email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Modernizarea managementului documentelor si ce tehnologii vin in ajutorul business-urilor

Modernizarea managementului documentelor si ce tehnologii vin in ajutorul business-urilor
managementlegislatietehnlogiedocumente contabilefacilitati

In aceasta perioada imprevizibila, implementarea noilor masuri moderne si accesibile devine scopul fiecarui business. Fie ca este vorba de felul in care muncesc angajatii sau cum sunt gestionate documentele, antreprenorii trebuie sa opteze pentru practici care imbratiseaza tehnologia si inovatia. Nu doar flexibilitatea joaca un rol important, ci si nevoile in functie de care trebuie alese aceste tehnologii. Situatia din prezent si efectele pandemiei nu pot decat sa accelereze acum implementarea noilor sisteme si introducerea lor in activitatea de zi cu zi. Iata care sunt acestea si ce schimbari pot aduce:

Tehnologia cloud

Business-urile care au ales sa permita munca de acasa in aceasta perioada au fost primele care au observat avantajele tehnologiei cloud. Automatizarea muncii este un subiect intens discutat nu doar pentru momentele in care angajatii lucreaza de acasa, ci si pentru a facilita accesul la documente in procesul de recrutare, in departamentul de contabilitate si multe altele. Managementul documentelor ajuta angajatii sa lucreze mai eficient, iar alocarea resurselor se face mult mai usor decat folosind modelul clasic, birocratic. 
 

Simplificarea si eliminarea birocratiei sunt subiecte care trebuie discutate la nivel de companie pentru ca mediul de lucru sa se schimbe. De asemenea, cu ajutorul unei astfel de tehnologii, companiile vor avea acces mai usor la arhiva, vor putea cauta mai usor documente importante si vor putea sa le organizeze mai simplu. Nu exista niciun dezavantaj, deoarece platformele de acest tip sunt usor de accesat si la indemana oricui.

Aplicatiile pentru smartphone

Multitudinea de device-uri disponibile in ziua de azi ofera angajatilor posibilitatea sa acceseze mai usor documentele sau programele de care au nevoie si sa isi indeplineasca task-urile fara prea multe complicatii. Deoarece munca de acasa sau remote va deveni o chestiune normala si pe viitor, companiile trebuie sa foloseasca cele mai potrivite aplicatii, mentinute la zi si versatile. Acest lucru inseamna ca ele trebuie sa fie compatibile cu toate sistemele de operare. Aplicatiile pentru smartphone sau tableta faciliteaza mai multe operatiuni, de la scanarea unor bonuri sau facturi, la generarea documentelor cu QR code. Fie ca acestea sunt folosite in departamentele de creatie, HR, administrativ sau chiar de cei care fac munca pe teren, va deveni mult mai usor ca angajatii sa ramana conectati indiferent de locatie.

Observatii despre importanta schimbarii

Este posibil ca situatia actuala sa fi prins multe companii pe picior gresit, fie ca erau nepregatite pentru un pas important, fie ca liderii nu sunt suficienti de deschisi spre implementarea unor noi tehnologii si masuri. Indiferent de motive, cert este ca schimbarea trebuie sa vina si doar de dragul schimbarii. Este important ca antreprenorii sa puna in miscare modificarile esentiale felului in care compania functioneaza inainte ca sistemul sa arate probleme evidente. Cei responsabili cu deciziile trebuie sa se intrebe daca sistemul actual functioneaza normal sau daca este loc de imbunatatiri. In cazul in care apar dubii, trebuie sa faca o analiza a costurilor pentru a determina daca un nou sistem poate fi profitabil si daca va aduce beneficii. Totusi, schimbarea nu poate veni fara o justificare adevarata si fara ca angajatii companiei sa treaca printr-un proces de training in momentul in care se introduc noi programe si tool-uri.


 

Un sistem de managementul documentelor va ajuta orice business sa faciliteze accesul in cadrul companiei. In acest fel va fi usurata munca celor din administrativ si contabilitate, iar actele de diferite tipuri vor putea fi modificate si adaugate fara bataie de cap. Birocratia trebuie sa apartina de domeniul trecutului in orice companie si institutie cu viziune spre viitor.


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
managementlegislatietehnlogiedocumente contabilefacilitati


Data aparitiei: 01 Iulie 2020

Votati articolul "Modernizarea managementului documentelor si ce tehnologii vin in ajutorul business-urilor":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 2 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X