Hartie pentru xerox sau pixuri ori agende poti gasi la orice librarie de cartier. Insa atunci cand ai o firma cu mai multi angajati, produse de genul acesta intra la categoria consumabile si trebuie achizitionate destul de des. Asta inseamna ca trebuie cautate cele mai convenabile oferte.
Mediul online a venit cu o multime de solutii pentru toate problemele actuale. Inclusiv produsele de birotica si papetarie de care are nevoie firma iti pot fi livrate astazi direct la birou. Tinand cont de suma cheltuita lunar pentru consumabile, selectarea celei mai bune surse pentru astfel de produse poate reprezenta azi singura provocare adevarata. Iata cateva lucruri de luat in calcul atunci cand alegi un distribuitor unic de produse pentru birou:
Stii unde si pe ce se duc banii
Intr-o firma de dimensiuni mici sau medii, consumabilele sunt relativ aceleasi la fiecare comanda facuta. De aceea, si pretul platit pentru aceste produse va fi cam acelasi. Mergand pe mana unui singur distribuitor de birotica si papetarie, va fi mult mai simplu sa iti urmaresti cheltuielile.
Ti se ofera produse de calitate
Poate ca ti se va parea o varianta buna sa mergi la un supermarket si sa cumperi pixuri sau hartie de xerox fiindca este mai ieftina, insa e posibil ca fiind atras de pretul cel mai mic sa faci rabat la calitate. Mai mult, vei economisi poate cativa lei, dar vei pierde timp pretios si sunt sanse sa te alegi cu produse de o calitate indoielnica.
Operare SAGA Exemple practice si recomandari
Planul de conturi general Functiunea si corespondenta conturilor
Cartea verde a contabilitatii
Cartea verde a Contabilitatii varianta online
Ai ce si de unde alege
Pe site-ul unui distribuitor de birotica si papetarie vei gasi o varietate foarte mare de produse, astfel ca iti va fi usor ca dintr-o singura privire, din fata computerului, sa iti alegi consumabilele de care firma are nevoie. Pe langa clasicele produse din hartie, cartuse si tonere, vei putea achizitiona si instrumente de scris, accesorii pentru birou si echipamente IT. In acelasi timp, tot de aici poti comanda si produse pentru protocol si produse pentru curatenie.
Ti se aloca un consultant specializat
Cand o companie devine partener DPAP, i se aloca propriul consultant, pentru personalizarea celor mai eficiente solutii, in bugetul stabilit. Astfel, clientul economisesti timp si iti eficientizezi cash-flow-ul prin personalizarea facturarii si a termenului de plata. Beneficiind de propriul consultant, se creeaza o relatie parteneriala de incredere, cu o multime de beneficii. Astfel, acesta va sti care sunt necesitatile firmei pe care o reprezinti si va putea sa iti semnaleze anumite reduceri de pret la produse care te-ar putea interesa.
Beneficiezi de costuri eficientizate
Platforma Online DPAP a fost construita pentru a usura procesul de achizitie a companiilor, si inglobeaza toate produsele si serviciile de care un client juridic poate avea nevoie. In ultimii doi ani, DPAP si-a bazat strategia pe eficientizarea timpului si a costurilor prin intermediul platformei online. Toate achizitiile pot fi facute dintr-un singur loc, integrand 5-7 furnizori intr-unul singur, pe o singura factura si cu un singur termen de plata. Procesul de vanzare este automatizat si transparent, ducand la scaderea costurilor operationale si, automat, a pretului platit de client.
Despre DPAP
Infiintata in 1998, sub denumirea juridica Biro Media Trading, compania avea initial ca domeniu importul de produse de birotica si papetarie. In 2005, a fost lansat primul magazin online din Romania creat special pentru companii, cu peste 2.000 de produse de birotica si papetarie, iar in 2013 compania a intrat si pe segmentul IT&C si al solutiilor IT & software.
In prezent, DPAP ofera solutii integrate - articole de birotica, papetarie, IT&C si produse de curatenie si protocol la standarde de inalta calitate.