email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF pe perioada starii de alerta: program de lucru decalat, angajatii vor purta masti, ghisee cu plexiglas si se va extinde utilizarea semnaturilor digitale

ANAF pe perioada starii de alerta: program de lucru decalat, angajatii vor purta masti, ghisee cu plexiglas si se va extinde utilizarea semnaturilor digitale
anafstare de alertamunca la domiciliusemnatura digitala

Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat ca va continua implementarea masurilor de protectie a angajatilor si a contribuabililor si  in perioada decretarii starii de alerta. 

Institutia recomanda contribuabililor interactiunea la distanta cu unitatile fiscale, pentru a nu fi zadarnicit efortul intregii societati de limitare a raspandirii infectarii cu noul Coronavirus.

Asadar, conducerea ANAF a dispus continuarea implementarii masurilor de protectie a contribuabililor si a angajatilor, care sunt in totala concordanta cu recomandarile specialistilor in sanatate publica si normele generale de aparare impotriva infectarii cu noul Coronavirus SARSCoV 2.
 

 Masurile preventive luate de ANAF pe perioada starii de alerta

  •  se vor prelucra, si in perioada starii de alerta, informatiile si masurile de protectie pentru prevenirea infectarii cu noul Coronavirus SARS-CoV 2, cu totii angajatii;
     
  • angajatii vor purta, in mod obligatoriu, masti de protectie (medicale/non-medicale), mainile vor fi igienizate ori de cate ori este nevoie;
     
  • sunt monitorizate stocurile de materiale de protectie la nivelul tuturor structurilor ANAF, fiind alimentate permanent;
     
  •  temperatura angajatilor va fi masurata zilnic, la inceperea programului de lucru;
     
  • sunt amplasate covoare dezinfectante la intrarea in fiecare unitate fiscala si dispensere cu substante dezinfectante;
     
  • punctele de acces in unitatile fiscale sunt dotate cu masti pentru vizitatori si solutii pentru dezinfectarea mainilor;
     
  • spatiile si suprafetele intens utilizate vor fi dezinfectate de mai multe ori pe zi, iar suprafetele de lucru vor fi dezinfectate periodic;
     
  • se mentine programul de lucru decalat pentru evitarea aglomerarilor la intrarea/iesirea din incinta unitatilor fiscale si pentru limitarea numarului de angajati prezenti in acelasi timp, in aceeasi incinta;
     
  •  toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare;
     
  • se va asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri, orientate fata-spate sau spate spate;
     
  •  se va efectua saptamanal nebulizarea incaperilor climatizate cu recircularea aerului si se va efectua dezinfectia instalatiei de climatizare conform instructiunilor producatorului;
     
  •  se mentine munca la domiciliu pentru salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, iar procesul de dotare a angajatilor cu laptopuri/tablete va continua, in vederea cresterii procentului personalului care desfasoara activitati la distanta;
     
  •  la intrarea in toate sediile este afisat, in continuare, materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF;
     
  • se va extinde utilizarea semnaturilor digitale, la nivelul aparatului propriu si al structurilor teritoriale ale ANAF;
     
  •  procesul de digitalizare a institutiei este accelerat, in vederea extinderii capacitatii de furnizare online a serviciilor ANAF;
     
  •  vor fi infiintate, temporar, camere de primire destinate vizitatorilor;
     
  •  ghiseele/casieriile vor fi protejate cu placi de plexiglas;
     
  • vor fi organizate sensuri unice de intrare / iesire a contribuabilor;
     
  •  este limitat, si pe perioada starii de alerta, accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1,5 m intre persoane.
     

ANAF a mai anuntat ca pentru gestionarea prevenirii raspandirii noului Coronavirus SARS-CoV 2 se vor adopta noi masuri sau vor fi mentinute cele existente, in functie de evolutia situatiei, care este monitorizata permanent. 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Atentie! S-a modificat legislatia privind impozitul minim pe cifra de afaceri


Important!
Incepand cu 1 ianuarie 2024, firmele cu o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro in anul precedent si care in anul de calcul determina un impozit pe profit mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA) sunt obligate sa plateasca un impozit minim pe cifra de afaceri de 1%.

Problema e ca aceasta modificare, introdusa prin Legea nr. 296/2023, lasa loc de interpretari.

Explicatii complete si solutiile optime, in lucrarea Impozitul minim pe cifra de afaceri. Fiscalitate aplicata. 

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
anafstare de alertamunca la domiciliusemnatura digitala


Data aparitiei: 21 Mai 2020

Votati articolul "ANAF pe perioada starii de alerta: program de lucru decalat, angajatii vor purta masti, ghisee cu plexiglas si se va extinde utilizarea semnaturilor digitale":
Rating:

Nota: 4.41 din 5 din 45 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X