Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Atentie! Se modifica tarifele la Registrul Comertului

tariferegistrul comertuluicertificateseptembrie 2012PFAcereresituatii financiare



Va aducem la cunostinta faptul ca in Monitorul Oficial Partea I nr. 667 din 24 septembrie 2012 a fost publicata Hotararea nr. 902 din 09.01.2012 privind aprobarea taxelor si tarifelor pentru operatiunile efectuate de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale.

Inainte de a va prezenta noile tarife, redam mai jos prevederile aduse de aceasa hotarare:

(1) - Se aproba tarifele pentru eliberarea de catre Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale de informatii privind datele inregistrate in registrul comertului computerizat, prevazute in anexa nr. 2.
(2) - Pentru cererile de eliberare de informatii prevazute la nr. crt. 2-5 din anexa nr. 2 se aplica tarife suplimentare de 30% pentru solutionarea cererii in termen de 5 zile lucratoare de la data inregistrarii.

Art. 1 - Se aproba taxele pentru operatiunile efectuate de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, prevazute in anexa nr. 1.

Art. 2

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii

Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari
Ghid GDPR pentru asociatiile de proprietari

Vezi detalii

Manualul mijloacelor fixe 2018
Manualul mijloacelor fixe 2018

Vezi detalii



(1) - Se aproba tarifele pentru eliberarea de catre Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale de informatii privind datele inregistrate in registrul comertului computerizat, prevazute in anexa nr. 2.

(2) - Pentru cererile de eliberare de informatii prevazute la nr. crt. 2-5 din anexa nr. 2 se aplica tarife suplimentare de 30% pentru solutionarea cererii in termen de 5 zile lucratoare de la data inregistrarii.

Art. 3
(1) - Informatiile prevazute in anexa nr. 2 si/sau copiile simple/certificate de pe inregistrarile efectuate in registrul comertului si de pe actele prezentate, precum si certificatele constatatoare ca un anumit act sau fapt este sau nu este inregistrat sunt eliberate autoritatilor si institutiilor publice, cu exceptia celor finantate integral din venituri proprii, precum si altor persoane juridice prevazute de lege, fara plata tarifelor, pe baza protocoalelor de colaborare incheiate in acest scop.
(2) - Oficiul National al Registrului Comertului elibereaza cu titlu gratuit ziaristilor si reprezentantilor mijloacelor de informare in masa informatii din registrul comertului.
(3) - Informatiile eliberate de Oficiul National al Registrului Comertului in conditiile alin. (2) pot fi utilizate numai in scopul informarii opiniei publice.
(4) - Informatiile si certificatele constatatoare eliberate de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale se furnizeaza in limba romana.

Art. 4
(1) - Pentru serviciile auxiliare prestate de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, nivelul tarifelor pentru multiplicarea documentelor, transmiterea de documente prin fax, prin posta, in tara, tehnoredactarea cererilor si declaratiilor, indrumarea pentru completarea corecta a cererilor adresate registrului comertului, altele decat cererile de inregistrare si autorizare a functionarii, si alte asemenea servicii, precum si expedierea de documente, prin posta, in strainatate, cu/fara confirmare de primire, se stabilesc in mod unitar prin ordin al ministrului justitiei, pe baza de calculatie de pret.
(2) - Serviciile de transmitere de acte si informatii prin e-mail se presteaza cu titlu gratuit.

Art. 5
(1) - In cazul in care se achita o suma in plus fata de suma stabilita prin prezenta hotarare, taxele si/sau tarifele se vor restitui potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
(2) - In cazul renuntarii la solutionarea cererilor adresate Oficiului National al Registrului Comertului si/sau oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale, precum si in cazul respingerii cererilor de inregistrare, taxele si tarifele achitate de solicitant nu se restituie.
(3) - Prin exceptie de la prevederile alin. (2), taxele si tarifele se vor restitui integral in cazul cererilor adresate Oficiului National al Registrului Comertului si/sau oficiilor registrului comertului de pe langa tribunale la a caror solutionare se renunta in aceeasi zi in care au fost achitate taxele/tarifele aferente cererii.

Art. 6
(1) - Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale colecteaza taxele si tarifele aferente unor activitati si/sau fonduri cu destinatie speciala si, dupa caz, le vireaza in contul persoanelor juridice beneficiare, prevazute de lege.
(2) - Persoanele juridice beneficiare sau, dupa caz, cele care administreaza fondurile cu destinatie speciala prevazute la alin. (1) suporta comisioanele percepute, inclusiv de oficiile registrului comertului, pentru operatiunile de plati derulate prin intermediul sistemului de decontare si plati, aferente colectarii si virarii taxelor si tarifelor prevazute la alin. (1).

Art. 7
(1) - Taxele si tarifele se pot achita in numerar, prin virament bancar in conturile deschise la Trezoreria Statului, si online, prin portalul de servicii al Oficiului National al Registrului Comertului.
(2) - Taxele si tarifele se pot achita si prin intermediul Sistemului national electronic de plata online a taxelor si impozitelor utilizand cardul bancar.
Art. 8 - Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 9
(1) - Prezenta hotarare intra in vigoare la 60 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
(2) - Prevederile art. 7 alin. (2) se aplica de la data la care interconectarea Oficiului National al Registrului Comertului cu Sistemul electronic national este operationala.

Art. 10 - La data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 113/2010 privind aprobarea taxelor si tarifelor pentru operatiunile efectuate de Oficiul National al Registrului Comertului si oficiile registrului comertului de pe langa tribunale, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 130 din 25 februarie 2010.
PRIM-MINISTRU VICTOR-VIOREL PONTA
Ministrul justitiei, Mona Maria Pivniceru
Ministrul comunicatiilor si societatii informationale, Dan Nica Viceprim-ministru, ministrul finantelor publice, Florin Georgescu
Bucuresti, 1 septembrie 2012. Nr. 902.


Tarifele noi sunt:

- Cerere de inregistrare in registrul comertului - persoane juridice - PJ (cuprinde: autorizare constituire, inmatriculare, autorizare functionare prin declaratie pe propria raspundere) - 250 lei

- Cerere de inregistrare in registrul comertului - persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale,
intreprinderi familiale - PFA, II, IF (cuprinde: inmatriculare, autorizare functionare prin declaratie pe propria raspundere) - 90 lei

- Cereri mentiuni simple: - cerere verificare disponibilitate/rezervare denumire firma - PJ/PFA, II, IF - cerere verificare disponibilitate/rezervare denumire emblema - PJ - declaratie Model 1 - PJ/PFA, II, IF - declaratie Model 2 - PJ/PFA, II, IF - declaratie Model 3 - PJ/PFA, II, IF - cerere de radiere - PJ/PFA, II, IF - cerere de mentiune operatiune unica - PJ - cerere de mentiuni - PFA, II, IF - cerere depunere si mentionare acte - PJ - cerere depunere si mentionare acte - PFA, II, IF - cerere depunere situatii financiare - PJ - cerere eliberare duplicat - PJ/PFA, II, IF - cerere indreptare erori materiale - PJ - cerere indreptare erori materiale - PFA, II, IF - cerere de preschimbare a certificatului de inmatriculare - PJ/PFA, II, IF - cerere de inregistrare in registrul comertului - numire lichidator potrivit art. 31 alin. (4) din Legea nr. 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in registrul comertului a persoanelor fizice, asociatiilor familiale si persoanelor juridice, inregistrarea fiscala a acestora, precum si la autorizarea functionarii persoanelor juridice, cu modificarile si completarile ulterioare - PJ - cerere de inregistrare in registrul comertului - numire lichidator potrivit art. 237 alin. (7) din Legea nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare - PJ - cerere eliberare certificat constatator si extras de registru - 45 lei

- Cereri mentiuni complexe: cerere de mentiuni cu doua sau mai multe operatiuni - PJ - 220 lei

- Cerere copii certificate - PJ/PFA, II, IF - 4+0,2/pagina certificata


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
tariferegistrul comertuluicertificateseptembrie 2012PFAcereresituatii financiare

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 28 Septembrie 2012


Votati articolul "Atentie! Se modifica tarifele la Registrul Comertului":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Organizare gestiune de bucatarie in societate comerciala, srl

Intrebare: Buna ziua.Daca poate cineva sa-mi spuna despre o lege,un articol din lege in care este prevazut ca un contabil angajat intr-o firma are obligatia de a intocmi rapoarte de gestiune,rapoarte de productie,bonuri de consum pentru activitatea de bucatarie.Mentionez ca firma are mai multi bucatari si un bucatar sef care preia marfa de la furnizori,o da in consum si coordoneaza activitatea din bucatarie.
Multumesc mult.

Raspuns: Probabil ca veti afla mai multe din fisa postului. Aceste sarcini sunt trasate de regulamentul...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 28 Septembrie 2012 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 4 + 3 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

  • Monografie contabila: Sponsorizarea

    • Operatiunile de sponsorizare si mecenat sunt reglementate prin Legea privind sponsorizarea nr. 34/1994, cu modificarile si completarile ulterioare. Tratamentul fiscal al acestora este prevazut de Codul fiscal.   Sponsorizarea reprezinta actul juridic prin care doua persoane convin cu privire la transferul dreptului de proprietate asupra unor bunuri materiale sau mijloace financiare pentru sustine rea unor activitati fara scop lucrativ desfasurate de catre beneficiarul spons...» citeste mai departe aici

  • Norme de aplicare CASS redus pentru persoane scutite de impozit. OPANAF 1450/2018

    • Va informam ca in Monitorul Oficial nr.507 din 20 iunie 2018, a fost publicat Ordinul presedintelui ANAF nr.1450 din data de 7 iunie 2018 referitor la aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor art.I si III din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.3/2018 privind unele masuri fiscal-bugetare. Prin ordinul mentionat mai sus, se aduc precizari suplimentare cu privire la aplicarea prevederilor OUG nr.3/2018, ordonanta prin care a fost stabilita, prin derogare de la ...» citeste mai departe aici

  • ANAF va efectua anchete administrative in comun cu autoritati fiscale din alte state UE, pentru combaterea fraudelor cu TVA

    • ANAF (Agentia Nationala de Administrare Fiscala) va face anchete administrative in comun cu autoritati fiscale din alte state UE, pentru a combate fraudele cu TVA. Ministrii de finante reuniti in Consiliul UE au convenit asupra masurilor de consolidare a cooperarii administrative pentru a imbunatati prevenirea fraudei in materie de TVA, potrivit StartupCafe.ro. ...» citeste mai departe aici

  • MFP: operatorii economici din domeniul transportului ar putea primi ajutor de la stat in ceea ce priveste accizele la motorina

    • La finalul saptamanii trecute, Guvernul a aprobat o propunere facuta de MFP (Ministerul Finantelor Publice) - Memorandumul cu tema: ”Incadrarea schemei de ajutor de stat reprezentand diferenta dintre nivelul standard al accizelor si nivelul accizelor diferentiat pentru motorina utilizata drept combustibil pentru motor in baza alin. (9) si (10) ale art. 342 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, in politicile economico-bugetare si fin...» citeste mai departe aici

  • Facturi neinregistrate in contabilitate. Cum se procedeaza?

    • In activitatea unei firme se poate intampla sa ramana facturi neinregistrate in contabilitate din cauza neatentiei. Cum se poate proceda cand este depistata aceasta greseala? Care sunt urmatorii pasi pentru corectarea erorii contabile? Pentru a afla raspunsul la aceste nelamuriri, vom lua drept exemplu urmatoarea speta. In urma unui control de la SPIT (Serviciul Public de Impozite si Taxe) pe ultimi 5 ani, s-au gasit doua facturi nepredate la contabilitate din perioada 201...» citeste mai departe aici

  • Angajatii Millennials impun noi standarde pentru asigurarile medicale private

    • Construirea unei cariere intr-o singura companie este, pentru Millennials, o notiune contradictorie cu dorintele lor de a explora cat mai multe optiuni profesionale, comparativ cu generatiile predecesoare ale caror expectante vizau promovarea in cadrul unei singure organizatii. Biroul de Statistica a Muncii a raportat faptul ca, pentru precursori, mandatul mediu in cadrul unei firme este de 4,6 ...» citeste mai departe aici

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X