MFP a emis un comunicat referitor la intocmirea si depunerea situatiilor financiare si raportarilor anuale.
Astfel, incepand cu data de 1 februarie 2012, pentru perioadele de raportare incepand cu anul 2011, toate tipurile de situatii finandare si raportarile anuale se vor putea depune numai pe noile versiuni ale programelor de asistenta, in format PDF cu fisier xml atasat, indiferent de canalul de depunere ales (internet sau ghiseu).
Ministerul Finantelor Publice recomanda depunerea documentelor prin Internet.
Noile versiuni ale programelor de asistenta (Soft A si Soft J) vor putea fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice - Descarcare formulare, unde se vor regasi si prevederile legale, precum si instructiuni /documentatie de ajutor.
In noile versiuni ale formularelor, acestea se vor putea depune prin Internet, semnate electronic cu certificat digital calificat, de pe pagina "de upload" a declaratiilor 100, 112, 300, 390, 710, accesibile prin portalul www.eguvernare.ro.

PortalContabilitate ro - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Examen Consultant Fiscal 2025

Portal Persoane Fizice - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaratiilor vor putea depune la ghiseul organelor fiscale, in format PDF cu fisier xml atasat, pe suport CD, insotite de rezumatul declaratiei (prima pagina) listat, semnat si stampilat.
Pentru perioadele de raportare anterioare anului 2011, formularele vor putea fi depuse doar la ghiseu, in vechile formate de raportare.