email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Se traieste (din ce in ce mai) bine in Senat! Crestere majora a bugetului 2011 pentru senatori

senatsalariimasini

Plenul Senatului a adoptat, marti, cu 86 voturi "pentru", doua "impotriva" si doua abtineri, bugetul institutiei pentru anul 2011, in valoare de 128 de milioane lei, cu aproape 30% mai mare decat cel din 2010.

Plenul Senatului a adoptat cu o larga majoritate bugetul aprobat luni de Biroul Permanent, suma ce urmeaza a fi alocata de la bugetul de stat pentru Senat in 2011 fiind de 127.900.000 lei, ceea ce inseamna o crestere cu aproximativ 30% fata de 2010.


De asemenea, separat de bugetul Senatului, s-a mai prevazut o suma suplimentara de 26 de milioane de lei pentru cheltuielile aferente organizarii, in octombrie 2011, a Adunarii parlamentare a NATO.


Din cele aproape 128 de milioane de lei ale bugetului Senatului, 68.425.000 lei sunt alocate cheltuielilor de personal, din care pentru fondul de salarii a fost prevazuta suma de 37 milioane lei.


In nota de fundamentare a bugetului se arata ca la stabilirea sumei pentru cheltuielile de personal s-a prevazut o majorare medie cu 14% a salariilor personalului.

Pentru cheltuielile cu bunuri si servicii a fost alocata suma de 35.814.000 lei, din care 400.000 pentru furnituri de birou, 2.305.000 pentru carburanti si lubrifianti, 875.000 lei pentru servicii de posta, telecomunicatii, radio, tv si internet, 2.630.000 lei pentru reparatii curente.

O suma de 16.609.000 lei a fost alocata deplasarilor, pentru cele in strainatate fiind rezervata suma de 3.678.00 lei.


Cheltuielile cu protocolul sunt anticipate la nivelul a 3.682.000 lei, fondul presedintelui Senatului fiind de 200.000 lei.


Cheltuielile de capital se cifreaza la 20.635.000 lei, din care cheltuielile pentru masini, echipamente si mijloace de transport sunt de 11.700.000 lei.


Sursa: MEDIAFAX


NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
senatsalariimasini


Data aparitiei: 02 Noiembrie 2010

Votati articolul "Se traieste (din ce in ce mai) bine in Senat! Crestere majora a bugetului 2011 pentru senatori":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X