Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
ANAF si MFP Contabilul.ro | ANAF si MFP

Atentie la procedura pentru reinnoirea certificatului digital

Data actualizarii: 25 Iulie 2012
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
reinnoirea certificatuluicertificat digitalsemnatura electronicadepunere declaratii online


Redam, prin cele ce urmeaza, etapele de parcurs pentru reinnoirea certificatului digital, printr-un material elaborat si facut public de autoritatile de drept.

ETAPE DE PARCURS

Completati un nou document de confirmare, aplicati semnatura dvs. digitala si trimiteti-l prin e-mail la firma care v-a eliberat certificatul. Aceasta va inapoia pe adresa dvs. de e-mail documentul confirmat.

- accesati portalul ANAF, pagina Declaratii electronice, meniul Reinnoire certificate calificate si transmiteti documentul de confirmare primit;

- veti primi un e-mail in maxim 4 zile lucratoare anuntandu-va ca noul numar al certificatului a fost introdus in baza de date a ANAF si ca puteti folosi serviciul de depunere on-line. in cazul in care nu ati primit acest e-mail, puteti incerca sa utilizati serviciul de depunere prin internet. Recipisa primita in urma depunerii este o confirmare a posibilitatii tehnice de utilizare a serviciului "Depunere documente electronice".

ATENTIE! nu mai este necesara depunerea de acte suplimentare.

Procedura de reinnoire a certificatului digital este prezentata in GHIDUL PENTRU REINNOIREA CERITIFICATELOR PE PORTALUL ANAF(declaratii electronice/ informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ghid de reinnoire certificate digitale).

Daca certificatul digital a expirat si se doreste imputernicirea unei alte persoane pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF conform instructiunilor pentru inregistrarea certificatelor digitale calificate (www.anaf.ro/Declaratii electronice/ Informatii depunere declaratii - Instructiuni de utilizare a serviciului de depunere declaratii.), cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Daca certificatul digital NU a expirat dar se doreste imputernicirea unei alte persoane (ex.: persoana imputernicita initial nu mai lucreaza pentru firma), pentru depunerea electronica a declaratiilor, se va anula certificatul digital initial cu ajutorul formularului 151 - Cerere pentru revocarea dreptului de utilizare a serviciului Depunere declaratii on-line, conform instructiunilor privind REVOCAREA ACCESULUI LA SERVICIUL DE DEPUNERE ON-LINE, (www.anaf.ro/declaratii electronice/informatii depunere declaratii/instructiuni de utilizare a serviciului de depunere a declaratiilor/ Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line.), dupa care se va inregistra noul certificat digital obtinut de la firma autorizata pe portalul ANAF cu prezentarea formularului 150, imputernicirii si actului de identitate la organul fiscal.

Sursa: DGFP Brasov






Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X