Contabilul.ro
Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Contabilul.ro

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz
mail
Contabilitate Contabilul.ro | Contabilitate | Studii de caz

Studiu de caz: Bon de cumparare. Cum actionam la predare marfa?

Data aparitiei: 07 Iulie 2014
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
bon de cumpararebon fiscalcheltuielinota de receptiedelegatia de cumpararestampila

Analiza urmatoare porneste de la situatia in care bonul de cumparare va fi insotit de delegatia de cumparare a angajatului unei firme. Angajatul va face predarea marfii la depozit, unde se intocmeste NIR, urmand ca ulterior sa faca decontul la caseria firmei.

Bonul fiscal sub 100 ron are inscris pe verso CIF-ul firmei la care e angajat salariatul, notat de catre vanzator si insotit de stampila vanzatorului. Vom vedea astfel cum se procedeaza corect in aceasta situatie.

Potrivit art. 21 alin. 4 lit. f din Codul fiscal sunt nedeductibile la calculul profitului impozabil cheltuielile inregistrate in contabilitate, care nu au la baza un document justificativ.
 
Bonurile fiscale reprezinta un document de plata care se anexeaza la registrul de casa
 
Astfel, pentru a inregistra in contabilitate cheltuielile cu bunurile si serviciile achizitionate cu bon fiscal are posibilitatea sa solicite furnizorului factura aferenta serviciilor prestate sau bunurilor ca achizitionate, avand ca anexa bonul fiscal emis de aparatul de marcat electronic fiscal sau sa justifice cheltuielile efectuate cu documente care atesta intrarea in gestiune a bunurilor achizitionate, cu ordin de deplasare, decont de cheltuieli, la care se anexeaza bonul fiscal, documentele respective fiind aprobate de persoana care autorizeaza efectuarea acestor cheltuieli.
 
In baza documentelor mentionate anterior se va intocmi Nota de intrare receptie si constatare diferente. Cu decontul de cheltuieli persoana delegata va merge la casieria firmei de unde va incasa suma mentionata pe decont, daca nu a primit un avans spre decontare anterior. Casierul va emite o dispozitie de plata care va servi ca document justificativ pentru inregistrarea in registrul de casa.

Raspuns oferit de specialistii www.portalcontabilitate.ro

Informatii de top de la expertii PortalContabilitate.ro

- cel mai cunoscut site de consultanta fiscal-contabila din Romania -

Vrei sa vezi si tu TOATE Explicatiile, Intrebarile si Raspunsurile + Noutatile din lege?

Este foarte simplu! TESTEAZA GRATUIT - Completeaza formularul de mai jos:

- Vei gasi Legislatie la zi + Consultanta detaliata de la experti

Sunt de acord cu termenii si conditiile site-ului!
Conform cerintelor Regulamentului UE 679/2016 sunt de acord ca SC Rentrop & Straton S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele din formular in scopuri comerciale.





Articole Similare




Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT

Raportul Special
"Modificari privind raportarea SAF-T. Noutati privind D406 + 7 Studii de caz"


X