email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!

Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!
case de marcat electronicecontribuabili miciguvernanaf

Deputatul Varujan Vosganian, purtatorul de cuvant al partidului ALDE, cere Guvernului inca o amanare a termenului de inlocuire a caselor de marcat pana la care firmele mici si mijlocii aveau obligativitatea sa fie pregatite, macar pana la data la care ANAF va fi dotata tehnic si logistic cu aparatura electronica necesara in acest caz.


"Solicitam Guvernului Romaniei sa prelungeasca termenul prin care s-a instituit obligativitatea pentru intreprinderile mici si mijlocii sa inlocuiasca casele de marcat cu aparatele de marcat cu un jurnal electronic pana la data la care Ministerul Economiei si Finantelor, prin ANAF, va fi dotat tehnic si logistic cu toata aparatura electronica necesara. Este un ragaz pe care il socotim corect pentru administrarea acestei legi si care este, in acelasi timp, un ragaz si pentru intreprinderile mici si mijlocii", a declarat joi, la Palatul Parlamentului, deputatul Varujan Vosganian.
 

Va reamintim ca, prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 44/2018 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale a fost acordat un termen de gratie de 3 luni, in care nu se aplica sanctiunile prevazute de lege pentru nedotarea operatorilor economici cu aparate de marcat cu jurnal electronic. Si termenele de gratie au fost 1 septembrie 2018 pentru contribuabili mari si mijlocii si 1 noiembrie 2018 pentru contribuabili mici.

 

Citeste si cine NU are obligatia sa utilizeze noile case de marcat!


de Redactia Contabilul

NOUTATI Contabile 2024

Manualul de Inventariere a fost actualizat cu Legea 296/2023 si OMFP 1447/2023!


 ATENTIE!

Acum exista reguli noi privind procedura de inventariere, introduse de:

  • Codul fiscal
  • OMFP 3067/2018
  • Legea 163/2018 care permite distribuirea de dividende pe parcursul anului
  • OMFP 3103/2017
  • Legea 296/2023 privind unele masuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilitatii financiare a Romaniei pe termen lung
  • OMFP 1447/2023 pentru modificarea si completarea unor reglementari privind documentele financiar-contabile

  Explicatii complete gasiti in ghidul Manualul de inventariere. Societati comerciale. PFA. ONG.

...Vezi AICI detaliile complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
case de marcat electronicecontribuabili miciguvernanaf


Data aparitiei: 28 Septembrie 2018

Votati articolul "Termenul de inlocuire a caselor de marcat ar putea fi din nou amanat!":
Rating:

Nota: 3.57 din 5 din 15 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Balanta de verificare: cele mai frecvente 5 erori intalnite

    • Pe langa functia de control, balantele de verificare servesc si la identificarea erorilor formale de inregistrare care altereaza egalitatile ce trebuie sa existe intre totalurile diferitelor coloanelor si a corelatiilor dintre ele, asigurand astfel exactitatea datelor contabile. Erorile care provoaca lipsa de egalitate intre coloanele balantelor pot fi erori de inregistrare in evidenta sistematica, erori de pregatire a conturilor in vederea intocmirii balantei, erori de intocmire a ba...» citeste mai departe aici

  • Registrul de Evidenta Fiscala: cine are obligatia intocmirii, ce cuprinde si un studiu de caz practic

    • Reamintim contribuabililor inregistrati ca platitori de impozit pe profit ca sunt obligati sa intocmeasca Registrul de evidenta fiscala, in conformitate cu prevederile Ordinului nr. 870/2005 privind Registrul de evidenta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare. In plus, acesta poate fi intocmit atat in format fizic, eliberat de unitatile fiscale, cat si in format electronic. In continuare, veti afla ce intrebuie inscrise in REF, iar la final puteti consulta un studiu ...» citeste mai departe aici

  • Plata decont: monografie privind depasirea sumei aprobate pentru decontarea combustibilului

    • Cu privire la decontarea cheltuielilor de transport pentru salariati, intalnim adesea situatii in care suma cheltuita depaseste limita alocata. In urmatorul studiu de caz, vom analiza modul in care aceasta situatie este inregistrata in contabilitatea unei companii. Ne vom concentra asupra cazului in care un salariat, delegat la un alt punct de lucru, depaseste suma maxima alocata pentru decontarea combustibilului. Monografie plata decont: studiu de caz ...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X