Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici

Adauga mai jos adresa de e-mail pentru a primit Raportul Gratuit

email
Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
 Cartea Verde a Contabilitatii 2018

Ordin ANAF: Depunerea declaratiilor 100, 300 si 710 pe o noua platforma

Declaratia rectificativa 710ordin ANAFdeclaratia 300formular 100depunere declaratiiplatforma 112



Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat un ordin care face referire la procedura de depunere a declaratiilor 100, 300 si 710 prin folosirea platformei pentru depunerea declaratiei 112. Un referat aferent acestui Ordin mentioneaza ca aceasta decizie a fost luata pentru imbunatatirea serviciului de depunere a declaratiilor fiscale mentionate mai sus si pentru a impiedica astfel blocajele tehnice produse de cantitatea foarte mare de informatii din perioadele de varf.

Pentru depunerea formularelor 100, 300 si 710 se va folosi astfel platforma tehnica 112 "Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" si pentru celelalte declaratii fiscale.

De asemenea, se precizeaza ca prin Nota nr.936044/2011, aprobata de conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, s-a decis migrarea, pe platforma de gestionare a formularului 112, intr-o prima faza, a formularelor 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat", 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata" si 710 "Declaratie rectificativa".

Documentul stabileste si ca, avand in vedere cele de mai sus, se impune reglementarea modului de depunere si prezentare a formularelor 100, 300 si 710. Ca urmare, prin prezentul proiect de ordin, se propune depunerea formularelor 100, 300 si 710, in format PDF, cu fisier XML atasat, incepand cu obligatiile aferente lunii noiembrie 2011. Formularele se depun la organul fiscal competent, pe suport CD, insotit de formatul hartie, semnat si stampilat sau se transmit prin mijloace electronice de transmitere la distanta, potrivit legii.

Astfel, potrivit textului emis de ANAF, formularele se vor completa utilizand noile versiuni ale programelor de asistenta, care pot fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice - Descarcare formulare.

Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Registrul de Evidenta Fiscala PFA

Vezi detalii

Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!
Preturile de transfer. Dosarul perfect legal!

Vezi detalii

Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018

Vezi detalii



Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, formularele sus mentionate se depun la organul fiscal competent, numai pe suport hartie, cu codificarea informatiei prin cod de bare.

Redam in cele ce urmeaza continutul Ordinului  ANAF

Avand in vedere prevederile art. 83 si ale art. 228 alin. (2 prim) din Ordonanta Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedura fiscala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in temeiul prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, presedintele Agentiei de Administrare Fiscala emite urmatorul ordin:

Art. 1 - (1) Urmatoarele declaratii fiscale se depun in format PDF, cu fisier XML atasat:

- 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat". cod 14.13.01.99/bs;

- 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata", cod 14.13.01.02;

- 710 "Declaratie rectificativa", cod 14.13.01.00/r.

(2) Declaratiile fiscale prevazute la alin. (1) se depun la organul fiscal competent, pe suport CD, insotit de formatul hartie, semnat si stampilat sau se transmit prin mijloace electronice de transmitere la distanta potrivit legii. Formularele se completeaza cu ajutorul programelor de asistenta existente pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili sau sectiunea Declaratii electronice.

(3) Declaratiile fiscale, altele decat cele prevazute la alin. (1), se depun prin metodele prevazute in actele normative care reglementeaza modelul, continutul si regimul documentelor.

Art. 2 - (1) Prevederile prezentului ordin se aplica incepand cu obligatiile fiscale aferente lunii noiembrie 2011.

(2) Pentru perioadele de raportare anterioare celei prevazute la alin. (1), declaratiile fiscale de la art. 1 alin. (1) se depun la organul fiscal competent, numai pe suport hartie, cu codificarea informatiei prin cod de bare, utilizand programele de asistenta existente pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili - Programe utile - Declaratii fiscale.

Art. 3 - La data intrarii in vigoare a prezentului ordin, orice dispozitie contrara se abroga.

Art. 4 - Directia generala proceduri pentru administrarea veniturilor, Directia generala de tehnologia informatiei, Directia generala de administrare a marilor contribuabili, directiile generale ale finantelor publice judetene si a municipiului Bucuresti, precum si dupa caz, directiile de specialitate din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.

Atentie! Declaratiile 300 si 100 mai pot fi depuse doar pana la data de 26 decembrie a.c.!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Declaratia rectificativa 710ordin ANAFdeclaratia 300formular 100depunere declaratiiplatforma 112

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Data aparitiei: 12 Decembrie 2011


Votati articolul "Ordin ANAF: Depunerea declaratiilor 100, 300 si 710 pe o noua platforma":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Cont bancar dedicat pentru Intreprindere Individuala

Intrebare: Am o intreprindere individuala, pentru care nu am mai deschis un cont bancar, deoarece mi s-a spus in momentul infiintarii, ca nu este necesar sa am un cont bancar dedicat, neavand personalitate juridica, poate fi folosit contul bancar personal.
Acum, eu trebuie sa incasez bani prin contul bancar, in urma unei facturi emise de mine, in numele propriei Intreprinderi Individuale, dar colaboratorul meu, ma atentioneaza ca banca nu va accepta tranzactia, deoarece I.I. are cod fiscal si contul meu personal CNP...
Cum este corect?
Multumesc.

Raspuns: ...Întreprinderea individuală este lipsită de personalitate juridică, iar...... » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 12 Decembrie 2011 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 5 =
  Da, doresc să primesc informaţii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

Adauga acest articol in site-ul tau

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Codul Fiscal 2018 - modificarile legii
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Codul Fiscal 2018 - 11 modificari majore analizate si explicate"


email
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu informatii si oferte contabile