau emise in relatia cu institutiile statului.

Pentru ca noile prevederi sa fie respectate, se mentioneaza ca solicitarea stampilarii acestor documente exceptate, de catre o institutie a statului, se considera abatere disciplinara:


Impozitarea dividendelor in 2018
Impozitarea dividendelor in 2018

Vezi detalii

Cartea Verde a Contabilitatii 2018
Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Vezi detalii

Microintreprinderea in 2018: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2018: impozite, taxe, deduceri

Vezi detalii


"Fapta de a solicita persoanelor fizice, persoanelor juridice de drept privat, precum si entitatilor fara personalitate juridica aplicarea stampilei pe declaratii, cereri, contracte sau orice alte documente sau inscrisuri, savarsita de catre persoana din cadrul unei institutii sau autoritati publice, constituie abatere disciplinara si atrage raspunderea disciplinara a acesteia, conform prevederilor legale".

Va reamintim ca folosirea stampilei, potrivit OG nr. 17/2015, stabileste si ca "persoanele fizice, persoanele juridice de drept privat, precum si entitatile fara personalitate juridica nu au obligatia de a aplica stampila pe documente sau orice alte inscrisuri emise in relatia dintre acestea". Noua modificare adauga in aceasta categorie pentru care nu e obligatorie folosirea stampilei si contractele cu autoritatile sau institutiile statului.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
stampilaog 17/2015noutati contabile 2017modificarile codului fiscal 2017

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 04 Iulie 2017


Votati articolul "Firmele si PFA-urile scapa de stampila de la 30 iulie! In ce conditii nu se mai foloseste?":
Rating:

Nota: 3.72 din 5 din 18 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Declaratia 205 pentru venituri din arenda 2016

Intrebare: Pt un angajator care a platit arenda in anul 2016, pana la 28.02.2016 trebuie sa mai depuna Declaratia 205?

Raspuns: Formularul 205 se depune pana in ultima zi a lunii februarie pentru veniturile realizate din...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 04 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Descarca ultima versiune pentru Declaratia 300

    • Articol actualizat pe 21 februarie 2018: Declaratia 300 a fost actualizata la ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) nr. 591/2017 privind aprobarea modelului si continutului formularului 300 care a aparut in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 94 din 1 februarie 2017.   Ce este declaratia 300? Declaratia 300 reprezinta decontul de taxa...» citeste mai departe aici

  • Se anunta CONCEDIERI in masa! Patronii IMM sunt nemultumiti de cresterea salariului minim si a contributiilor la part time

    • Un antreprenor din doi va face concedieri, conform unui sondaj online la care au participat patronii de firme mici si mijlocii in perioada 7 - 16 februarie 2018. Acesta este efectul majorarii salariului minim pe economie de la data de  1 ianuarie 2018, dar si a obligatiei de plata a contributiilor sociale pentru angajatii care lucreaza part-time la nivelul intreg al salariului minim pe economie. Potrivit Consiliului National al Intreprinderilor Mici si Mijlocii din Roma...» citeste mai departe aici

  • Societatile de contabilitate sunt obligate sa aiba un ofiter pentru protectia datelor?

    • In studiul de caz de astazi vom dezbate problema legata de desemnarea unui responsabil cu protectia datelor. Dilema este daca societatile de contabilitate si cu departament de resurse uman, departament care actioneaza conform HG 500 sunt obligate sa angajeze cu contract de munca o persoana pentru protectia datelor cu caracter personal.   Iata raspunsul specialistului! H.G. nr. 905/2017 privind registrul general d...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal aplicat zilierilor. Noutati 2018

    • Zilierul este o persoana fizica ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate, de obicei cu caracter ocazional, pentru un beneficiar.   Activitatea zilierilor este reglementata de urmatoarele: –  Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata; – Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2011...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile
X