Stiti care e primul trend post-pandemie in absolut toate sferele la nivel mondial? Toate afacerile si toate proiectele s-au redirectionat spre online. De exemplu, pe Patreon, doar in luna martie, au aparut 30 000 de creatori noi. Mark Zuckerberg a lansat Facebook Shops - magazine online in interiorul platformelor Facebook si Instagram.
A venit timpul sa migreze si firmele de contabilitate pe online. Altfel nu se poate. Clientii cer mai multa comoditate si rapiditate in calcule, iar firmele de contabilitate care primele se vor adapta vremurilor noi - vor avea de castigat cei mai multi clienti in portofoliu.
Cum ne tehnologizam?
Solutia de migrare a contabilitatii pe online deja exista. Este vorba despre prima aplicatie de contabilitate fullservice, creata aici, in Romania, si gandita special pentru toate procedurile locale de contabilitate.
Se numeste Cassa si e disponibila atat in versiunea desktop (pentru PC), cat si in versiunea mobile (pentru telefon). Ba mai mult, poate fi utilizata atat de pe iOS, cat si de pe Android. Si mai mult, e utila atat pentru firmele de contabilitate, cat si pentru toti clientii acestora.
Sute de utilizatori, firme de contabilitate din toata Romania, deja se bucura de simplitatea in a administra conturile clientilor sai la distanta, rapid si simplu. De ce o apreciaza si antreprenorii? Pentru ca prefera rapoartele rapide si firmele tehnologizate.
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Cartea verde a contabilitatii
Ce NU vrea ANAF sa stii Piruete LEGALE in aspecte fiscale
Daca sunteti o firma de contabilitate, completati formularul de inregistrare in Cassa in doar cateva clipe si testati aplicatia Cassa, gratis in prima luna.
Ce avantaje prezinta aplicatia Cassa?
- Simplificarea și centralizarea muncii contabilului
- Evidenta tuturor conturilor intr-un singur loc
- Expedierea documentelor online
- Arhivarea tuturor actelor direct in aplicatie
- Modul de facturare pentru fiecare client
- Descarcarea documentelor de HR
- Incarcarea documentelor chiar si fotografiate cu telefonul
- Cautare inteligenta, dupa #data, #luna, #denumire etc.
- Comunicare instanta, pe chatul aplicatiei, in care se pot expedia si acte
Despre cele 9 functionalitati Cassa - mai desfasurat si pe intelesul tuturor:
Trimiterea documentelor online si arhivarea lor in cloud. Nu mai e nevoie sa imprimati documentele. Le puteti pastra pe toate chiar in telefon. Fotografiati documentul cu camera telefonului si il incarcati in aplicatie. Asta nu e o simpla arhiva. Documentele trec prin doua sisteme de OCR si extrag datele din facturi, fie ele scanari sau poze. Iar cand aveti nevoie de vreun act, doar introduceti cuvantul cheie in bara de cautare, in functie de modul in care ati denumit documentul, dupa #luna, #an, #zi sau numele utilizatorului care a incarcat documentul
Intocmirea automata a rapoartelor. Utilizand Cassa, nu va mai fi nevoie sa pierdeti timp pe rapoarte. Aplicatia genereaza raportul de cheltuieli automat, si tot ce va ramane sa faceti este sa il expediati detinatorului de business. Astfel, erorile sunt excluse, iar contabilul se concentreaza pe alte taskuri.
Modul individual de facturare. Nu mai aveti nevoie sa instalati softuri de facturare suplimentare. In Cassa, fiecare client are propriul modul de facturare, iar contabilul vede in orice moment toate facturile emise.
Toate actele de HR la indemana. Deoarece orice contabil mai duce si evidente “suplimentare”, in Cassa, aveti toate tipurile de documente HR. Doar le completati si imprimati, fara necesitatea de a le intocmi de la zero. Contracte de munca, regulamente interne, decizii, declaratii. Peste 60 acte-tip HR sunt chiar aici.
Chat pentru mesaje instant si expedierea actelor. Aveti nevoie sa expediati rapid un raport? Nicio problema. Nu mai aveti nevoie de adrese de email. In compartimentul Acasa, gasiti un newsfeed asemeni celui de pe Facebook. Aici puteti comunica cu clientii si vedea un preview al documentelor trimise, dar si a raporturilor de activitate. E simplu, e comod si e totul intr-un singur loc, intr-o singura aplicatie.
Cassa a fost dezvoltata cu participarea Expertilor Contabili, de aceea, chiar contine absolut tot ce are nevoie un contabil zi de zi in activitatea sa.
Cum va organizati clientii? Simplu si rapid:
- Manageriati contul fiecarui client separat, ceea ce va permite sa duceti evidenta tuturor actelor, dar si a situatiei fiecarei companii.
- Puteti vedea istoricul documentelor trimise si a conversatiilor.
- Aveti acces la facturile emise de clienti.
- Oricand vi se cere un act sau raport, il gasiti in arhiva sau il descarcati direct din aplicatie si il expediati pe chat.
- Primiti notificari cand clientul adauga un document nou sau va trimite un mesaj.
Cassa e foarte utila si clientilor firmelor de contabilitate:
- E disponibila din PC si telefon
- Scuteste de drumuri
- Permite masurarea afacerii: toate cheltuielile sunt la un click distanta
Testati Cassa GRATIS in prima luna. Doar completati formularul si primiti imediat codul de acces: Click aici pentru formular!
Iata 8 motive sa incercati Cassa chiar acum:
- Administrati toate conturile clientilor intr-un singur loc, intr-o singura aplicatie
- Nu mai sunteti solicitat(a) la telefon, pe WhatsApp, Messenger sau email - puteti comunica direct pe chatul Cassa
- Aveti toate documentele la indemana, in format electronic
- Puteti primi, expedia si printa rapoarte si orice alt tip de acte
- Rezolvati mai rapid solicitarile clientilor
- Oferiti clientilor servicii de tip Premium, indisponibile din alte softuri
- Largiti portofoliul de clienti, pentru ca aveti mai mult timp la dispozitie si va simplificati munca
- Tarifarea pentru utilizarea aplicatiei se realizeaza in functie de numarul de clienti. Nu vi se impune o plata lunara fixa.
Utilizati Cassa din PC si telefon, pe iOS si Android.
Pentru a solicita Testarea Gratuita de 1 Luna, completati formularul si veti primi imediat un cod de acces, pentru a va scuti de grija parolelor