email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Mentinerea cotei unice de impozitare, revizuirea OUG 114, restructurarea ANAF si eliminarea supraaccizei la carburanti, cuprinse in noul Program de guvernare al PNL

Mentinerea cotei unice de impozitare, revizuirea OUG 114, restructurarea ANAF si eliminarea supraaccizei la carburanti, cuprinse in noul Program de guvernare al PNL
carburanticontracte part timeoug 114/2018

Programul de guvernare al PNL pentru anul 2020 are ca obiectiv general pregatirea reformelor necesare pentru intrarea Romaniei intr-o noua etapa, a modernizarii in spirit european a institutiilor si serviciilor publice, dupa cum este precizat in document.
 

Pe plan fiscal se doreste atingerea a trei obiective majore: sa mobilizeze, prin impozite, taxe si alte venituri, resursele financiare de care statul are nevoie pentru finantarea exercitarii functiilor sale prevazute prin Constitutia Romaniei si legile in vigoare; sa sustina un mediu de afaceri favorabil si predictibil, precum si unele procese pozitive pentru o crestere economica sustenabila; sa contribuie la realizarea stabilitatii economiei romanesti, prin atenuarea impactului nefavorabil care poate aparea in evolutia ciclurilor economice.


In viziunea PNL, politicile fiscale si bugetare trebuie reformate astfel incat acestea sa asigure indeplinirea celor trei obiective majore anuntate, plecand de la un sistem fiscal care se bazeaza pe MENTINEREA COTEI UNICE de impozitare.|
 

Pe termen scurt, partidul isi propune:
 

1. Incheierea exercitiului bugetar pe anul 2019 cu limitarea depasirii tintei de deficit bugetar de 3% din PIB.

2. Definitivarea proiectelor de legi ale bugetului de stat si bugetului asigurarilor sociale de stat pentru 2020 cu incadrarea in tinta de deficit bugetar de 3% din PIB;

3. Definitivarea programului de investitii cu finantare din fondurile publice, concentrand fondurile disponibile pentru finalizarea obiectivelor de investitii aflate in curs de executie;

4. Revizuirea si corectarea unor acte normative, inclusiv a celor aflate in proceduri parlamentare, cu impact negativ pentru economie:

- OUG 114/2018 (si OUG care o modifica-19/2019, 43/2019) cu impact negativ in special in sectoarele energiei, telecomunicatii, financiar si administrarea Pilonului 2 de pensii;

Se ia in calcul eliminarea, dupa consultarea Comisiei Europene, a prevederilor nocive pentru sectorul energetic generate de OUG 114/2018, eliminare care sa permita reluarea investitiilor strategice in Marea Neagra. Aceasta eliminare se va produce dupa o perioada de tranzitie stabilita in urma unui proces de consultare publica, de preferinta in cursul anului 2020.

Proiect de lege pentru anularea completa a split TVA;

- Proiect de lege pentru eliminarea supraimpozitarii contractelor de munca part-time;

-  Proiect de lege pentru eliminarea supraccizei la carburanti.

 

Se are in vedere inceperea pregatirii unor reforme structurale in domeniul fiscal si bugetar care vor contribui la o crestere economica sustenabila pe termen mediu si lung. Printre acestea se numara si urmatoarele:

- Restructurarea ANAF astfel incat aceasta institutie sa isi exercite atributiile fara interferenta factorului politic, sa devina eficienta in combaterea evaziunii fiscale si sa promoveze principiul conformarii voluntare in relatia cu contribuabilii; accelerarea procesului de informatizare a relatiei contribuabilautoritate fiscala;

- Intarirea cooperarii cu autoritatile fiscale din celelalte state membre ale UE, cu Comisia Europeana si cu alte institutii internationale implicate in prevenirea si reducerea evaziunii fiscale, prin consolidarea bazei de venituri si eliminarea transferului de profituri in jurisdictiile fiscale care incurajeaza astfel de practici;

- Modificarea Legii finantelor publice, astfel incat sa se asigure autonomia finaciara reala a autoritatilor publice locale; avem in vedere, de exemplu, ca pana la 80% din redeventele obtinute din exploatarea resurselor naturale, precum si impozitul pe venit in intregime sa fie alocat autoritatilor publice locale;

- Intarirea activitatii institutiilor de control in domeniul finantelor publice, astfel incat fiecare leu cheltuit din fondurile publice sa fie in concordanta cu prevederile legii.

 

 


de Ghinea Viorica

NOUTATI din Legislatia Contabila

Gestionati CORECT procesul de radiere al unui SRL/PFA?


Ce aveti de facut, din punct de vedere contabil,
atunci cand va confruntati cu un caz de radiere?

 
Atentie, procedura in sine este una complexa, sunt multe aspecte de gestionat (legate de stingerea datoriilor fiscale, lichidarea activelor si a stocurilor de marfa, plata impozitelor si contributiilor care rezulta din aceste operatiuni etc.) si, desigur, sunt multe documente de intocmit.
 
Si tocmai pentru ca procedura este una complexa, va oferim un ajutor solid prin intermediul unei lucrari de ultima ora, marca Rentrop & Straton: Radiere SRL. PFA. II. IF!

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
carburanticontracte part timeoug 114/2018


Data aparitiei: 29 Octombrie 2019

Votati articolul "Mentinerea cotei unice de impozitare, revizuirea OUG 114, restructurarea ANAF si eliminarea supraaccizei la carburanti, cuprinse in noul Program de guvernare al PNL":
Rating:

Nota: 3.19 din 5 din 8 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

X