email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!

Taxe si Impoziteajutoare de minimiscererea de acordfinantaredocumente justificative



MFP a emis un nou comunicat privind suplimentarea bugetului alocat schemei de minimis destinata IMM-urilor si amanarea deschiderii sesiuniii de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, Ministerul Finantelor Publice a initiat demersurile pentru suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici. in acest sens, deschiderea sesiunii de inregistrare on-line a Cererilor de acord pentru finantare in baza H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, se amana pana la data de 26.08.2013, la ora 08.30. Toate datele necesare operatorilor economici in vederea inregistrarii cererilor se

gasesc aici.

http://www.mfinante.ro/ghid274.html?pagina=domenii
 
In baza prevederilor art. 4 din Anexa la H.G. nr. 274/2013 privind instituirea unei scheme de ajutor de minimis pentru sprijinirea investitiilor realizate de intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, avand in vedere interesul deosebit manifestat de reprezentantii mediului de afaceri fata de schema de minimis instituita prin H.G. nr. 274/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru finalizarea demersurilor legale ce au ca obiect suplimentarea bugetului anual alocat schemei astfel incat sa se asigure accesul la finantare cat mai multor operatori economici, Ministerului Finantelor Publice anunta ca prima sesiune de depunere a Cererilor de acord pentru finantare se va derula in perioada 26.08.2013 -31.10.2013.

            Conform prevederilor Anexei 1 la Ghidul solicitantului-Revizia 1 publicat pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice in 15.07.2013, Cererile de acord pentru finantare se vor inregistra on-line incepand cu data de 26.08.2013, ora 08.30.           

            Dupa validarea inregistrarii on-line a Cererilor de acord pentru finantare, conform art. 4, alin.(4) din Anexa la H.G. nr. 274/2013, Cererile de acord pentru

finantare, insotite de documentele justificative, se depun sau se transmit prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sectorul 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic:
 

"Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis".

                       Pentru desfasurarea in conditii optime a procesului de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative, in prima sesiune ce se va derula in perioada 26.08.2013?31.10.2013, in limita bugetului anual alocat schemei, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

I.  Inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare

In perioada 26.08.2013-31.10.2013, inregistrarea on-line a Cererilor de acord pentru finantare se va realiza, in limita bugetului anual alocat schemei, dupa urmatorul program:

·     de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00.

·     Cererea de acord pentru finantare se va inregistra on-line de catre intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis prin accesarea formularului disponibil la adresa

www.mfinante.gov.ro. Se vor avea in vedere urmatoarele informatii:

Denumirea intreprinderii

Codul de identificare fiscala (Cod Unic de Identificare CUI)

Denumirea activitatii pentru care se solicita finantare

Codul CAEN al activitatii pentru care se solicita finantare

Valoarea proiectului de investitii (lei)

Valoarea ajutorului de minimis solicitat (lei)

Numele si prenumele persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

Functia persoanei autorizate sa reprezinte legal intreprinderea

 

Completarea tuturor informatiilor este obligatorie.

In cazul in care informatiile referitoare la CUI, cod CAEN sau valoarea ajutorului de minimis solicitat sunt incorecte, cererea de inregistrare on-line se respinge si se transmite un mesaj de eroare.

Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie  sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare insotita de documentele

justificative depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.

·     in scopul verificarii facile a starii de prelucrare a cererii inregistrate on-line, trebuie retinut numarul de inregistrare care va fi atribuit de sistemul informatic.

·     Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru

procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie recipisa de inregistrare a cererii.

Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare va contine:

-                toate datele transmise de intreprindere,

-                ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata on-line Cererea

de acord pentru finantare,

-                informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la

Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice Cererea de acord pentru finantare

insotita de documentele justificative.

·     Dupa epuizarea bugetului anual alocat, schemei, sistemul informatic va respinge

Cererile de inregistrare on-line.

·     Zilnic, la ora 10:30, pe pagina web a Ministerului Finantelor Publice se publica

lista Cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare.

II.    inregistrarea Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

Dupa validarea inregistrarii on-line, Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, se depune sau se transmite prin posta sau alte  servicii de curierat, in perioada comunicata prin Recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice, str. Apolodor nr. 17, sector 5, Bucuresti, mentionandu-se pe plic "Unitatea de implementare a schemei de ajutor de minimis" Cererea de acord pentru finantare va fi insotita de recipisa de inregistrare on-line a Cererii de acord pentru finantare, in copie. Informatiile prezentate in Cererea de acord pentru finantare inregistrata on-line trebuie sa fie identice cu cele din Cererea de acord pentru finantare completata, insotita de documente justificative, depusa/transmisa la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice.


Inregistrarea, Cererilor de acord pentru finantare si a documentelor justificative la Registratura generala, se va efectua dupa urmatorul program:

·     in perioada luni, 26.08.2013 - sambata, 31.08.2013, inclusiv, intre orele 08:30 - 17:00;

·     in perioada 02.09.2013 - 31.10.2013 sau pana la expirarea termenelor de depunere a cererilor validate prin procedura on-line, in timpul programului de lucru al Ministerului Finantelor Publice, respectiv:

     - de luni pana joi, intre orele 08:30 - 17:00 si

     - vineri, intre orele, 08:30-14:30.

Avand in vedere ca procedura de inregistrare a Cererilor de acord pentru finantare si a

documentelor justificative, la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice

presupune aplicarea numarului de inregistrare pe Cererea de acord pentru finantare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

·     in cazul depunerii la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor documente justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis;

·     in cazul transmiterii prin posta a Cererii de acord pentru finantare si a documentelor justificative in plic inchis, se va deschide plicul si se va aplica stampila

Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare;

·     in cazul transmiterii prin alte servicii de curierat a Cererii de acord pentru

finantare si a documentelor justificative, se va aplica stampila Registraturii generale cu numarul de inregistrare aferent pe Cererea de acord pentru finantare, restul documentelor justificative fiind predate in plic inchis.



Sursa: MFP



de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

PFA 2024. Ce SOLUTII si AVANTAJE mai sunt?


Important: PFA-urile au fost grav lovite de modificarile Codului Fiscal Mai e ceva de facut pentru a fi rentabile?
Legislatia pentru PFA s-a schimbat!

CUM se aplica, CAT ne afecteaza si (mai ales)
CE SOLUTII exista pentru a ne salva?

Afla acum care sunt solutiile ingenioase oferite de expertul Horatiu Sasu parcurgand lucrarea PFA/II/IF: Taxe, impozite, deduceri, contributii!
Vei gasi aici explicatii si exemple 100% practice, cu aplicabilitate certa si imediata!

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
Taxe si Impoziteajutoare de minimiscererea de acordfinantaredocumente justificative


Data aparitiei: 19 August 2013

Votati articolul "Comunicat MFP: Se lanseaza programul pentru ajutoarele de minimis!":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Societate care primeste imprumut de la asociat. Care sunt inregistrarile contabile?

    • In lumea afacerilor, accesul la capital este esential pentru functionarea si dezvoltarea unei societati, mai ales in fazele incipiente ale activitatii sale. In acest context, imprumuturile de la asociati devin o modalitate frecventa prin care firmele nou infiintate isi asigura lichiditatile necesare pentru a-si desfasura activitatea. Insa, inainte de a proceda la acordarea unui astfel de imprumut, partile implicate trebuie sa fie constiente de implicatiile legale si contabile ale...» citeste mai departe aici

  • Dividende interimare distribuite in cursul anului: monografia contabila si opinia specialistului

    • Putem distribui dividende interimare in cursul anului, in baza unor situatii financiare trimestriale, insa, daca nu le platim asociatilor pana la sfarsitul anului, trebuie sa declaram si sa platim impozit pe venit pana la data de 25 a anului urmator. Monografia contabila este simpla, insa intervin cateva conturi cu care nu suntem prea obisnuiti (463 si 456), astfel ca dupa regularizarea dividendelor (cu ocazia intocmirii situatiilor financiare anuale) este im...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • Mijloacele fixe de la A la Z: legislatie explicata si studii de caz

    • Toate operatiunile privind mijloacele fixe - achizitie, amortizare, reevaluare, casare, vanzare – pot genera erori de aplicarea a legii, amendate drastic. Stiati ca: - in conformitate cu art. 42 alin. (1) din Legea contabilitatii nr. 82/1991 – neaplicarea corecta a reglementarilor contabile produce o amenda de la 300 lei la 4.000 lei? Ei bine, inregistrarea incorecta a unui obiect/mijloc fix poate genera o astfel de amenda! ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X