Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal
mail
ANAF si MFP Contabilul.ro | ANAF si MFP

F4103 actualizat - inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice

Ultima actualizare: 04 Noiembrie 2019
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
F4103 actualizat - inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice
case de marcat electroniceanafcertificat digitalcif

UPDATE in 4 noiembrie 2019. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent necesar pentru generarea F4103 – formularul pentru inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice. Anexa 2 D la Metodologia si procedura de inregistrare a AMEF in etapa preoperationalizare a Registrului, in conformitate cu OPANAF nr. 4156/2017, modificat prin OPANAF nr. 857/2019.

Daca se bifeaza „achizitia de la distribuitor autorizat”, atunci formularul F4103 permite inregistrarea mai multor serii AMEF pe acelasi formular cu completarea datelor din sectiunea III si VI o singura data prin utilizarea butonului „duplica amef”. Exceptia o reprezinta seria casei de marcat.
 

F4103 ultima versiune 2019

 Soft A actualizat in data de 10.10.2019

 Soft J actualizat in data de 15.04.2019

Structura XML - F4103 actualizat in data de 15.04.2019

 

Distribuitorul autorizat trebuie sa transmita informatii privind schimbari ale starii sau situatiei aparatelor de marcat electronice fiscale. Acestea pot fi bifate prin completarea sectiunii IV - Date referitoare la starea AMEF: furat, disparut, dezmembrat pentru piese de schimb, exportat, livrat intracomunitar, exportat temporar, reexportat, cu mentinea ca se completeaza A sau B.


Formularul se transmite organului fiscal competent in termen de 3 zile lucratoare de la data la care a intervenit una dintre situatiile prevazute la pct. 6 alin. (1) sau (2) sau la pct. 10 alin. (2) din anexa nr. 1 la ordin.

Formularele completate si validate, in format PDF cu fisier XML atasat, se transmit organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta si pot contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale. Transmiterea se realizeaza prin incarcarea pdf-ului cu fisier XML atasat pe platforma www.e-guvernare.ro, ulterior autentificarii cu certificat digital calificat.


Recipisa poate fi consultata prin verificarea numarului de inregistrare alocat pe https://www.anaf.ro/StareD112/. Este suficient sa introduceti indexul/respectiv numarul de inregistrare si CIF-ul unui document depus in ultimele trei luni. Daca este corect veti primi o lista a documentelor depuse in aceasta perioada.

 






Articole Similare





Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"POLITICI CONTABILE - modificari importante in Codul Fiscal"


X