Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile
mail
Legislatie Contabilul.ro | Legislatie | Legislatie fiscala

Veti depune online actele la ANAF. Cum se vor transmite informatiile privind conturile bancare

Data aparitiei: 20 Martie 2017
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
conturi bancarepatrimvencertificate de atestare fiscalaanafformat electronic

Agentia Nationala de Administrare Fiscala faciliteaza indeplinirea atributiilor legale ale autoritatilor publice centrale si locale si ale institutiilor publice, asigurand, prin intermediul sistemului informatic securizat PatrimVen, administrat de ANAF, acces la datele disponibile cu privire la patrimoniul si veniturile cetatenilor.   

Prin inrolarea unitatilor administrativ-teritoriale/institutiilor publice in aplicatia informatica PatrimVen se asigura accesul electronic la informatiile necesare desfasurarii activitatilor specifice, cum sunt informatii referitoare la conturile bancare, cuantumul veniturilor lunare/anuale ale contribuabililor, adeverinte de venit, certificate de atestare fiscala, extragerea datelor referitoare la situatia fiscala a contribuabililor.

Facem precizarea ca, prin intrarea in vigoare a prevederilor Ordinului Presedintelui ANAF nr. 3592/2016 pentru modificarea si completarea Procedurii de furnizare de informatii conform art. 61 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, aprobata prin Ordinul Presedintelui ANAF nr. 3770/2015, "solicitarea si transmiterea de informatii referitoare la conturile bancare se realizeaza exclusiv in format electronic, prin intermediul sistemului informatic PatrimVen".  

Utilizarea acestui sistem informatic conduce la eficientizarea activitatilor institutionale, imbunatatirea activitatilor de administrare si vine in sprijinul cetatenilor, care nu mai sunt nevoiti sa se deplaseze la sediul organului fiscal pentru obtinerea documentelor fiscale necesare si la unitatile administrativ-teritoriale/institutiile publice, dupa caz, pentru depunerea acestora.  

Protocolul de aderare la serviciile sistemului informatic PatrimVen, precum si Procedura privind aprobarea accesului la serviciile disponibile in cadrul sistemului sunt prevazute in Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 2632/2016 pentru dezvoltarea serviciilor Ministerului Finantelor Publice puse la dispozitia autoritatilor si institutiilor publice prin sistemul informatic propriu.   

Informatii suplimentare puteti obtine direct de la organul fiscal, sau de pe site-ul aplicatiei, https://epatrim.anaf.ro, sau accesand aceasta adresa de internet.

 

Sursa: ANAF






Articole Similare





Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"CONTROALE e-Factura: TOP 9 recomandari pentru a evita sanctiunile"


X