email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Despre importanta beneficiilor la locul de munca si cum poate prospera o companie cu ajutorul acestora

Despre importanta beneficiilor la locul de munca si cum poate prospera o companie cu ajutorul acestora
angajatibeneficiibusinessfirmaimbunatatire

In conditiile in care atragerea de profesionisti reprezinta o adevarata prioritate pentru cei mai multi antreprenori, forta de munca abilitata a devenit mai pretioasa ca oricand si orice detinator al unei afaceri face tot posibilul pentru beneficia de cel mai calificat personal.

 

Desi o remuneratie generoasa este foarte importanta pentru motivarea personalului, aceasta nu este suficienta pentru a atrage angajati capabili in companie si de a-i pastra pe cei de baza. Beneficii de tipul tichetelor cadou, zilelor libere suplimentare, programului flexibil de munca sau al serviciilor de wellness conteaza enorm pentru motivarea angajatilor si vor creste gradul de multumire al acestora.

 

Cu toate ca majoritatea antreprenorilor percep, intr-o acceptiune generala, importanta acordarii de beneficii angajatilor, putini sunt cei care vizualizeaza cu exactitate modul in care aceasta masura deserveste personalului si afacerii lor. Pentru a putea profita la maximum de aceste beneficii oferite subordonatilor, orice antreprenor ar trebui sa cunoasca in detaliu toate avantajele pe care compania sa le va avea de pe urma acestora.

 

Imaginea companiei va fi imbunatatita exponential

Pe langa rolul functional pe care un angajat il are in interiorul companiei, acesta poate indeplini si o functie neoficiala, insa deosebit de importanta pentru asigurarea prosperitatii oricarei companii. Atat angajatii actuali, cat si cei care au parasit echipa contribuie in mod direct la propagarea imaginii firmei si la formarea unei pareri generale in randul persoanelor din afara sa.

 

Putem considera ca angajatii sunt adevarati ambasadori ai companiei si ca gradul lor de satisfactie la locul de munca poate fi oricand impartasit cu persoane din afara firmei. Astfel, daca angajatii sunt multumiti de conditiile oferite la job, acestia pot influenta pozitiv alti potentiali candidati sau clienti, care ar putea alege sa colaboreze cu compania tocmai din acest motiv.

 

Retentia angajatilor va creste semnificativ

Principala problema cu care se confrunta un antreprenor din mediul de afaceri contemporan este retentia angajatilor. Daca, in trecut, era o normalitate pentru un angajat sa petreaca o medie de 15 ani intr-o companie, in prezent, o schimbare de cariera poate fi dorita si dupa trei, patru ani.

 

Cu un pachet de beneficii atent ales, angajatii se vor simti apreciati si vor avea avantajul rezolvarii unor probleme personale direct la locul de munca. Serviciile de wellness, orarul flexibil sau perspectivele de angajare in cariera ii vor determina pe angajati sa inteleaga ca au facut alegerea profesionala potrivita si ca pastrarea locului de munca actual reprezinta cea mai avantajoasa decizie pentru ei.

 

Capacitatea de concentrare a angajatilor va fi imbunatatita

Bunastarea emotionala a angajatilor se afla in comuniune cu performantele acestora la locul de munca si cu devotamentul de care dau dovada la job. De aceea, un pachet de beneficii care contine servicii de wellness, orar flexibil de munca sau zile libere acordate in afara concediului pentru rezolvarea problemelor personale sunt unelte valoroase, care vor contribui la cresterea gradului de concentrare a angajatilor.

 

In contextul in care compania isi dovedeste faptic interesul pentru bunastarea angajatilor sai, ne putem astepta si la gratitudine din partea acestora, pe care si-o vor exprima printr-o implicare mai mare in activitatile profesionale si printr-o dorinta continua de a se perfectiona.

 

Oferirea sentimentului de stabilitate

Foarte multi tineri profesionisti sunt de parere ca mediul de afaceri actual este unul turbulent, in care schimbarile radicale sunt la ordinea zilei, iar pentru multi dintre ei, experienta joburilor anterioare sunt o confirmare a acestei impresii create.

 

Totusi, faptul ca o companie ofera beneficii de tipul programelor de dezvoltare, traininguri sau workshopuri educative este o dovada clara pentru angajati ca lucreaza intr-un loc care investeste in echipa sa si care este dispus sa faca eforturi pentru pastrarea acestora. Avand in vedere ca angajatii nu se tem de schimbare, ci de instabilitate, sansa ca acestia sa fie multumiti la locul de munca va creste semnificativ.

 

Creeaza noi lideri

Ideea de a contribui la crearea unei noi generatii de lideri cu ajutorul unui simplu pachet de beneficii la locul de munca poate parea una neverosimila, insa este un obiectiv cat se poate de realizabil.

 

Flexibilitatea oferita de majoritatea companiilor din mediul corporativ actual nu are doar rolul de a reduce nivelul de stres al angajatilor ci si acela de a-i responsabiliza si de a-i determina pe acestia sa-si stabileasca o conduita profesionala, prin care sa-si duca activitatile la bun sfarsit in timp util. Acest mod de lucru va dezvolta foarte mult capacitatile decizionale ale multor dintre membrii echipei, iar in scurt timp, acestia vor fi suficient de pregatiti pentru a-si asuma roluri administrative in companie.

 

Pentru a beneficia de cele mai bune rezultate in compania sa si pentru a reusi sa conduca o echipa unita si performanta, orice antreprenor ar trebui sa invete cum sa foloseasca instrumentele denumite beneficii, pentru a asigura atat castigul angajatilor sai, cat si a entitatii pe care o conduce.


de Redactia Contabilul

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
angajatibeneficiibusinessfirmaimbunatatire


Data aparitiei: 06 Martie 2020

Votati articolul "Despre importanta beneficiilor la locul de munca si cum poate prospera o companie cu ajutorul acestora":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X