email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

F4103 actualizat - inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice

F4103 actualizat - inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice
case de marcat electroniceanafcertificat digitalcif

UPDATE in 4 noiembrie 2019. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent necesar pentru generarea F4103 – formularul pentru inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice. Anexa 2 D la Metodologia si procedura de inregistrare a AMEF in etapa preoperationalizare a Registrului, in conformitate cu OPANAF nr. 4156/2017, modificat prin OPANAF nr. 857/2019.

Daca se bifeaza „achizitia de la distribuitor autorizat”, atunci formularul F4103 permite inregistrarea mai multor serii AMEF pe acelasi formular cu completarea datelor din sectiunea III si VI o singura data prin utilizarea butonului „duplica amef”. Exceptia o reprezinta seria casei de marcat.
 

F4103 ultima versiune 2019

 Soft A actualizat in data de 10.10.2019

 Soft J actualizat in data de 15.04.2019

Structura XML - F4103 actualizat in data de 15.04.2019

 

Distribuitorul autorizat trebuie sa transmita informatii privind schimbari ale starii sau situatiei aparatelor de marcat electronice fiscale. Acestea pot fi bifate prin completarea sectiunii IV - Date referitoare la starea AMEF: furat, disparut, dezmembrat pentru piese de schimb, exportat, livrat intracomunitar, exportat temporar, reexportat, cu mentinea ca se completeaza A sau B.


Formularul se transmite organului fiscal competent in termen de 3 zile lucratoare de la data la care a intervenit una dintre situatiile prevazute la pct. 6 alin. (1) sau (2) sau la pct. 10 alin. (2) din anexa nr. 1 la ordin.

Formularele completate si validate, in format PDF cu fisier XML atasat, se transmit organului fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanta si pot contine informatii privind unul sau mai multe aparate de marcat electronice fiscale. Transmiterea se realizeaza prin incarcarea pdf-ului cu fisier XML atasat pe platforma www.e-guvernare.ro, ulterior autentificarii cu certificat digital calificat.


Recipisa poate fi consultata prin verificarea numarului de inregistrare alocat pe https://www.anaf.ro/StareD112/. Este suficient sa introduceti indexul/respectiv numarul de inregistrare si CIF-ul unui document depus in ultimele trei luni. Daca este corect veti primi o lista a documentelor depuse in aceasta perioada.

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI Contabile 2024

Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile 2024


Nu rata ghidul practic care te scoate acum din impasul generat de orice inregistrare contabila!

76 monografii, de maxima actualitate, intocmite impecabil, dezvoltate dupa o structura completa:

Prezentarea cadrului legal
• Noutatile legislative legate de subiectul dezbatut
• Tratamentul contabil exemplificat prin cazuri practice si exemple
• Inregistrarile contabile aferente fiecarui caz practic prezentat
• Tratamentul din punct de vedere fiscal, al TVA si al impozitului pe profit
• Atentionari, recomandari, sfaturi referitoare la subiect

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcat electroniceanafcertificat digitalcif


Data aparitiei: 03 August 2018
Ultima actualizare: 04 Noiembrie 2019

Votati articolul "F4103 actualizat - inregistrarea unor schimbari privind starea/ situatia aparatelor de marcat electronice":
Rating:

Nota: 4.13 din 5 din 12 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • ANAF: 15 aprilie, noul termen pentru iesirea din sistemul de impozitare al microintreprinderilor

    • Update 28 martie 2024:  ANAF a anuntat ca termenul limita pentru declararea iesirii din sistemul de impozitare al microintreprinderilor va fi extins pana la data de 15 aprilie 2024. Initial, firmele mici erau obligate sa depuna Declaratia 700 pana la data de 31 martie pentru a iesi din sistemul de impunere pe veniturile microintreprinderilor. Guvernul urmeaza sa adopte modificarea propusa in aceasta saptamana. In cele ce urmeaza, va prezentam anu...» citeste mai departe aici

  • Factura emisa anul trecut si primita in 2024. Putem deduce TVA?

    • In cele ce urmeaza veti afla daca putem deduce TVA din facturi primite si inregistrate in 2024, dar a caror data de emitere este in 2023. Deducere TVA pentru o factura emisa anul trecut Pentru deducerea TVA din facturile primite pentru bunuri sau servicii, persoana inregistrata ca platitor de tva trebuie sa indeplineasca doua conditii: - sa detina o factura emisa in conformitate cu prevederile art. 319, precum si dovada platii in cazul achizitiilo...» citeste mai departe aici

  • Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: atentie la suma maxima prevazuta de lege!

    • In prezentul studiu de caz, ne propunem sa analizam aspectele legale ale imprumutului acordat de societate catre asociatul unic. Veti afla in randurile de mai jos care este suma maxima ce poate fi imprumutata, modalitatea de plata si textul de lege aplicabil in contextul legislatiei in vigoare. Imprumut acordat de societate catre asociatul unic: studiu de caz Intrebare: "O societate comerciala poate imprumuta asociatul unic? Care este...» citeste mai departe aici

  • CUM si UNDE ne putem plati obligatiile fiscale: Ghid ANAF privind modalitatile plata

    • Cu scopul de a informa contribuabilii, ANAF a publicat o brosura cu modalitatile de plata disponibile catre institutie. Aceasta initiativa are ca obiectiv principal simplificarea si eficientizarea procesului de plata a taxelor si impozitelor, oferind contribuabililor o intelegere clara a tuturor optiunilor disponibile. Impozite, taxe, contributii si alte sume datorate - CUM si UNDE putem plati Contribuabilii isi pot indeplini obl...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X