Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas

semnatura electronicafurnizor semnatura electronica acreditatsemnatura digitalaalfa sign

Unul dintre cele mai importante topicuri dezbatute de contabili pe grupuri si forumuri de specialitate se refera la semnatura electronica si la procedurile necesare pentru schimbarea furnizorului de certificat digital.

 

Nu doar ca este extrem de importanta si utila, insa semnatura electronica a devenit ca si obligatorie pentru profesionisii care activeaza ca medici, contabili, consultanti fiscali, farmacisti sau juristi.

 

Emiterea semnaturii electronice se poate face rapid, aceasta fiind valabila timp de un an. Din diverse motive, o persoana poate sa aleaga reinnoirea certificatului digital la un alt furnizor, fiind necesara o procedura mai mult decat simpla. In plus, inregistrarea la ANAF se poate face online, fara sa mai fie nevoie de deoplasare la sediul organului fiscal pentru depunerea formularului 150 sau a altor documente.

 

Am cerut informatii despre etapele necesare pentru reinnoirea certificatului digital in cazul in care se schimba furnizorul de semnatura electronica direct de la sursa: expertii AlfaSign - furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

 

Asadar, am aflat ce trebuie sa faca, exact, o persoana care vrea sa isi schimbe furnizorul de certificat digital calificat

"Pentru schimbarea furnizorului de certificat digital calificat sunt necesari doar doi pasi. Procedura este foarte simpla si persoana in cauza poate avea un certificat digital nou in cel mult 24 de ore. Primul pas este instalarea driverelor, necesare utilizarii dispozitivului e-token primit de la noul furnizor.

 

Al doilea si practic ultimul pas consta in transmiterea online a declaratiilor fiscale in sistemul ANAF. Clientul trebuie sa descarce, completeze si semneze documentul de confirmare. Documentul salvat este transmis catre noul furnizor, care il verifica, semneaza si transmite inapoi clientului. In final, clientul il incarca online pe platforma ANAF si in termen de maxim 24 ore primeste ok-ul pentru depunerea declaratiilor", au explicat in exclusivitate pentru Contabilul.ro specialistii AlfaSign, furnizor acreditat de servicii de certificare conform Ordinului 636 din 04.11.2014.

 

Acum ca am inteles cat de simplu este sa ne schimbam furnizorul de semnatura electronica, trebuie sa acordam mare atentie acestui aspect: Noul furnizor de semnatura electronica trebuie sa fie in mod obligatoriu ACREDITAT, pentru a ne asigura ca functionam corect si legal.

 

Pentru consultanta pas cu pas privind schimbarea furnizorului de semnatura electronica puteti accesa www.alfasign.ro sau suna la numarul de telefon: 0374.109.859

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
semnatura electronicafurnizor semnatura electronica acreditatsemnatura digitalaalfa sign

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 19 Mai 2017


Votati articolul "Schimbarea furnizorului de semnatura electronica. Procedura pas cu pas":
Rating:

Nota: 3.17 din 5 din 3 voturi


Alte articole publicate in data de 19 Mai 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

  • ANAF asteapta raportarile lunare din noile case de marcat. Consultati declaratiile A4200 si A4203

    • ANAF a publicat in data de 10 septembrie doua aplicatii pentru validarea fisierului XML creat de aparatele de marcat electronice fiscale: declaratiile A4200 si A4203.  Utilizatorii noilor case de marcat electronice fiscale au obligatia sa transmita catre ANAF lunar, pana la data de 20 a lunii pentru luna anterioara, anumite date din casa de marcat. Fisierele XML ce contin aceste date sunt exportate de pe aparatul de marcat electronic fiscal pe un mediu de...» citeste mai departe aici

  • Completarea declaratiei A4200. Cum se remediaza erorile?

    • Declaratia A4200 reprezinta raportul lunar al activitatii firmelor care utilizeaza noile case de marcat cu jurnal electronic. Vom afla de la expert cum se procedeaza in cazul in care s-ar emis un bon fiscal in valoare de 200.000 lei in loc de 2.000 lei. Completarea declaratiei A4200: raspunsul specialistului Potrivit articolului 36 din HG nr. 479/2003, Normele Metodologice date in aplicarea OUG nr. 28/1999 privind obligat...» citeste mai departe aici

  • CECCAR: au fost publicate rezultatele examenului de aptitudini

    • CECCAR a transmis recent ca au fost publicate rezultatele examenului de aptitudini, proba scrisa, din data de 13 aprilie 2019. Acestea sunt afisate la avizierul filialei de care apartine fiecare participant, precum si la filiala Centru la care a fost sustinut examenul.   Rezultatele au fost acordate in baza baremului care poate fi consultat la avizierul filialelor.   In ceea ce priveste examenul pentru proba orala, pentru candidatii...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI