Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Noile case de marcat, de implementat pana la 1 mai 2018. Proiect

case de marcataparate de marcat electroniceamefoperatori economici

Ministerul de Finante a aparut in dezbatere publica un proiect de ordonanta care prelungeste termenele de implementare a noilor case de marcat. 

Totodata, se mentioneaza ca toti operatorii economici vor schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018.  

De asemenea, normele de aplicare ale OUG 28/1999 vor fi modificate pana la data de 31 august 2017.  

In cadrul aceluiasi proiect, se precizeaza ca vizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de data de 30 aprilie 2018.


Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii

Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari
Ghid practic - SAGA pentru PFA. Operare, exemple practice, recomandari

Vezi detalii

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii


Informatiile prevazute in Registrul national de evidenta al AMEF  precum si metodologia si procedura de inregistrare a acestora se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 31 august 2017, conform noilor propuneri MFP. 

Procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale, precum si data incepand cu care acestea se conecteaza la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale, se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 1 iunie 2018.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcataparate de marcat electroniceamefoperatori economici

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 31 Iulie 2017


Votati articolul "Noile case de marcat, de implementat pana la 1 mai 2018. Proiect":
Rating:

Nota: 3.5 din 5 din 8 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Recuperare prejudiciu pe cale civila

Intrebare: Buna seara !

Va rugam din suflet sa ne ajutati cu niste sfaturi
in cazul urmator:

Comisia de audit a dat ca masuri directorului instituției noastre sa recupereze prin proces civil prejudiciul cu care instituția s-a constituit parte civilă în procesul penal. Acum va urma sa se judece apelul.
La penal urmeaza a se judeca apelul.
La judecatorie s-a dat achitarea vinovatilor si s-a respins cererea institutiei
prin care s-a constituit parte civila.

De aceea, Comisia de audit a dat ca masuri
ca directorul instituției noastre sa recupereze prin proces civil prejudiciul,
pentru ca acea comisia a spus ca
daca nu se va incerca toate caile legale
i se vor imputa directorului prejudiciul ....

Faptele sunt din anul 2005, dar și din anul 2007.

Înainte de a da în judecată, directorul vrea sa numească o comisie care sa conlucreze cu juristul instituției.
Va rog sa îmi spuneti:
- ce pregătiri trebuiesc înainte de proces ? Ce ar trebui să facă această comisie ? Ce raport și ce cercetări ar trebui să facă ?
- juristul ce ar trebui să le ceara celor din comisie ?
Ce sa îi pună la dispoziție pentru procesul civil ?

Se va mai putea angaja raspunderea civila a vinovatilor
in civil ?

Raspuns: Pentru o noua actiune civila trebuie sa aveti documente justificative care sa fie clare in privinta...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 31 Iulie 2017 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Ai un magazin online? Iata cele mai intalnite probleme de contabilitate si solutiile lor!

    • Comertul online sau ecommerce a continuat sa creasca tot mai mult in Romania in ultimii ani, avand in vedere ca interesul romanilor pentru cumparaturile la distanta devine din ce in ce mai mare. Desi acest tip de activitate poate parea simplu, fara provocari mari, adevarul este ca implica multa atentie in ceea ce priveste contabilitatea, gestiunea si nu numai. Fie ca esti proprietarul ori administratorul unui magazin online, cu siguranta te-ai confruntat cu una dintre problemele de mai jos. C...» citeste mai departe aici

  • Venituri din tranzactionarea monedelor virtuale – venituri impozabile sau nu?

    • Criptomoneda sau moneda virtuala este o moneda nebancara, folosita ca mijloc de plata. Monedele virtuale si activitatea de tranzactionare a acestora nu sunt reglementate de legislatia din Romania. Aceste monede nu sunt recunoscute de BNR si nu sunt reglementate direct de legislatia fiscala. In anul 2015 Banca Nationala a Romaniei a publicat un Comunicat referitor la schemele de moneda virtuala (http...» citeste mai departe aici

  • Recuperare pierdere fiscala. Cum se procedeaza?

    • Vom dezbate in randurile de mai jos care este pierderea din ani precedenti, ce trebuie luata in calcul la 2017 (rd.39). In acest caz, principalele nedumeriri sunt urmatoarele: - In D101 2016 cum era corect de completat randul 39? - In D100 aferenta trimestrului II.2018 de care pierdere fiscala tin seama? - Defalcarea pierderilor fiscale si a profit...» citeste mai departe aici

  • REMINDER: Valoarea maxima a tichetelui de masa a crescut

    • Va reamintim ca, prin OMMJS 1618/2018 publicat in Monitorul Oficial nr. 412 din 15/05/2018, s-a stabilit valoarea maxima a tichetelor de masa pentru semestrul I al anului 2018. Astfel,  pentru semestrul I al anului 2018, începând cu luna mai 2018, valoarea nominală a unui tichet de masă, nu poate depăşi cuantumul de 15,18 lei. Tichetele de masa pot fi acordate de orice persoana fizica sau juridica care incadreaza personal pe baza...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016