Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie

Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie
biroticapapetarieconsumabile

Hartie pentru xerox sau pixuri ori agende poti gasi la orice librarie de cartier. Insa atunci cand ai o firma cu mai multi angajati, produse de genul acesta intra la categoria consumabile si trebuie achizitionate destul de des. Asta inseamna ca trebuie cautate cele mai convenabile oferte.

 

Mediul online a venit cu o multime de solutii pentru toate problemele actuale. Inclusiv produsele de birotica si papetarie de care are nevoie firma iti pot fi livrate astazi direct la birou. Tinand cont de suma cheltuita lunar pentru consumabile, selectarea celei mai bune surse pentru astfel de produse poate reprezenta azi singura provocare adevarata. Iata cateva lucruri de luat in calcul atunci cand alegi un distribuitor unic de produse pentru birou:

 

Stii unde si pe ce se duc banii

 

Intr-o firma de dimensiuni mici sau medii, consumabilele sunt relativ aceleasi la fiecare comanda facuta. De aceea, si pretul platit pentru aceste produse va fi cam acelasi. Mergand pe mana unui singur distribuitor de birotica si papetarie, va fi mult mai simplu sa iti urmaresti cheltuielile.

 

Ti se ofera produse de calitate

 

Poate ca ti se va parea o varianta buna sa mergi la un supermarket si sa cumperi pixuri sau hartie de xerox fiindca este mai ieftina, insa e posibil ca fiind atras de pretul cel mai mic sa faci rabat la calitate. Mai mult, vei economisi poate cativa lei, dar vei pierde timp pretios si sunt sanse sa te alegi cu produse de o calitate indoielnica.

 

Ai ce si de unde alege

 

Pe site-ul unui distribuitor de birotica si papetarie vei gasi o varietate foarte mare de produse, astfel ca iti va fi usor ca dintr-o singura privire, din fata computerului, sa iti alegi consumabilele de care firma are nevoie. Pe langa clasicele produse din hartie, cartuse si tonere, vei putea achizitiona si instrumente de scris, accesorii pentru birou si echipamente IT. In acelasi timp, tot de aici poti comanda si produse pentru protocol si produse pentru curatenie.

 

Ti se aloca un consultant specializat

 

Cand o companie devine partener DPAP, i se aloca propriul consultant, pentru personalizarea celor mai eficiente solutii, in bugetul stabilit. Astfel, clientul economisesti timp si iti eficientizezi cash-flow-ul prin personalizarea facturarii si a termenului de plata. Beneficiind de propriul consultant, se creeaza o relatie parteneriala de incredere, cu o multime de beneficii. Astfel, acesta va sti care sunt necesitatile firmei pe care o reprezinti si va putea sa iti semnaleze anumite reduceri de pret la produse care te-ar putea interesa.

 

Beneficiezi de costuri eficientizate

 

Platforma Online DPAP a fost construita pentru a usura procesul de achizitie a companiilor, si inglobeaza toate produsele si serviciile de care un client juridic poate avea nevoie. In ultimii doi ani, DPAP si-a bazat strategia pe eficientizarea timpului si a costurilor prin intermediul platformei online. Toate achizitiile pot fi facute dintr-un singur loc, integrand 5-7 furnizori intr-unul singur, pe o singura factura si cu un singur termen de plata. Procesul de vanzare este automatizat si transparent, ducand la scaderea costurilor operationale si, automat, a pretului platit de client.

 

 

Despre DPAP

 

Infiintata in 1998, sub denumirea juridica Biro Media Trading, compania avea initial ca domeniu importul de produse de birotica si papetarie. In 2005, a fost lansat primul magazin online din Romania creat special pentru companii, cu peste 2.000 de produse de birotica si papetarie, iar in 2013 compania a intrat si pe segmentul IT&C si al solutiilor IT & software.

 

In prezent, DPAP ofera solutii integrate - articole de birotica, papetarie, IT&C si produse de curatenie si protocol la standarde de inalta calitate.

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
biroticapapetarieconsumabile

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 26 August 2019


Votati articolul "Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


Alte articole publicate in data de 26 August 2019 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 3 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X