Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Ghid Practic pentru contabili

Inregistrare firma. Sesiune online ANAF: Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului

inregistrare firmaregistrul comertuluiformularul 010intreprindere individuala

In data de 7 octombrie,  ANAF a organizat o noua sesiune de asistenta si indrumare online cu tema "Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului".

ANAF a facut si de data aceasta unele precizari de care contribuabilii trebuie sa tina cont:

"1. Intrebarile trebuie sa vizeze exclusiv tematica acestei sesiuni si vor fi adresate sub forma comentariilor la aceasta postare. intrebarile legate de alte teme nu vor fi analizate.

2. Inainte de a posta intrebarea dumneavoastra, asigurati-va ca ati parcurs cu atentie intrebarile si raspunsurile primite de celelalte persoane, astfel incat sa evitam repetarea acelorasi intrebari.

3. In functie de numarul intrebarilor adresate pana in ora 16.30 si de complexitatea acestora, raspunsul va fi comunicat pe loc sau ulterior, intr-un timp cat mai scurt".

Regasiti mai jos doua intrebari cu privire la o intreprindere individuala si sediul profesional, precum si referitor la documentele care se depun la ANAF pentru o societate nou-infiintata. De asemenea, prezentam si raspunsurile oferite de ANAF:

Intrebarea nr. 1:

"Avem un I.I. (intreprindere individuala) cu sediul profesional in Ploiesti, al carui titular are domiciliul (din buletin) in Bucuresti. Activitatea o desfasoara la sediul profesional din Ploiesti. In ce localitate trebuie sa se inregistreze la ANAF (dupa ridicarea actelor de constituire de la ONRC)?  Care e articolul din legislatie care precizeaza acest lucru?"

Raspunsul oferit de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - ANAF:

Ulterior inregistrarii fiscale la Registrul comertului, aveti obligatia depunerii, in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului, la organul fiscal de domiciliu, respectiv Bucuresti, formularului 220 Declaratia privind venitul estimat/norma de venit, prin care estimati veniturile si cheltuielile ce se vor realiza pentru anul fiscal (art.81 alin.(1) din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).

In situatia in care apar modificari fata de inregistrarea la Registrul comertului, ex: daca deveniti angajator sau platitor T.V.A, aveti obligatia depunerii formularului 070 „Declaratie de inregistrare fiscala/ Declaratie de mentiuni pentru persoanele fizice care desfasoara activitati economice in mod independent sau exercita profesii libere” la organul fiscal in a carui raza va desfasurati activitatea, respectiv Administratia Judeteana a Finantelor Publice Prahova.

Pentru informatii suplimentare puteti apela Call Center-ul la telefon 0314.039.160.

Corespondenta detaliata a conturilor
Corespondenta detaliata a conturilor
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Protectia Datelor cu Caracter Personal. Ghid pentru contabili
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018
Asociatiile de proprietari conform Legii nr. 196/2018

Declaratia 392 se depune la organul fiscal in a carui raza va desfasurati activitatea, respectiv Administratia Judeteana a Finantelor Publice PRAHOVA.

Intrebarea nr. 2:

"Ce documente se depun la ANAF pentru o societate nou-infiintata (neplatitoare de TVA)? Care sunt termenele de depunere?"

Raspunsul oferit de Agentia Nationala de Administrare Fiscala - ANAF:


Informatiile de la Oficiul Registrului Comertului sunt transmise electronic catre ANAF.

Doar in situatia in care se modifica datele declarate la registrul comertului aveti obligatia sa depuneti formularul 010 "Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica" ori de cate ori se modifica datele delcrate anterior (de exemplu: dobandirea calitatii de angajator, inregistrarea ca platitor de accize, inregistrarea ca platitor de TVA etc.

In principiu modificarile ulterioare ale datelor declarate initial trebuie aduse la cunostinta organului fiscal competent, in termen de 30 de zile de la data producerii acestora, dar mai sunt si alte termene in functie de situatia in care va aflati.

De aceea va sugeram sa parcurgeti instructiunile de completare ale formularului 010 pe care le gasiti la urmatorul link https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/dec_010_2014.pdf

 

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
inregistrare firmaregistrul comertuluiformularul 010intreprindere individuala

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 09 Octombrie 2015


Votati articolul "Inregistrare firma. Sesiune online ANAF: Obligatiile fiscale ale contribuabililor, ulterior inregistrarii la Registrul Comertului":
Rating:

Nota: 2.63 din 5 din 4 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Diurna pentru soferi-Transport international

Intrebare: Am o societate care are ca obiect de activitate,,TRANSPORT INTERN SI INTERNATIONAL DE MARFURI".Societatea are contract cu o firma din SPANIA si efectueaza transporturi in UNIUNEA EUROPEANA, dar nu si in ROMANIA. Datorita acestei situatii,soferii--ca sant 2 soferi--vin in ROMANIA doar de 2 ori pe an.As vrea sa stiu daca pot sa le calculez diurna soferilor pentru perioada lucrata si care este BAZA LEGALA. MULTUMESC

Raspuns: Decontarea cheltuielilor cu diurna se face in baza decontului de deplasare, actul normativ care...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 09 Octombrie 2015 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 4 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Noutati in Codul Fiscal 2018 - Monografii contabile actualizate
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"NOU in Codul Fiscal - Monografii Contabile actualizate in 2018"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X