email
E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit 

"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"

Adauga adresa ta de e-mail pentru a primi Raportul Gratuit, oferit de Contabilul.ro.
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Setul de solutii contabile: Regimul TVA al contractelor de leasing

contracte de leasingregim TVAcheltuieli deductibileOUG 24/2012piata leasing


Stimate contabil, pentru cele mai multe modificari exista nenumarate solutii. De fiecare data insa, pierdem timp pretios incercand sa culegem varianta care sa poata fi cel mai usor de aplicat, precum si solutia cea mai apropiata de adevar.

Din fericire, avem la indemana si solutii precum cea oferita odata cu CD-ul Regimul TVA al contractelor de leasing. In concret, asta inseamna ca oferim cele mai bune solutii pentru numeroase studii de caz si situatii create de noile modificari, toate aduse laolalta intr-un singur pachet creat de specialisti!

Aflati aici totul despre noile modificari aduse de OUG nr. 24/2012 si influenta asupra pietei de leasing!

Va reamintim ca ultimele modificarile aduse de noul Cod fiscal se reflecta si in aplicarea regulilor privind TVA in cazul operatiunilor desfasurate in cadrul unui contract de leasing.

CD-ul Regimul TVA al contractelor de leasing. Cazuri practice si implicatii fiscale - este rezultatul eforturilor a peste 9 specialisti care va impartasesc cele mai controversate spete fiscale cu care s-au confruntat de la 1 iulie 2012! CLICK AICI >>


Acestea sunt doar cateva dintre cazurile si solutiile prezentate in cuprinsul CD-ului pe care vi-l oferim:

Cum se inregistreaza in contabilitate conform OUG 24/2012 o factura reprezentand o rata de leasing? Cheltuielile aferente cu comisioanele si diferentele de curs sunt nedeductibile? Mentionam faptul ca masina achizitionata in leasing nu este folosita in scopul activitatii economice.

Conform OUG 24/2012, cum se trateaza din punct de vedere fiscal o factura primita din Germania reprezentand refacturare rata de leasing si asigurare aferenta unei masini primite in folosinta si care este utilizata de catre director? Daca sunt cheltuieli nedeductibile, cum se inregistreaza in contabilitate si de asemenea, TVA este nedeductibila in cazul taxarii inverse?

Chiria lunara facturata in urma unui contract de leasing operational pentru un autoturism care nu este utilizat exclusiv in scopul activitatii economice poate fi cheltuiala deductibila integral, in urma OUG 24/2012, avand in vedere ca textul legii nu prevede expres limitarea deductibilitatii acestor cheltuieli, doar la capitolul limitarii deducerii TVA se specifica clar ca se limiteaza la 50% dreptul de deducere a taxei aferente inchirierii sau leasingului de vehicule rutiere motorizate?


Click aici pentru detalii complete privind CD-ul Regimul TVA al contractelor de leasing. Cazuri practice si implicatii fiscale >>

Descoperiti tratamentul fiscal privind:

-    deducerea cheltuielilor aferente leasingului
-    deducerea TVA aferenta ratelor de leasing
-    deductibilitatea TVA pentru autoturismele second-hand
-    TVA aferenta combustibilului de la 1 iulie 2012
-    amortizarea lunara si valoarea TVA nedeductibila
     
-    deducerea TVA la avansul de leasing
-    valoarea reziduala si TVA
-    conditiile de reziliere a contractelor de leasing
-    cesiunea contractelor de leasing
-    refacturare rata leasing. Regim TVA... CONTINUAREA AICI!

Avem incredere ca CD-ul Regimul TVA al contractelor de leasing. Cazuri practice si implicatii fiscale va fi instrumentul de lucru pe care vi-l doriti!



de Mihaela Pascu

NOUTATI din Legislatia Contabila

Atentie la noutatile privind PROCEDURILE CONTABILE!


Important: modificarile fiscale privind subiectele sensibile pentru orice contabil sunt luate acum in vizor in lucrarea specializata Proceduri Contabile pentru Societati Comerciale:

• ajustarea pentru depreciere
• TVA
• contributii sociale
• contributia asiguratorie pentru munca
• impozite si taxe locale
  - decontarea unei parti din salariu
  - organizarea adunarilor generale ale actionarilor

Va oferim 40 de modele de proceduri gata scrise, in conformitate perfecta cu noua legislatie fiscala! 

...Vezi AICI detalii complete <<

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
contracte de leasingregim TVAcheltuieli deductibileOUG 24/2012piata leasing


Data aparitiei: 01 Octombrie 2012

Votati articolul "Setul de solutii contabile: Regimul TVA al contractelor de leasing":
Rating:

Nota: 5 din 5 din 1 voturi

Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



ARTICOLE SIMILARE



Subiectele saptamanii

  • Avansuri de trezorerie: documente justificative pentru avansuri spre decontare si functiunea contului 542

    • Entitatile pot acorda sume in numerar sau prin banca, denumite avansuri spre decontare, puse la dispozitia angajatilor, in vederea efectuarii unor plati in numele societatii sau in vederea efectuarii unor deplasari in interes de serviciu. Avansurile spre decontare sunt sume puse la dispozitia administratorilor sau a salariatilor din entitate, in vederea efectuarii unor plati in numele acesteia. De regula, justificarea avansului si transformarea sa in cheltuiala efec...» citeste mai departe aici

  • Ordinea stingerii obligatiilor fiscale in fisa sintetica pe platitor

    • Daca un debitor datoreaza mai multe tipuri de obligatii fiscale, iar suma platita nu este suficienta pentru a stinge toate obligatiile, atunci se stinge obligatia fiscala pe care o indica debitorul, potrivit legii, sau care este distribuita potrivit prevederilor art. 163 din Codul de procedura fiscala, dupa caz, stingerea efectuandu-se, de drept, in urmatoarea ordine: a) toate obligatiile fiscale principale, in ordinea vechimii, si apoi obligatiile fiscale accesorii...» citeste mai departe aici

  • De ce este esential sa aveti Dosare Permanente ale Clientilor: 7 avantaje majore

    • Atunci cand sunt solicitate lucrari de audit interne/externe sau firma-client are inspectii fiscale, dosarul permanent furnizeaza toate documentele necesare pentru a sustine tranzactiile si operatiunile contabile ale clientului. Acest lucru reduce timpul si efortul necesar pentru pregatirea si gestionarea auditului si creste nivelul de incredere in fata auditorilor/inspectorilor.   Dosarul permanent este un instrument vital in procesul de tinere a contabili...» citeste mai departe aici

  • Impozitul minim pe cifra de afaceri (IMCA): formula de calcul si exemplu practic

    • Incepand cu anul 2024, contribuabilii care inregistreaza in anul precedent o cifra de afaceri de peste 50.000.000 euro si care, in anul de calcul, determina un impozit pe profit cumulat de la inceputul anului fiscal/anului fiscal modificat pana la sfarsitul trimestrului/anului de calcul mai mic decat impozitul minim pe cifra de afaceri stabilit potrivit unei formule prevazute la art. 181 alin. (3) din Codul fiscal, sunt obligati la plata impozitului pe pr...» citeste mai departe aici

Atentie, Contabili!

Contabilitatea se schimba!
Cititi «Raportul Special Gratuit» oferit de specialistii nostri

DESCARCATI GRATUIT
Raportul Special
"E-Factura. E-Transport: Sanctiuni. Amenzi. Solutii practice"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
X