Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
email
Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.

Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!

Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!
case de marcat electronicecontribuabili miciguvernanaf

Deputatul Varujan Vosganian, purtatorul de cuvant al partidului ALDE, cere Guvernului inca o amanare a termenului de inlocuire a caselor de marcat pana la care firmele mici si mijlocii aveau obligativitatea sa fie pregatite, macar pana la data la care ANAF va fi dotata tehnic si logistic cu aparatura electronica necesara in acest caz.


"Solicitam Guvernului Romaniei sa prelungeasca termenul prin care s-a instituit obligativitatea pentru intreprinderile mici si mijlocii sa inlocuiasca casele de marcat cu aparatele de marcat cu un jurnal electronic pana la data la care Ministerul Economiei si Finantelor, prin ANAF, va fi dotat tehnic si logistic cu toata aparatura electronica necesara. Este un ragaz pe care il socotim corect pentru administrarea acestei legi si care este, in acelasi timp, un ragaz si pentru intreprinderile mici si mijlocii", a declarat joi, la Palatul Parlamentului, deputatul Varujan Vosganian.
 

Va reamintim ca, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 44/2018 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale a fost acordat un termen de gratie de 3 luni, in care nu se aplica sanctiunile prevazute de lege pentru nedotarea operatorilor economici cu aparate de marcat cu jurnal electronic. Si termenele de gratie au fost 1 septembrie 2018 pentru contribuabili mari si mijlocii si 1 noiembrie 2018 pentru contribuabili mici.

 

Citeste si cine NU are obligatia sa utilizeze noile case de marcat!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcat electronicecontribuabili miciguvernanaf

Ti-a placut acest articol? Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!

Data aparitiei: 28 Septembrie 2018


Votati articolul "Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!":
Rating:

Nota: 3.21 din 5 din 12 voturi


ClubContabilitate.ro - intrebarea zilei

Trebuie o Nota contabila ?

Intrebare: Buna ziua !

Astazi a venit de la Judecatorie - Sectia Penala o Adresa in care
ni s-a adus la cunostinta faptul ca
salariatul nostru-gestionar a fost trimis in judecata
pentru savarsirea faptei de distrugere,
ca urmare a faptului ca un alt coleg cu salariatul
a facut Plangerea penala.
Totodata, ni s-a cerut sa raspundem in scris
daca institutia noastra se constituie parte civila vatamata.

Va rog frumos sa imi spuneti
- daca pentru dovedirea prejudiciului suferit de institutia noastra
este suficienta doar o Oferta de pret
a unui furnizor, cu produsele distruse si valoarea de achizitie ?
sau
- va trebui o Nota contabila ?
Ce ar trebui sa contina acea Nota contabila ?

- juristul a spus ca este obligatorie o Nota contabila
pentru dovedirea unui prejudiciu.
In lipsa Notei contabile,
se va pierde procesul si
nu se va putea recupera prejudiciul suferit de institutia noastra.
Este adevarat ?
Ce Lege impune intocmirea unei Note contabile
pentru recuperarea unui prejudiciu ? si faptul ca este obligatorie ?

Ajutati-ma va rog frumos si cu cateva sfaturi
cum ar trebui sa se procedeze.






Raspuns: Miliarde si miliarde de multumiri !!!!........ » citeste tot raspunsul aici

Alte articole publicate in data de 28 Septembrie 2018 ARTICOLE SIMILARE

Opinia ta conteaza! Scrie-ne mai jos ce parere ai despre acest subiect dar si ce alte subiecte din domeniu te intereseaza si ai dori sa scriem despre ele!


Daca ai intrebari care necesita consultanta in contabilitate, le poti adresa pe www.PortalContabilitate.ro sau www.ClubContabilitate.ro. Va multumim!


X
user
user

Intrebare antispam: 1 + 1 =
  Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Subiectele saptamanii

Newsletter zilnic GRATUIT

Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi
Aboneaza-te la newsletterul Contabilul.ro si primesti gratuit Raportul special "Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi".
Stiri si analize economice
SATI

Atentie, Contabili!

Modificari in Codul Fiscal 2019 - ATENTIE la noile Proceduri Contabile  
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCA GRATUIT Raportul Special
"Modificari in Codul Fiscal 2019 - 12 Proceduri Contabile actualizate la zi"


email
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X