Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Declaratii si formulare

Depunere Declaratia 112 si puncte de lucru multiple. Cum procedam?

Data aparitiei: 30 Martie 2016
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
declaratia 112puncte de lucrucontributiideclaratiecifimpozitul pe salarii

In randurile urmatoare, stabilim cum se depune declaratia 112 pentru o firma cu mai multe puncte de lucru deschise in acelasi judet (care au CUI atribuit fiecare) si daca se va intocmi o singura declaratie pentru toti angajatii sau se va depune cate o singura declaratie pe fiecare punct de lucru.

Declaratia 112 se depune de catre societate care a infiintat sediile secundare - respectiv de societatea mama, facandu-se asadar o singura Declaratie 112 pentru toti salariatii - pe CIF-ul societatii mame.

In situatia in care la fiecare punct de lucru aveti un numar de salaraiti de sub 5 cinci salariati - nu veti inregistra punctul de lucru ca platitor de impozit pe venitul din salarii si nu veti obtine asadar CIF pentru aceste puncte de lucru. In cazul in care numarul salariatilor este peste 5 inclusiv, veti inregistra fiscal punctul de lucru si veti obtine CIF pentru impozitul pe salarii.

In anexa 1.1 "Anexa angajator" la formularul 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate", la sectiunea F "Impozitul pe venitul din salarii, defalcat pe sediul principal si sediile secundare" se face defalcarea impozitului pe venitul din salarii pe sediul principal si pe fiecare sediu secundar inregistrat fiscal.
Sectiunea F2 "Sedii secundare" se completeaza numai de catre platitorii care au sedii secundare cu minimum 5 persoane care realizeaza venituri din salarii, potrivit Legii nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, contribuabilii care au sedii secundare inregistrate fiscal ca platitori de venituri din salarii si de venituri asimilate salariilor declara in 112 impozitul pe venitul din salarii datorat pentru fiecare sediu secundar care are atribuit cod de inregistrare fiscala.

Daca sediul secundar nu este inregistrat ca platitor de venituri din salarii, in Formularul 112 venitul din salarii datorat de salariatii care isi desfasoara activitatea la acest sediu secundar neinregistrat fiscal se declara pe sediul principal.

Plata impozitului pe salarii, in cazul existentei a peste 5 salariati la punctele de lucru - se va face in Contul de trezorerie deschis de unitatea de trezorerie unde are societatea sediul indiciand la cod fiscal beneficiar - CIF-ul punctului de lucru pentru cares e face plata impozitului.

Raspuns oferit pentru

www.portalcontabilitate.ro de Irina Coma - Consultant fiscal, expert contabil si auditor

 






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X