In acest an, inregistrarea domiciliului fiscal se face in toate cazurile in care acesta este diferit de domiciliul sau de sediul social, prin depunerea unei cereri de inregistrare a domiciliului fiscal (formularul 050 "Cerere de inregistrare a domiciliului fiscal al contribuabilului), insotita de:
- copie de pe actul care face dovada titlului in temeiul caruia, potrivit legii, persoana detine spatiul destinat domiciliului fiscal (calitatea de proprietar, chirias, uzufructuar si altele asemenea);
- copie de pe actul de identitate in care a fost inscrisa, potrivit legii speciale, mentiunea de stabilire a domiciliului si a resedintei la care se solicita inregistrarea domiciliului fiscal.
In cazul persoanelor juridice, cererea de inregistrarea domiciliului fiscal va fi insotita de copii de pe actele care fac dovada detinerii legale a spatiului pentru domiciliul fiscal, care vor fi certificate pe fiecare pagina de organul fiscal competent, pentru conformitate cu originalul.
Transferul dosarului fiscal de la un organ fiscal la altul se face in termen de cel mult 30 de zile de la primirea cererii si va fi insotit de certificatul de atestare fiscala, precum si de fisa de evidenta pe platitor.
Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024
Ghidul practic al contabilitatii in 2024 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
Sursa: asistenta-contribuabili.ro