email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie

Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie
biroticapapetarieconsumabile

Hartie pentru xerox sau pixuri ori agende poti gasi la orice librarie de cartier. Insa atunci cand ai o firma cu mai multi angajati, produse de genul acesta intra la categoria consumabile si trebuie achizitionate destul de des. Asta inseamna ca trebuie cautate cele mai convenabile oferte.

 

Mediul online a venit cu o multime de solutii pentru toate problemele actuale. Inclusiv produsele de birotica si papetarie de care are nevoie firma iti pot fi livrate astazi direct la birou. Tinand cont de suma cheltuita lunar pentru consumabile, selectarea celei mai bune surse pentru astfel de produse poate reprezenta azi singura provocare adevarata. Iata cateva lucruri de luat in calcul atunci cand alegi un distribuitor unic de produse pentru birou:

 

Stii unde si pe ce se duc banii

 

Intr-o firma de dimensiuni mici sau medii, consumabilele sunt relativ aceleasi la fiecare comanda facuta. De aceea, si pretul platit pentru aceste produse va fi cam acelasi. Mergand pe mana unui singur distribuitor de birotica si papetarie, va fi mult mai simplu sa iti urmaresti cheltuielile.

 

Ti se ofera produse de calitate

 

Poate ca ti se va parea o varianta buna sa mergi la un supermarket si sa cumperi pixuri sau hartie de xerox fiindca este mai ieftina, insa e posibil ca fiind atras de pretul cel mai mic sa faci rabat la calitate. Mai mult, vei economisi poate cativa lei, dar vei pierde timp pretios si sunt sanse sa te alegi cu produse de o calitate indoielnica.

 

Ai ce si de unde alege

 

Pe site-ul unui distribuitor de birotica si papetarie vei gasi o varietate foarte mare de produse, astfel ca iti va fi usor ca dintr-o singura privire, din fata computerului, sa iti alegi consumabilele de care firma are nevoie. Pe langa clasicele produse din hartie, cartuse si tonere, vei putea achizitiona si instrumente de scris, accesorii pentru birou si echipamente IT. In acelasi timp, tot de aici poti comanda si produse pentru protocol si produse pentru curatenie.

 

Ti se aloca un consultant specializat

 

Cand o companie devine partener DPAP, i se aloca propriul consultant, pentru personalizarea celor mai eficiente solutii, in bugetul stabilit. Astfel, clientul economisesti timp si iti eficientizezi cash-flow-ul prin personalizarea facturarii si a termenului de plata. Beneficiind de propriul consultant, se creeaza o relatie parteneriala de incredere, cu o multime de beneficii. Astfel, acesta va sti care sunt necesitatile firmei pe care o reprezinti si va putea sa iti semnaleze anumite reduceri de pret la produse care te-ar putea interesa.

 

Beneficiezi de costuri eficientizate

 

Platforma Online DPAP a fost construita pentru a usura procesul de achizitie a companiilor, si inglobeaza toate produsele si serviciile de care un client juridic poate avea nevoie. In ultimii doi ani, DPAP si-a bazat strategia pe eficientizarea timpului si a costurilor prin intermediul platformei online. Toate achizitiile pot fi facute dintr-un singur loc, integrand 5-7 furnizori intr-unul singur, pe o singura factura si cu un singur termen de plata. Procesul de vanzare este automatizat si transparent, ducand la scaderea costurilor operationale si, automat, a pretului platit de client.

 

 

Despre DPAP

 

Infiintata in 1998, sub denumirea juridica Biro Media Trading, compania avea initial ca domeniu importul de produse de birotica si papetarie. In 2005, a fost lansat primul magazin online din Romania creat special pentru companii, cu peste 2.000 de produse de birotica si papetarie, iar in 2013 compania a intrat si pe segmentul IT&C si al solutiilor IT & software.

 

In prezent, DPAP ofera solutii integrate - articole de birotica, papetarie, IT&C si produse de curatenie si protocol la standarde de inalta calitate.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Cum sa „citesti” si sa interpretezi perfect o balanta contabila?


Ghidul practic Balanta de verificare de la A la Z. Analize, corelatii, studii de caz vine in ajutorul dvs. pentru a va scapa de:

• erori de inregistrare aducatoare de amenzi usturatoare din partea inspectorilor veniti in control
• lipsa de cunostinte temeinice din domenii conexe
• lipsa de experienta in lucrul cu conturile, mai ales cand acestea sunt noi, renumerotate ori abrogate!
• incapacitatea de a lua masuri profitabile prin ajustarea balantei pentru profit maxim
• riscul incalcarii legislatiei in vigoare.

Simplifica-ti si securizeaza-ti munca!

...vezi AICI lista completa >>

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
biroticapapetarieconsumabile


Data aparitiei: 26 August 2019

Votati articolul "Cat e de important sa ai un furnizor fix pentru articolele de birotica si papetarie":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

X