email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei

spatiul privat virtualdeclaratii fiscaleatestare fiscaladecizii de impunere

Cine nu-si doreste ca depunerea declaratiilor sa se faca mai rapid, formularele sa fie completate fara erori si niciun termen-limita sa nu fie incalcat? Cu siguranta, acest vis poate fi indeplinit inca doar partial, dar prin folosirea unor servicii disponibile se poate produce si imbunatatirea lor.

Prin intermediul serviciului "SPATIUL PRIVAT VIRTUAL", se poate comunica on-line cu administratia fiscala, 24 de ore din 24, fara sa mai fie nevoie sa se deplaseze la ghiseele acesteia.  

Serviciile oferite prin intermediul Spatiului privat virtual sunt:

1. - depunerea declaratiilor fiscale (formular 200, 220, 230), fara a fi necesara printarea formularelor, deplasarea la sediul organului fiscal sau la oficiul postal, achizitionarea timbrelor sau a unei semnaturi digitale calificate;

2. - solicitarea si eliberarea adeverintelor de venit electronice care constituie documente originale in forma electronica;  

3. - solicitarea si eliberarea certificatelor de atestare fiscala electronice care constituie documente originale in forma electronica;

4. - vizualizarea sumelor datorate in baza declaratiilor si incasarilor inregistrate, respectiv a deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. Tot aici pot fi gasite conturile de trezorerie unde se pot plati aceste sume si se poate tipari Nota de plata catre trezorerie; 

5. - confirmarea incasarii sumelor platite dupa inregistrarea in S.P.V, indiferent de modalitatea in care s-a facut plata (ordin de plata, numerar la ghiseul Trezoreriei, mandat postal la oficiile Postei Romane, virament in contul tranzitoriu al M.F.P.), precum si a compensarilor/ restituirilor facute de A.N.A.F.;

6. - primirea deciziilor de impunere emise de A.N.A.F. dupa data inregistrarii in S.P.V., fara a mai fi necesara deplasarea la ghiseu sau la oficiul postal;

7. - verificarea sumelor aferente contributiilor de asigurari sociale declarate de catre angajator.   

Reamintim ca inregistrarea in Spatiul Privat Virtual se poate face accesand www.anaf.mfinante.gov.ro sectiunea Servicii Online - Serviciul inregistrare/inrolare persoane fizice.  Aprobarea contului de utilizator se realizeaza:

  - online, prin completarea unui numar de inregistrare a unei decizii emise de A.N.A.F.   (nu implica deplasare);  
- la ghiseu, ceea ce implica deplasarea la orice unitate fiscala (cu actul de identitate si cu numarul de inregistrare primit) pentru validarea inregistrarii in cel mult 10 zile.  

Pentru orice detalii sau lamuriri suplimentare in ce priveste utilizarea serviciului Spatiul Privat Virtual se poate apela numarul de telefon : 031.40.39.160 sau completa formularul de asistenta online la adresa : https://www.anaf.ro/arondare

Sursa: Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman


de Ioana Andreea Pavel

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
spatiul privat virtualdeclaratii fiscaleatestare fiscaladecizii de impunere


Data aparitiei: 31 Martie 2017

Votati articolul "7 avantaje de care puteti profita pentru o mai mare eficienta in managementul fiscal al firmei":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X