Obligativitatea Semnaturii Electronice
Din anul 2015, toate Institutiile Publice vor raporta obligatoriu prin sistemul informatic FOREXEBUG situatiile financiare. Astfel, pentru raportarile la Ministerul Finatelor Publice va deveni obligatoriu certificatul digital calificat de semnatura electronica. Este important ca furnizorul de certificat digital sa fie acreditat in conditiile legii.
„Fiind vorba despre date financiare, este vital sa intelegem ca misiunea semnaturii electronice este de a garanta identitatea din spatele comunicatiilor, asigurand astfel siguranta lor. Semnatura electronica va economisi timp si bani: nu mai este necesar ca responsabilul societatii sa se deplaseze la sediile administratiilor financiare sau trezoreriei. Totul este la un click distanta, dar este foarte important ca acel click sa fie sigur.” declara Viky Manaiala, managing partner Trans Sped, furnizor acreditat de certificate digitale calificate, pionier in domeniul semnaturii electronice pe piata locala.
Importanta Certificatului Digital Calificat
Datele financiare sunt informatii sensibile in cadrul unei organizatii. Internetul a revolutionat comunicarea, insa o data cu revolutia internetului au aparut si amenintari cu privire la siguranta datelor transmise. Atacurile informatice la adresa companiilor constituie un pericol iminent al zilelor noastre. „Este de o importanta vitala ca informatiile transmise sa nu fie puse in pericol. Integritatea informatiei si urmarirea sursei informatiei trebuie realizata pe tot traseul comunicarilor. Securitatea si autenticitatea informatiei devine esentiala. Practic, certificatul digital calificat reprezinta echivalentul cartii de identitate in mediul online.” afirma Viky Manaila, managing director Trans Sped.
Alegerea furnizorului
O data cu implementarea FOREXEBUG, obtinerea unui certificat digital devine o necesitate care va imbunatati procedurile contabile. Certificatul digital calificat de semnatura electronica asigura autentificarea in siguranta, integritatea informatiei si detectabilitatea traseului informatiei, de aceea este importanta alegerea unui furnizor acreditat care sa poata asigura deplinatatea acestor functii. Furnizorul de semnatura electronica trebuie sa fie acreditat pe teritoriul Romaniei iar acoperirea sa internationala reprezinta o garantie pentru calitatea serviciilor pe care le ofera. Este important sa verificati costurile ascunse ale intregului pachet de certificat digital la achizitia lui.
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Registrul de Evidenta Fiscala PFA
Bugete cash flow rentabilitate risc - ghid practic
Un furnizor de incredere
Cel mai experimentat furnizor de pe piata din Romania, Trans Sped este pionier in domeniul certificatului digital calificat, acreditat in Romania si la nivel international. Bazandu-se pe infrastuctura germana, Trans Sped are o experienta de 11 ani in domeniu. Certificatele calificate emise de Trans Sped sunt recunoscute la nivel international.
Trans Sped
Trans Sped are o expertiza de peste 11 ani in domeniul managementului de securitate informationala online si certificatului digital calificat de semnatura electronica. Din 2004 Trans Sped a devenit o autoritate de certificare emitand certificate calificate in concordanta cu directiva europeana si legislatia romaneasca. Cu o infrastuctura germana, parteneri europeni si nord americani si acreditare internationala, Trans Sped se remarca drept expert in domeniul garantarii securitatii informatiei.
Alegand Trans Sped beneficiati de expertiza recunoscuta la nivel international prin parteneri cu reputatie, infrastuctura germana la un pret imbatabil.