email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Se extinde perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal

antrepozit fiscalautorizatiivalabilitatecomunicat1 ianuarie 2016

Perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal se modifica de la 3 la 5 ani, incepand cu data de 1 ianuarie 2016.

Va reamintim ca incepand de anul viitor se vor aplica modificari si in ce priveste perioada de valabilitate pentru autorizatiile de antrepozit fiscal.

Prin urmare, autorizatiile de antrepozit fiscal care in acest moment au o valabilitate de 3 ani vor suferi modificari in urma carora perioada de valabilitate se va extinde.

In concret, asa cum anunta printr-un comunicat oficial autoritatile fiscale de drept, perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal se modifica de la 3 la 5 ani, incepând cu data de 1 ianuarie 2016.

Conform comunicatului emis, aceasta noua modificare este facuta in vederea aplicarii unitare a prevederilor art. 365 alin. (2) lit. f) din Legea nr.227/2015.

In prezent, potrivit art. 20624 alin. (2) lit. g) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal este de 3 ani.

Totodata, potrivit prevederilor articolului mentionat mai sus, perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal emise anterior datei de intrare in vigoare a noului Cod fiscal si care sunt valide la data de 1 ianuarie 2016, se prelungeste de drept, pâna la 5 ani, fara nicio solicitare din partea antrepozitarului autorizat si fara a fi necesara depunerea unei documentatii de reautorizare.

In ceea ce priveste autorizatiile de antrepozit fiscal emise anterior datei de intrare in vigoare a noului Cod fiscal si care expira la data de 31 decembrie 2015, precizam ca acestea nu intra sub incidenta prevederilor referitoare la prelungirea de drept a perioadei de valabilitate. In acest caz sunt aplicabile prevederile art.20624 alin. (7) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.



 

NOUTATI din Legislatia Contabila

[LIVE] Participati la Conferinta Nationala de Contabilitate din 2 Iulie


Va invitam la Video Conferinta
Nationala de Fiscalitate si Contabilitate


Atentie! Video Conferinta din 2 iulie 2024 de la Bucuresti
va fi transmisa LIVE pe Internet! 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
antrepozit fiscalautorizatiivalabilitatecomunicat1 ianuarie 2016


Data aparitiei: 09 Decembrie 2015

Votati articolul "Se extinde perioada de valabilitate a autorizatiilor de antrepozit fiscal":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X