Redam mai jos etapele pe care va trebui sa le urmati procedura de revocare a accesului la serviciul de depunere online.
1. Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului "Depunere declaratii online" se solicita de titularul certificatului calificat, atunci acesta completeaza formularul 151 "Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii online", care se descarca de la adresa http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_151_2009.pdf. Cererea se listeaza, se semneaza de titularul certificatului si de catre contribuabil, se scaneaza si se transmite prin e-mail pe adresa admin.portal@mfinante.ro.
2. Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, formularul 151 se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabil, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal. Cererea va fi insotita de:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Depunere declaratii online.
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024
SAF-T pentru Contribuabili Mici
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Atentie!
Prin formularul 151 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul de depunere declaratii fiscale online.
Persoanele interesate pot consulta websiteul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, la adresa www.anaf.ro, sectiunea Declaratii electronice/ Informatii depunere declaratii/ Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor.