email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa devii mai eficient la locul de munca. Recomandari de care sa tii seama daca vrei ca munca ta sa devina o placere, iar tu sa fii productiv

Cum sa devii mai eficient la locul de munca. Recomandari de care sa tii seama daca vrei ca munca ta sa devina o placere, iar tu sa fii productiv
eficientloc de muncabirouschimbareorganizare

Daca ai ajuns in acel punct in care nu te mai caracterizeaza stilul nomad si schimbarile, ai un job de care esti multumit si un salariu decent, atunci cel mai probabil nu vrei sa cauti altceva de munca in viitorul apropiat. Cu toate acestea, mereu e loc de mai bine si cu siguranta te intrebi cum poti deveni mai eficient decat in prezent, mai ales daca tinzi catre o functie de conducere.

Colectiv

Potrivit unui studiu al unuia dintre cei mai mari furnizori globali de servicii de management de risc si consultanta pentru capitalul uman, companiile in care angajatii interactioneaza mult unii cu altii au parte de o crestere de 30% a productivitatii, iar performanta angajatilor e mai mare cu 36%. Asadar, fii deschis in relatiile cu colegii, incearca sa interactionezi cat mai mult cu ei si fii dispus sa iesiti impreuna, sa aveti activitati comune si in afara programului de munca.

Birou ordonat

Un birou ordonat iti va da impresia ca detii controlul, iar daca esti iubitor de plante sau de alte elemente din natura, atunci poti sa iti aduci una la munca si sa o asezi langa laptop. Vei fi mult mai creativ, iar spatiul va fi mai frumos. Ori de cate ori e dezordine pe biroul tau, s-ar putea sa fii distras de ceasca de cafea in care a ramas zat, de hartiile lasate aiurea si pixurile imprastiate. Pare un lucru atat de trivial, dar ordonarea spatiului te va ajuta semnificativ.

Daca nu esti cea mai ordonata persoana, atunci poti sa iti cumperi o agenda birou 2020, unde iti vei nota ce ai de facut si iti vei prioritiza sarcinile. De asemenea, pentru a avea un vibe bun, poti sa tai de pe lista fiecare sarcina rezolvata, iar gradul de satisfactie va creste semnificativ.

Spatiu

Cel mai mult randament se regaseste in companiile care ofera fel de fel de spatii de lucru pentru angajati, de la sali de conferinta la locuri speciale pentru baut cafea, ori terase si colturi pentru lectura, in care sunt amenajate biblioteci. Daca nu dispui de toate acestea la actualul loc de munca, poti veni cu aceasta propunere, mai ales daca aduci si argumente si eventual rezultatele unor studii recente. Daca nu fumezi si nu trebuie sa iesi pe terasa, ia-ti cate o pauza pentru a iesi la aer curat. Te va ajuta enorm sa schimbi decorul si sa te deconectezi macar pentru cateva minute de la ceea ce ai de facut. In acest timp, poti sa iti verifici notificarile de pe retelele de socializare, desi cel mai bine ar fi sa te bucuri de pauza.

Cu toate ca e un proces complicat, eficienta la locul de munca nu este imposibil de obtinut. Esential este sa te inarmezi cu multa rabdare, sa iti creezi cateva obiceiuri si sa te tii de ele pana ce acestea vor deveni tabieturi. De asemenea, nu uita ca petreci mai mult timp cu colegii de munca decat o faci cu cei dragi, iar din acest motiv ar fi de preferat sa dezvolti relatii cordiale cu toti. Nu omite importanta pauzelor si bucura-te de ele ori de cate ori poti, macar una la doua-trei ore.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

A aparut: Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
eficientloc de muncabirouschimbareorganizare


Data aparitiei: 04 Martie 2020

Votati articolul "Cum sa devii mai eficient la locul de munca. Recomandari de care sa tii seama daca vrei ca munca ta sa devina o placere, iar tu sa fii productiv":
Rating:

Nota: 4.3 din 5 din 20 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X