email
E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In aprilie 2014 asociatiile non-profit trebuie sa depuna bilanturile

depunerea bilanturilorasociatii non-profitnonprofitbilanturi30 aprilie 2014situatii financiare anuale


Asociatiile non-profit sunt obligate sa depuna bilanturile pana la 30 aprilie 2014. Situatiile financiare vor fi insotite de notele 1, 2 si 3 la bilant si vor contine: bilant prescurtat (cod F10),
contul prescurtat al rezultatului exercitiului (cod F20) si note la bilant.

Situatiile financiare anuale si situatiile financiare anuale simplificate se semneaza de persoanele abilitate potrivit legii, precum si de catre administratorul sau persoana care are obligatia gestionarii entitatii. Persoanele abilitate conform legii sunt:

    -directorul economic;
    -contabilul sef;
    -alta persoana imputernicita (salariat, care inlocuieste directorul economic si contabilul sef si care are studii superioare de contabilitate);
    -expertul contabil PF membru CECCAR;
    -firma de contabilitate membra CECCAR.

Astfel, in partea dreapta va semna una din persoanele de mai sus, iar in partea stanga va semna administratorul, respectiv persoana imputernicita cu administrarea gestiunii unei asociatii.

Documente obligatorii pentru bilanturile asociatiilor

    -raportul administratorilor;
    -raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori, dupa caz;
    -procesul–verbal al adunarii generale privind aprobarea situatiilor financiare anuale, semnate si stampilate, conform legii.
    -declaratie scrisa de asumare a raspunderii conducerii persoanei juridice pentru intocmirea situatiilor financiare anuale in conformitate cu Reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial.

Ce trebuie sa contina arhiva anexata la bilantul asociatiilor

    -raportul administratorilor;
    -raportul de audit sau raportul comisiei de cenzori;
    -procesul–verbal al adunarii generale privind aprobarea situatiilor financiare anuale;
    -declaratie scrisa de asumare a raspunderii conducerii persoanei juridice pentru intocmirea situatiilor financiare anuale in conformitate cu Reglementarile contabile pentru persoanele juridice fara scop patrimonial.

Arhiva va avea maxim 10 M.


Important!

Potrivit prevederilor art. 3 din Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 1969/2007, situatiile financiare anuale ale persoanelor juridice fara scop patrimonial de utilitate publica, potrivit legii, sunt supuse auditului financiar, care se efectueaza de catre auditori financiari, persoane fizice sau juridice autorizate, cu respectarea reglementarilor contabile aplicabile persoanelor juridice fara scop patrimonial.

De asemenea, potrivit prevederilor art. 34 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, situatiile financiare anuale ale organizatiilor fara scop patrimonial care primesc finantari din fonduri publice, incadrate in categoria persoanelor juridice de interes public, potrivit prevederilor art. 34 alin. (2) din acelasi act normativ, sunt supuse auditului statutar, care se efectueaza de catre auditori statutari, persoane fizice sau juridice autorizate.

Atentie!

Persoanele juridice fara scop patrimonial care conduc contabilitatea in partida simpla potrivit prevederilor Anexei nr. 2 la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 1969/2007, nu intocmesc situatii financiare anuale.

Sursa: faracontabilitate.ro



de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatie aparute in 2022

Impozitarea contractelor part-time de la 1 august 2022


Impozitarea contractelor de munca part-time
Paguboasa pentru firma dvs.?

  1.     lamuri contextul legislativ
  2.     face cunoscute exceptiile de la aplicarea legii
  3.     ajuta sa intelegeti ca renuntarea la contractele part time nu este o solutie buna intotdeauna
  4.     arata aspectele avantajoase ale legii
  5.     economisi timpul pentru cunoasterea si aplicarea corecta a legii!

Comandati lucrarea Impozitarea contractelor part-time de la 1 august 2022 pentru decizii rapide si actiuni profitabile bugetului firmei dvs.!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
depunerea bilanturilorasociatii non-profitnonprofitbilanturi30 aprilie 2014situatii financiare anuale

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!
Urmareste-ne pe Google News

Data aparitiei: 17 Martie 2014


Votati articolul "In aprilie 2014 asociatiile non-profit trebuie sa depuna bilanturile":
Rating:

Nota: 3.75 din 5 din 4 voturi


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Atentie, contabili!
Sistemele e-Factura si e-Transport vin cu noi OBLIGATII fiscale!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA si E-TRANSPORT. Top 10 intrebari si raspunsuri practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X